וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר המגדלור שלכם לסרטים וסדרות

בשיתוף המגדלור, בשיתוף המגדלור

11.5.2020 / 8:40

רוצים לדעת איזה סדרה כדאי לראות עכשיו? מה שווה הסרט החדש שמגיע לקולנוע? אתר מגדלור יספק לכם את כל המידע

מגדלור. יח"צ,
המגדלור/יח"צ

מגדלור הוא אתר המיועד לכל חובבי הסרטים והסדרות וכל מי שמעוניין לקבל המלצות חמות על שוברי קופות וסדרות מומלצות שחייבים לראות. באתר תוכלו למצוא מידע על סרטים חדשים שיצאו השנה וכמו כן ללכת אחורה בשנים ולהתעדכן בסרטים שעדיין לא ראיתם. מעבר להמלצות על סרטים, גם אוהבי הסדרות יוכלו להנות מאוד מגלישה באתר ויוכלו לקרוא כתבות אשר סוקרות את התחום ומה חדש בו. אתר מגדלור יאיר עבורכם את הדרך בין כל הסרטים והסדרות שקיימות ויעזור לכם לבחור את רשימות הצפייה שלכם, כך שתמיד יהיה לכם מה לראות.

מה המטרה שלנו

אתר מגדלור פועל משנת 2013 במטרה לספק לגולשים מקום אשר יאגד את כל המידע על עולם הקולונוע והטלוויזיה האמריקאית ויעזור לגולשים להתמצא ולהכיר יותר אפשרויות צפיה איכותיות. כותבי האתר דואגים לעדכן את תכני האתר באופן שוטף ולסקר סרטים חדשים, שוברי קופות וסדרות מהטובות ביותר שקיימות. אתר מגדלור מעדכן את הגולשים גם בסדרות וסרטים אשר לא הגיעו עדיין אלינו לטלווזיה המקומית ובכך מעשיר את הידע של כל מי שעולם הקולנוע מעניין אותו. אתר מגדלור פועל באופן התנדבותי על ידי מספר חובבי קולונוע וסדרות אשר מקדישים את שעות הפנאי לעדכון של כל הדברים החמים בעולם הקולנוע, ולכן, אם אתם חובבי קולנוע וסדרות מושבעים, תוכלו להיכנס בתחתית האתר לקטגוריית המתנדבים שלנו ולנסות לקחת חלק בסיקור התכנים.

אילו תכנים תוכלו למצוא באתר שלנו?

האתר מחולק לקטגוריות, בניהן המלצות על סרטים ושוברי קופות אשר מתעדכנים בכל שנה, המלצות לסדרות עונתיות המשודרות כעת בטלוויזיה האמריקאית וחדשות עדכניות מעולם הקולנוע והסדרות. כאן תוכלו למצוא את הליהוקים החדשים, הפקות שעומדות לצאת ומגוון ידיעות חדשות בתחום.

המלצות על סרטים ושוברי קופות

בקטגוריה זו תמצאו המלצות על הסרטים הנבחרים של השנה, ההמלצה תכלול טריילר והסבר מפורט על הסרט. כמו כן, אם מדובר בחידוש לסרט ישן זה יצוין בדרך כלל בהמלצה. סרטים משנים קודמות תוכלו למצוא בארכיון הכתבות שלנו אשר בו נשמרות כתבות משנת 2013.

המלצות על סדרות עונתיות

גם בקטגוריית הסדרות המומלצות האתר מביא לכם מספר דיי רחב של סדרות עונתיות. ההמלצות כוללות הסבר על הסדרה, קאסט השחקנים וטריילר שתוכלו לראות אם גם אתם מתחברים לסדרה. זו קטגוריה נהדרת שמתאימה לכל מי שמלאי הסדרות נגמרו לו ומעוניין לחדש. כמו כן, בתחתית האתר תוכלו למצוא סדרות אשר כיף לראות בחורף, בקיץ או בכל יום שתרצו.

חדשות מעולם הקולנוע והבידור

האתר מסקר כבר שנה שניה את פסטיבל קאן ונותן מידע לגולשים על הרבה מן האירועים שקורים בו. כחלק משיתוף הפעולה, לעיתים אנו יוצרים הגרלות השתתפות עבור הגולשים שלנו. בנוסף, מידי פעם יעלו כתבות המביאות אליכם חדשות על אירועים מעולם הקולנוע והבידור האמריקאי.

אם הסתקרנתם תכני האתר הם משהו שמעניין אותכם, אתם מוזמנים לבקר באתר כאן

בשיתוף המגדלור, בשיתוף המגדלור
  • עוד באותו נושא:
  • קולנוע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully