וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיטוי מבנים ומשטחים נגד נגיף הקורונה

בשיתוף נקי פלוס, בשיתוף נקי פלוס

11.5.2020 / 9:20

בשל החשש הגדול של אנשים רבים מנגיף הקורונה, החל ביקוש אדיר להזמנות חברות מקצועיות בתחום הניקיון לביצוע חיטוי במבנים ומשטחים על מנת למנוע הדבקה בקרב הציבור. לשם כך התגייסו בחברת ''נקי פלוס'', שלרשותה ניסיון רב בתחום

נקי פלוס. יח"צ,
נקי פלוס/יח"צ

לאחר הודעת משרד הבריאות כי וירוס הקורונה עלול לשרוד על משטחים שונים בין מספר שעות עד מספר ימים, נוצרה בהלה בציבור, שהובילה להגברת המודעות בנושא. אחת החברות שמעניקה שירותי חיטוי למבנים ומשטחים נגד הקורונה, הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי, היא חברת ''נקי פלוס''. בשיחה שערך עורך המערכת עם בעלי החברה, עדי מרוז, הוא מספר על הבהלה בציבור "אנשים חוששים ואינם מסתפקים בניקוי בסיסי של הבתים או המשרדים שלהם נגד הנגיף. לכן כאשר החלו להגיע אלינו פניות רבות מלקוחות לשירותי חיטוי נגד נגיף הקורונה, למדנו את הוראות משרד הבריאות לביצוע חיטוי יסודי, ויצאנו לדרך."

''נקי פלוס'' פועלת בתחום הניקיון והחיטוי מעל ל25 שנים, ומספקת שירותי אחזקה וניקיון לחברות המובילות במשק בתחום המוסדי והציבורי. החברה בעלת רישיון ממשרד התמ"ת לשירותי ניקיון וכוח אדם. כל עובדי החברה מועסקים על פי חוק ונהנים מההטבות המגיעות להם כבר מיומם הראשון בעבודה, כך למעשה בולטת הייחודיות של החברה בתחום תנאי ההעסקה של העובדים, שמקבלים את התנאים ההוגנים ביותר להם זוכים עובדי הניקיון.

למעשה, בחברה התאימו את שירותי הניקיון שהם מעניקים בשגרה, לשירותי חיטוי נגד קורונה על מנת לתת מענה הולם לאזרחים שמעוניינים בשקט נפשי. "שירותי הניקיון השוטף שאנחנו מעניקים לחברות נמשך כל העת, אם כי גם הוא נפגע בשל המשבר, ובו זמנית נערכנו להעניק שירותי חיטוי מקצועיים נגד קורונה לציבור הרחב".

בימים אלו עובדים בחברה לילות כימים על מנת לספק את המענה הנדרש עבור הלקוחות המבוהלים.

נקי פלוס. יח"צ,
נקי פלוס/יח"צ

תהליך החיטוי

לעמית חשוב לציין כי "שירותי החיטוי מתבצעים בצורה מקצועית ויסודית על ידי צוות העובדים המיומן של נקי פלוס שהוכשר לכך בקפידה. כך למשל, אנו מיומנים בשימוש בחומרים שמשלבים אלכוהול ומים מזוקקים, התורמים לחיטוי המשטחים מהנגיף, אך לא משאירים מרקם או אבנית על כל משטח שמחוטא, בין אם זה ידית, שולחן, ארון, מחשב, טלפונים וכו'".

לאחר הזמנת השירות, צוות החברה יגיע ליעד החיטוי, ממוגנים מכף רגל ועד ראש, ולאחר שיסרקו את המקום ויודאו כי אין כלל אנשים או בעלי חיים בתוך המבנה, יחלו בהליך החיטוי שנמשך עד כשעה, בהתאם לגודל המבנה. במסגרתו מתבצע חיטוי לכל המשטחים והחפצים במקום, על מנת לוודא כי המבנה בטוח לשימוש ומחוטא משאריות הנגיף.

בימים אלו ישנה חשיבות יתר להקפדה על ניקיון מבנים ומשטחים, וחיטוי יסודי שלהם מפני החשש להימנעות בנגיף הקורונה. חיטוי כזה רצוי שיתבצע על ידי מומחים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום הניקיון. חברת ''נקי פלוס'', המתהדרת בניסיון של מעל 25 שנים בתחום הניקיון, וכעת מבצעת גם חיטוי נגד נגיף הקורונה, היא הפתרון בשבילכם.

חברת ''נקי פלוס''

1-700-70-1514

אתר החברה

בשיתוף נקי פלוס, בשיתוף נקי פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • חיטוי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully