וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה עיצוב גינה עם תכנון גינה נכון זה הדבר הבא שאתם חייבים לעצמכם

בשיתוף סיגליות עיצוב והקמת גינות, בשיתוף סיגליות עיצוב והקמת גינות

11.5.2020 / 13:53

זה מקום טוב לארח, זה מקום טוב לשנ"צ וזה ייגרום לכם להרגיש כאילו אתם בחופשה. אלה הייתרונות של גינה מתוכננת היטב

גינה מעוצברת. יונתן סיגליות,
גינה מעוצבת/יונתן סיגליות

יצא לכם לצאת לחופשה לאחרונה?

אתם בטח מכירים את התחושה הנעימה הזו, כאשר אתם פותחים את חלון הצימר ורואים סביבכם צמחייה מעוררת התפעלות ונוף מדהים ביופיו. אתם נאנחים לרגע מיופי הטבע, ואז נזכרים שתכף תחזרו לשגרה הטרודה וכל זה יהיה כחלום שעובר...

אבל זה לא נכון!

כי בשביל לפתוח את החלון ולראות צמחייה כזאת יפהפייה וריחנית, שמושכת פרפרים וצופיות, לא צריך לנסוע לצימר בצפון, או לגור במקום מיוחד. אפשר פשוט להבין שהחצר שלכם, כן כן, זאת שם בחוץ, שמחכה ליום בו תשקיעו בה מעט, יכולה להפוך לגן העדן הפרטי שלכם! ומה שיהפוך אותה לכזאת, זה גינה מטופחת ומושקעת הצומחת פרא ושזורה בפרחים יפהפיים וצבעוניים המדיפים ריח נפלא לכל עבר... שילוב פינות ישיבה קסומות ואינטימיות, נדנדה, פינת זולה, בור אש ועוד.

ואתם יודעים מה, זה לא רק זה.

גינה מעוצברת. יונתן סיגליות,
גינה מעוצבת/יונתן סיגליות

הנה 5 סיבות נוספות מדוע עיצוב הגינה זה הדבר הבא שאתם חייבים לעצמכם:

1.

אתם חוזרים הביתה מהעבודה. עייפים, טרודים ממרוץ החיים הבלתי פוסק ומשוועים לקצת שקט ומרגוע. גינה היא המקום המושלם למצוא את השקט, עם חתיכת שמיים מעליכם. ממקום שומם שלא כל כך התייחסתם לקיומו, הגינה הופכת להיות פינה המעניקה רוגע ושלווה ואפילו מעט בריחה מהשגרה החונקת. הצמחייה סביבכם מכניסה אתכם לאווירה של חיים וטבע, מה שמחבר אתכם יותר לעצמכם ומשקיט מעט את הסטרס והחרדה. למעשה, חלקת האלוהים הקטנה הזו שלכם תוכל לשפר לכם את איכות החיים ומצב הרוח הכללי.

2.

בין אם אתם אנשים שאוהבים לארח כל הזמן, ובין אם מדי פעם בחגים, לכולנו יוצאים מצבים בחיים בהם אנחנו רוצים לארח אך מעט חוששים מהלכלוך והעבודה שתחכה לנו אחר כך בסיום. מה גם שלפעמים האירוח מפריע לשנת הילדים, או לשאר בני הבית. גינה היא המקום המושלם לארח בכיף במרחב הפתוח, מבלי לחוש שהמרחב תחום וחנוק, מבלי לחשוש מרעש או בלאגן, ואפילו עם אפשרות להפעיל את המנגל, לעשות על האש ולהעניק זמן איכות לכם ולאורחים - באווירה קסומה. ועל הדרך, זו גם הזדמנות להשוויץ מעט בגינה המטופחת שהקמתם לכם ;)
3.

אמרו כבר לפנינו - "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני". כאשר אתם מגיעים למקום מסוים, הדבר הראשון שאתם רואים זה את המקום מבחוץ. ולכן, אין סיבה שעיצוב הבית שלכם לא ישתלב עם עיצוב הגינה וילווה את האורחים כבר מהכניסה לשער עם תאורת גן מדהימה ופסטורלית. גינה מרשימה ומטופחת מרחיבה את הלב, ומזמנת לכל מי שמגיע אליכם הרגשה נפלאה עוד לפני שאפילו פתחתם את הדלת ?

4.

אין מרחב מזמין, כיף וטבעי לילדים או לנכדים לשחק בו יותר מגינה! את כל משחקי הילדות שלנו שיחקנו בחוץ, ואין סיבה שהילדים שלנו לא יחוו את אותה תחושה נפלאה. החל מבית עץ, דשא סינטטי למשחקי כדור או ערוגות שתילה שיכולות להיות חוויה לכל המשפחה. אם אתם גרים בעיר, זה יכול להיות פתרון מעולה עבור ילדיכם - לשחק במרחב יותר פתוח להסתובבות, מזמין וכזה שאפשר להשתובב בו. ואל תשכחו את השנ"צ השקט שאולי תצליחו להשחיל בזמן הזה :)

5.

למצוא תחביב חדש המעניין אתכם זה תמיד מרגש ונותן משמעות נעימה. העיסוק בטיפוח הגינה הפרטית שלכם והלמידה על הצמחים השונים, לרבות ערוגות הירקות וצמחי התבלינים, הוא בעצם עיסוק בחי והצומח, המרחיב את הידע ובעיקר את הלב. טיפוח הגינה מאפשר בין היתר פעילות גופנית מתונה שתורמת לא אחת לכושר הפיזי והמנטאלי. בתכנון וטיפוח הגינה שלכם תיווכחו לדעת אט אט כמה מרתק התחום הזה, ותגלו עולם שלם שהיה תחת אפכם כל הזמן ולא הכרתם. מה גם שהתהליך מוסיף לסיפוק הייחודי השמור לדברים שהיו שווים את העבודה והסבלנות.

נו, מתחשק לכם כבר פינת גן עדן משלכם?

תרגישו בנוח ליצור איתי קשר ואשמח לייעץ. יונתן, מעצב גינות והבעלים של סיגליות עיצוב והקמת גינות. נהיה בקשר בקרוב!

עכשיו אם תסלחו לנו, אחרי כל הדיבורים, הלכנו לנוח קצת בגינה.

בשיתוף סיגליות עיצוב והקמת גינות, בשיתוף סיגליות עיצוב והקמת גינות
  • עוד באותו נושא:
  • גינה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully