וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריך חשבון בנק: הכרטיס שמחליף לכם את הארנק

בשיתוף Bcard, בשיתוף Bcard

10.5.2020 / 16:38

העולם הטכנולוגי של היום הופך את החיים שלנו לקלים ופשוטים יותר ועכשיו המהפיכה מגיעה גם לארנק - הכרטיס הנטען של Bcard יחסוך לכם התנהלות מסורבלת

כרטיס נטען. יח"צ,
Bcard/יח"צ

זוכרים איך פעם כדי להתקשר לאמא מהבסיס או מיעד נידח בטיול הגדול היינו צריכים ממש להתאמץ? כל העניין הצריך מאמץ והתכווננות. היית צריך למצוא חנות שמוכרת טלכרט או אסימונים. בשלב השני, למצוא את מכשיר הטלפון הציבורי עצמו שבדרך כלל היה ממוקם בחוץ בתוך מעין קופסת פלסטיק פתוחה. לחכות בתור אם הטלפון תפוס. להכניס את האסימונים או הטלכרט, לחכות לצלצול המיוחל שניתן להתחיל לחייג ואז כשסוף סוף הצלחת, לקוות שבנאדם יענה ולא המזכירה האלקטרונית כי אז סתם הלך האסימון. מי חשב אז על טלפונים ניידים, על הקלות הזו שבה אנחנו מחייגים היום אפילו ללא צורך בלחיצת כפתור, רק באמצעות מגע מרפרף.

העולם שלנו משתנה בקצב מסחרר. הוא הופך נגיש יותר, קטן יותר ומאפשר. המהפכה הדיגיטלית הצליחה להגיע כמעט לכל תחומי החיים שלנו ועד ממש לארנק שבכיס. היום למשל אפילו חשבון בנק וכרטיסי אשראי אינם בגדר הכרח בהתנהלות הכלכלית שלנו. אם פעם היינו חייבים חשבון בנק בכדי להחזיק בכרטיס אשראי ולבצע עסקאות, היום עם הכרטיסים הדיגיטליים הנטענים זה ממש לא מחייב.

הפתרון המהפכני שמציעה חברת קשרים פלוס הוא ה Bcard כרטיס חיוב בינלאומי נטען מבית מאסטרקארד ואת PAI הארנק האלקטרוני. כיום, גם אם אין ברשותכם חשבון בנק או כרטיס אשראי תוכלו לשלוט בהוצאות שלכם, לקבל ולבצע תשלומים, לנהל קופה קטנה, לבצע רכישות ברשת ללא צורך בהזנת פרטים אישיים ולעשות כמעט כל דבר שהייתם עושים עם כרטיס אשראי וחשבון בנק קונבנציונאליים.

אז איך זה עובד? מטעינים את הארנק הדיגיטלי בנקודות פריסה ברחבי הארץ. מעבירים כסף בלחיצת כפתור לכרטיס האשראי הנטען דרך האפליקציה של הארנק הדיגיטלי ונהנים מביצוע עסקאות בארץ ובחו"ל ועל שליטה מיטבית בהוצאות. הארנק האלקטרוני מאפשר גישה נוחה וצפייה און ליין על החשבון שלכם. ניתן להעביר כספים און ליין, לשלוט על ההוצאות וגם לנעול את הכרטיס באופן מידיי במקרה של חשש גניבה. היום, כשאתם יוצאים לטיול הגדול, ממש כמו אז עם הטלכרט, כבר לא תצטרכו להחביא מזומנים בנעל או לסמוך על כך שיהיה סניף בנק פתוח שיוכל לפדות לכם את ה Travelers checks. היום אתם יכולים להסתובב בבטחה כשהארנק שלכם איתכם, און ליין ולא בכיס. תוכלו לבצע עסקאות בכל מקום בעולם עם הכרטיס הנטען ולשלוט בכמות הכספים שאתם מעוניינים להשתמש בהם בכל יעד.

גם לחברות וארגונים שימוש בכרטיס נטען וניהול ארנק אלקטרוני יכולים לפתור הרבה כאבי ראש. זוכרים את הקופה הזו מברזל עם המפתח שהמזכירה בפרונט דסק הייתה נוהגת להחביא? בכל פעם שרציתם להזמין קצת עוגיות למשרד, לקנות קפה או מתנה לאחד העובדים העניין הצריך אופרציה שלמה. קודם למצוא את המפתחות, אחר כך לריב עם המנעול, לבדוק כמה מזומן יש, לתעד כמה הוצאנו הפעם, לנעול שוב ולהתחרט שבכלל חשבתם על עוגיות או קפה. היום לא צריך יותר להתעסק ברישומים, במזומנים ובמנעולים. הכרטיס הנטען שמציעה חברת קשרים פלוס הוא אידאלי לשם ניהול קופה קטנה. ההוצאות מתועדות בזמן אמת און ליין והכרטיס עצמו הוא כרטיס נטען כך שניתן מראש להגביל את הסכום שתהיו מעוניינים להקציב לקופה הקטנה ולהתנהל באופן שקול יותר. היום באמת שאין כבר צורך אמיתי להתנהל עם מזומנים. זה מסורבל, מועד לפורענות (אבדות, גניבות) ומבזבז המון זמן. במקום להסתובב עם כיסים מרשרשים ומזומנים מתחת למרצפות אפשר להתנהל בצורה חכמה, מסודרת, בטוחה וזמינה הרבה יותר. הכרטיס הנטען Bcard משמש כפתרון האידאלי ואינו מצריך תחזוקה של חשבון בנק או כרטיס אשראי.

לאתר

בשיתוף Bcard, בשיתוף Bcard
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully