וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 גיטרות קלאסיות מומלצות ל-2020

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד

11.5.2020 / 11:39

ישנם מאות דגמי גיטרות קלאסיות בחנויות, הבחירה קשה, לכן הבאנו לכם את 4 דגמי גיטרות המומלצות והפופולריות ביותר

כמו בכל שנה המותגים המובילים של הגיטרות הקלאסיות דואגים לשפר את הסדרות והדגמים הקודמים. שנת 2020 כבר מגיע לחצייה עוד מעט וכעט כל הדגמים החדשים יוצאים לשוק. ריכזנו לפניכם את ארבעת דגמי הגיטרות הקלאסיות המומלצות לשנת 2020.

Chard C3900. יח"צ,
Chard C3900/יח"צ

גיטרה קלאסית Chard C3900

חברה

מעטים האנשים שמכירים את חברת Chard, מדובר על חברה שלא מופיעה בהרבה מבתי העסק בישראל. חברת Chard היא מבין החברות הוותיקות ביותר שיש כיום בשוק (משנת 1883), מדובר על חברה ספרדית. החברה לא מפרסמת את עצמה אלא איכות הדגמים שלה הוא זה שתורם לפרסום.

מבנה

העיצוב של דגם זה מכונה עיצוב מסורתי, כך כל דגמי החברה. צבעה של הגיטרה הוא שחור מט - דגם שמאוד מושך את העין ומאוד מרהיב. הגיטרה עשויה עצים שונים, ביניהם עץ מהגוני ועץ סיסם. בניגוד לכל הגיטרות שציינו עד עתה, דגם זה הוא דגם עבודת יד איכותי. השילוב בין צוואר הגיטרה העשוי עץ מהגוני, ודפנות הגיטרה העשויות עץ לטון מעניק לגיטרה סאונד ייחודי. כמו כן, חברת Chard מעבירה את כל המוצרים שלה בדיקת איכות לפני שהם נכנסים לשוק וגם דגם זה עבר בידם של מומחים בארץ ובחו"ל כדי להבטיח את תקינות ואיכות המוצר.

סאונד

בזכות השילוב הנכון בין העצים השונים המחברים בין בניית צוואר הגיטרה ועד לתיבת התהודה, הצלילים של הגיטרה הזאת מאוד רכים ונעים לשמיעה. יש הבדל משמעותי בין דגמים תעשייתיים ובין דגמים של עבודת יד מבחינת איכות הצליל. את ההבדל אי אפשר להסביר אלא לשמוע בעצמכם. אין ספק שבמחיר כזה (כ 700 שקלים) למצוא גיטרה ספרדית בעבודת יד זו מציאה שאי אפשר לפסוח עליה.

למי דגם זה מתאים?

רוב הדגמים של חברת Chard פונים אל נגנים מתחילים ומתקדמים. דגם זה יותר מתאים לנגנים מתקדמים. דגם זה מגיע בגודל של 4/4 ולכן הוא אינו מתאים לילדים צעירים. חשוב להגיע ולבדוק את נוחות הכלי כאשר אתם עצמכם מנגנים בו. גיטרה קלאסית זו מומלצת מאוד גם על פי סקירה שבוצעה ב"ישראל היום".

YAMAHA C70 NAT. יח"צ,
YAMAHA C70 NAT/יח"צ

גיטרה קלאסית (גודל 4\4) YAMAHA C70 NAT

מותג

חברת ימאהה היא מבין החברות המובילות בתחום הגיטרות היום, והיא מבין הוותיקות. מדובר על חברה יפנית שמספקת את המוצרים שלה לכל חנות היום בארץ ובעולם. עם זאת, מדובר על חברה שמוצריה יקרים יחסית.

מחיר הדגם הזה עומד על 720 ש"ח בחנויות יבואן.

מבנה

בעוד שהמותג ימאהה הוא שם המקושר לדגמים קלאסיים ולשאר כלי נגינה מובחרים, המותג היפני מספק פינוק אמיתי לחובבי מיתרי הניילון עם גיטרה קלאסית מסקרנת - Yamaha C70 NAT. לדגם זה יש גוף מפואר בגודל 4/4 הכולל חלק עליון אשוחית מוצקת. יכולת הנגינה בדגם זה היא יוצאת דופן ומאוד מזכירה את הגיטרה האקוסטית, במיוחד בגלל השילוב עם צוואר מהגוני מלוטש. עיצוב צוואר הגיטרה ייחודי ומעניק תחושה שונה מאשר כל גיטרה קלאסית. גשר הצוואר משויף בצורה מדויקת ומקנה נגינה קלה כך שתקבלו את טון המיתר המענק של מיתרי הניילון ונוחות של גיטרה אקוסטית.

סאונד

הסאונד הייחודי של דגם זה הוא מה שמפריד בינו ובין גיטרות קלאסיות אחרות. השילוב של ראש האשוח המוצר העשוי סיטרה מוסיף חום ועומק לצלילי הגיטרה. בנוסף, תיבת התהודה מייצרת גוון מאוד אקוסטי ומאוד נעים (מה שמאפיין גיטרות קלאסיות רבות). במבחן הסאונד דגם זה עמד בראש.

למי דגם זה מתאים?

דגם זה מומלץ לנגנים מתחילים וגם לנגנים ותיקים. חשוב לציין, בגלל גודל הגיטרה, דגם זה אינו מומלץ לילדים מתחת לגיל 14. תוכלו למצוא דגמים אחרים של החברה בגודל חצי או 3/4. מומלץ (אפילו חובה) לבדוק את המוצר במעמד הרכישה.

Belmonti XP-39 SB. יח"צ,
Belmonti XP-39 SB/יח"צ

גיטרה קלאסית (גודל 4\4) Belmonti XP-39 SB

חברה

את חברת Belmonti פחות נמצא על המדפים היום. מדובר על חברה שהיא חדשה בתחום יחסית והיא פונה בעיקר לדור הצעיר שרוצה ללמוד לנגן. אין לה מבחר רחב, אבל דגם זה בהחלט מוכיח את עצמו.

מבנה

מבנה הגיטרה הזאת הוא די סטנדרטי לגיטרה קלאסית, צבעה צבע שמש. מה שמייחד את הדגם הזה הוא שמדובר כאן על עץ שכבתי ממנה עשויה הגיטרה. מה שמעניק גם תחושה קלה וגם יכולת נגינה מעולה וקלה שתאפשר לכם לנגן שעות מבלי לעייף ולהכאיב ליד. מיתרי המתכת הם מיתרי 10, מיתרים יותר דקים בכדי לא להכביד על הנגן המתחיל. שלושת המיתרים האחרים אלו מיתרי ניילון גמיש. בנושא עץ הגיטרה, דגם זה בנוי מעץ טונוס לבניית גוף הגיטרה, צוואר הגיטרה עשויה עץ סיסם אפריקאי וראש הגיטרה מעץ אשוח מוצק מטבעו. גב העץ והדפנות עשויים עץ סיסם מלא. תיבת התהודה הינה גדולה בשל עובי העץ המדויק.

סאונד

מה שמייחד את הדגם הזה הוא לא הסאונד הפנומנלי, לא נבטיח לכם כאן סאונד מדהים, אלא סאונד טוב. אם אתם נגנים מתחילים, אין לכם כל דאגה. נגנים מקצועיים לא יהיו מוכנים להסתפק בסאונד הזה. אם זאת, מדובר כאן על גיטרה שאינה מזייפת ושורקת, הגיטרה מקנה לנגן צלילים נעימים וחזקים.

למי דגם זה מתאים?

דגם זה מתאים אך ורק לנגנים מתחילים. דגם זה גם מאוד מומלץ על ידי המורים כיוון שמדובר על דגם שאינו יקר (499 ש"ח בחנות יבואן) ובהחלט מסייע בלמידה. בעוד שיש אחוז גבוה של נגנים שמתחילים וישר פורשים, תמיד מומלץ לרכוש גיטרה במחיר סביר כמו זאת.

Cort AC250. יח"צ,
Cort AC250/יח"צ

גיטרה קלאסית Cort AC250

חברה

חברת Cort היא מבין החברות הגדולות ביותר לייצור גיטרות. הגיטרה ממוקמת בסיאול - דרום קוריאה. לחברה יש מפעלים גם באינדונזיה וסין. החברה מייצרת אך ורק כלי מיתר וכל המשותף לזה. אפשר לראות היום על המון במות שימוש במוצרים של החברה.

מבנה

חלקו העליון של הגיטרה עשוי עץ דחוס, הגב והדפנות של הגיטרה עשויים עץ מהגוני טבעי עם גימור סאטן. מדובר על עץ רב שכבתי, כך שגם מתווסף לעצים שציינו גם סוגי עצים כמו Sapele ועץ לטון. צוואר הגיטרה נמצא באורך סולם סטנדרטי והוא עמיד ואיכותי, העץ חלק ומאפשר העברה מהירה בין אקורדים ויכולת נגינה למשך שעות ארוכות.

סאונד

תערובת העצים מאפשרת תהודה גבוהה וצלילים מאוד נעימים של דגם זה. הצלילים מאוד עשירים ובהירים אם נשווה לגיטרות קלאסיות במחיר דומה (כ 800 שקלים). חשוב לציין, כל אדם הוא בעל טעם שונה ולכן יש לבדוק בעצמכם את הדגם ולבדוק אם באמת הוא מתאים לכם. תיבת התהודה מקרינה סאונד מאוד רך ונעים, בקרב התלמידים דגם זה מאוד אהוד ומאוד נרכש. גם בגלל החיצוניות, גם בגלל המחיר ובעיקר בגלל הסאונד והנוחות.

למי דגם זה מתאים?

גיטרה זה מתאימה לנגנים מתחילים ועד מקצועיים. כל מי שמחפש גיטרה בעלת צליל נהדר ונגינה קלה צריך לבחור במוצר הזה. בנוסף לכך, חשוב לציין שדגם זה אינו מתאים לילדים קטנים אלא לבני נוער מעל גיל 15 בשל גודל הגיטרה הקלאסית.

חשוב שתדעו!

כל הגיטרות האלה יוכלו בהחלט להפוך את החוויה שלכם מנגינה רגילה להנאה בלתי מוסברת. כל הדגמים נעים באותו טווח מחירים ולכן אנו ממליצים לכם להגיע לחנות סאונד ולנסות בעצמכם את ארבעת הדגמים ולבחור לפי תחושת בטן.

בנוסף למחירים הנוחים של כל המוצרים האלה, במקרה ותרכשו אחד מהדגמים האלה תהיו זכאים ל 12 שיעורים בחינם!

את זה תוכלו למצוא רק בסניפי מרכז הסאונד.

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • גיטרות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully