וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת האריחים החדשה של ישראל

בשיתוף טל פרויקטים, בשיתוף טל פרויקטים

11.5.2020 / 9:55

טלי אזולאי עזבה משרה בטוחה כמנהלת פרויקטים בחברה גדולה ופתחה עסק המספק ריצופים, חיפויי קירות ועוד הן למגזר הפרטי והן לעסקי - והכל עם שירות אישי

סלון בגוונים טבעיים ושילוב של עץ. ShutterStock
אריחים/ShutterStock

"טל פרוייקטים" נחשבת לחברה ייחודית בשיווק ומכירה לפרוייקטים מסחריים ולקוחות פרטיים בכל הנוגע לסוגי הריצופים, כלים סניטרים, ברזים, חיפוי קירות ועוד, בזכות ערך מוסף שמביאה בעלת החברה, טלי אזולאי. זהו סיפורה של מי שחיה ונושמת את כל מה שקשור לעולם הלבן של בתים ובתי עסק שונים כבר למעלה מ-25 שנה.

לפני כשבע שנים טלי אזולאי החליטה לעשות מעשה, עזבה משרה בטוחה כמנהלת פרוייקטים באחת מחברות הריצופים הגדולות בישראל והחליטה לפתוח עסק קטן משל עצמה, "טל פרוייקטים", אליו ביקשה להביא את כל תפיסת עולמה הייחודי כאשר ניצבת מול לקוחות פרטיים ועסקיים.

הקונספט שטלי הקימה הוא מיוחד, ללא אולם תצוגה מפואר אבל עם ערך מוסף אישי, על כך היא סיפרה לנו: "בניתי שיטה הדרגתית שגיבשתי עם עצמי לאורך השנים, תוך כדי הבנה כיצד ניתן להנעים ולפשט עבור לקוח פוטנציאלי את מה שהוא מבקש לעצמו. בשיחה הראשונה אני מבקשת מהלקוח לספר לי כיצד הוא רוצה שהבית שלו יראה מבחינת צבעים וגדלים, כשאני יכולה להתאים לו הכל לפרטי פרטים.

"בשלב השני אני שולחת לו תמונות עם אריחים נבחרים, לאחר שהוא נותן לי אישור לגבי הדגמים שמבקש לבדוק מגיע השלב השלישי, בו אני שולחת לביתו דוגמאות של האריחים שבחר, על מנת שיוכל להרגיש ולראות את כולם מקרוב, לאחר אישור מתבצעת הזמנה שמגיעה תוך זמן קצר".

"טל פרוייקטים" נמצאים ברחוב אלישיב 16 בעיר רמת גן, מחסני החברה ממוקמים בצפון הארץ כאשר זמן האספקה של רוב רובם של המוצרים מגיע לבית הלקוח עד ארבעה ימי עסקים.

חלק נכבד מהאריחים מגיעים בייבוא אישי מאוקראינה,טורקיה, איטליה וספרד, דוגמאות נוספות טלי משלימה דרך מספר יבואנים מישראל.

"טל פרוייקטים" כבר שירתה מאות לקוחות פרטיים ומוסדיים, בין היתר ניתן למנות את בנק פועלים, אוניברסיטת בר אילן ותל-אביב, בית חולים תל השומר, התעשייה האווירית ועוד.

אנחנו שוחחנו עם כמה מהלקוחות הפרטיים, אחת מהן, ליטל פוניס סיפרה לנו: "העבודה עם טלי היתה ברמה שלא נתקלתי בה קודם לכן בישראל, הידע, סבלנות ומקצועיות שהיא הפגינה מולי היתה מרשימה, היא עשתה עבורי את העבודה לקלה ביותר, כי במקום להיסחב כל הדרך אל אולם תצוגה גדול והמוני שם אנשי המכירות לוחצים עליך מכל עבר ומנסים לשכנע לסגור עסקה, לא הרגשתי שום לחץ או ניסיון לקדם דברים במהירות מצד טלי, אלא היא ניסתה והצליחה להבין במדויק באיזה סוג של אריחים חשקתי ותוך זמן קצר הדוגמאות הגיעו אל ביתי, כך שיכולתי לבחון אותם בשקט נפשי".

מי שמשמש כיד ימינה של טלי בעבודתה הוא פיני בעלה, מנהל פרוייקטים במקצועו ונמצא שם עבור הלקוחות בכל מה שקשור לשאלות טכניות של הרכבה בשטח ותהליכי בנייה.

שאלנו את טלי אילו סוג אריחים פופולריים בעיקר בימים אלו בישראל, היא סיפרה: " יותר ויותר אנשים מעדיפים כיום אריחים גדולים בגודל של 1.20 על 1.20 ולא צריך להיבהל מהמספרים, הריצוף איתם נראה מעולה".

למדנו כי "טל פרוייקטים" מסוגלים להתחרות בכל המחירים המוצעים במקומות אחרים, כך שאם ראיתם אריח בחנות מסויימת והוא מצא חן בעיניכם, אתם מוזמנים לצלם ולשלוח זאת לטלי, היא תשמח להציב בפניכם מחיר נוסף על אותה הדוגמה.

היתה לנו פגישה נעימה ומחכימה עם אשת מקצוע מנוסה שפיתחה שיטה אישית שהציבה רף חדש בכל הנוגע לבחירה של אריחים ושאר מוצרים נלווים לחידוש הבית ומבנים אחרים.

מספר טלפון: 0543300237

לאתר החברה

בשיתוף טל פרויקטים, בשיתוף טל פרויקטים
  • עוד באותו נושא:
  • אריחים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully