וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון משולם, צלמת שתנצור עבורכם את הרגעים היפים של החיים

בשיתוף סיון משולם, בשיתוף סיון משולם

11.5.2020 / 12:06

סיון משולם מחוברת למצלמה מגיל צעיר - משפחתה מורכבת מצלמים והיא אפילו התחתנה עם צלם. את הכישרון היא הפכה לעסק משגשג

סיון משולם. יח"צ,
סיון משולם/יח"צ

אחד הדברים שמשמחים יותר מכל את המפיקים חברי מערכת "המומחים" זו היכולת להגיע לאנשי מקצוע מיוחדים שמשאירים את חותמם על פני רבים. באחת מישיבות הצוות האחרונות, אחת המפיקות סיפרה על צלמת בשם סיון משולם, זו ערכה עבור הבת שלה בוק מיוחד לרגל בת המצווה והיא הפליגה בתשבוחות על היחס האנושי, סבלנות, עין מקצועית וכישורי צילום שהוציאו לטענתה מזכרת מדהימה לכל החיים.

הדבר תפס את תשומת ליבו של עורך המערכת והוא ביקש שנערוך כתבה על אשת המקצוע המדוברת, לצורך כך שני חברי מערכת יצאו לעיר רחובות לפגוש את סיון משולם, מי שחיה ונושמת את עולם הצילום משחר ילדותה. סיון משולם בת 35 מכירה את עולם הצילום מאז שהיא זוכרת את עצמה, סבא שלה היה בעל מספר סניפים של "פוטו הרצל" בעיר יפו, אביה היה צלם אירועים ודוד שלה עדיין פעיל בתחום גם בימים אלו. באופן מיסטי היא אפילו התחתנה עם אחד מהצלמים המוכרים במדינה, עמית משולם, כך שבאופן טבעי גם היא התגלגלה אל העולם שנמצא מבעד לעדשה.

התחום שסיון שבחרה לעצמה מתחלק לשלוש, צילומי קייק סמאש כאשר היא דואגת כי העוגה תהיה בביתה יום לפני האירוע על מנת שתהיה מוכנה לצילומים ביום שלמחרת, צילומי היריון וצילומי בוק לבנות המצווה.

בנוסף סיון למדה את מקצוע האיפור ב"בירין שחף", כך שבכל סשן של צילומים, בין אם מדובר בבוק בת מצווה או צילומי היריון, היא יכולה להעניק איפור מקצועי שמביא ערך מוסף לאיכות התמונות, כאשר יודעת לחבר בין האורות וצבעים שמסביב עם נגיעות חכמות על הגוף והפנים.

סיון משולם. יח"צ,
עבודות של סיון משולם/יח"צ

"בודדים יכולים להגיד שהם עובדים במקצוע שאותו הם אוהבים, האהבה שלי לצילום נמשכת לאורך שנים והעובדה שאני עובדת מול ילדים, נערות, נשים ומשפחות שנמצאים בתהליך של היריון, גורמת לכך שאני עובדת עם חיוך על הפנים", סיפרה לנו סיון.

רוב רובם של הצילומים נערכים בסטודיו מקצועי או בביתה של סיון, אך אם יש דרישה מצד בנות המצווה למספר צילומי חוץ, יש לה מספר לוקיישנים נבחרים.

לשאלתנו מה התכונה החשובה ביותר בעולם הצילום סיון ענתה כי מדובר בסבלנות ופירטה עבורנו מדוע: " אני עובדת עם המון ילדים, כולל בגילאים קטנים ועובדת גם מול נשים בהיריון ולכן מתחברת לאנרגיות שלהם עם חיוך אחד גדול, אני מעניקה להם את כל הזמן שצריכים כדי להתאקלם אל מול המצלמה עד אשר הכל נעשה באופן טבעי ולא מלאכותי".

שוחחנו עם כמה לקוחות שנעזרו בשירותי הצילום ואיפור של סיון, טל גינת סיפרה לנו: "כשהבן שלי היה בן שנה הבאתי אותו לצילומי קייק סמאש, זו היתה חוויה נהדרת, לראות מקרוב איך הדינמיקה של סיון איתו לצד העוגה המושקעת שהיא בעצמה היתה אחראית לה, בזכותה יש לי תמונות מיוחדות למזכרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סיון משולם. יח"צ,
עבודות של סיון משולם/יח"צ

גם ארי-אל לביא פירגנה בגדול: "אני והבת שלי קיבלנו מסיון שירות איפור איכותי ממדרגה ראשונה לחתונה של הבן שלי, תוך כדי אדיבות וסבלנות אין קץ. אני מכירה את סיון, מודעת ומעריכה את העין המקצועית שיש לה, זו מתובלת באהבה לאומנות, לכן תוצאות העבודה שלה בהתאם".

על התוכניות לעתיד סיון סיפרה לנו: "כרגע אני עמוסה בעבודה שמשלבת את עולם הצילום ואיפור, אבל בתוך תוכי אני כבר מתכננת להוסיף אלמנטים נוספים כך שהמעטפת שאוכל להביא לכל הלקוחות תהיה מקסימלית".

אנחנו נמשיך לעקוב מקרוב אחר צלמת שמחייכת ללא הפסקה, כאשר החיוך שלה עובר גם דרך העדשה לתוצאה של מזכרות מושלמות לכל המשפחה.

טלפון - 0524306740

בשיתוף סיון משולם, בשיתוף סיון משולם
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully