וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערכה למניקוריסטית המתחילה: קורס מקוון להכשרת טכנאות ציפורניים

בשיתוף דידילק, בשיתוף דידילק

10.5.2020 / 16:08

הכירו את הקורס הדיגיטלי הראשון מסוגו בארץ להדרכה והכשרה מקצועית לטכנאות ציפורניים

דדילק. יח"צ,
דידילק/יח"צ

מודל היופי הנשי עבר תהפוכות ושינויים במהלך ההיסטוריה, אך לכל אורכו ההקפדה על אסתטיקה והיגיינה היו שניים מהמרכיבים החשובים ביותר בתיאור היופי. בשנים האחרונות עולם הקוסמטיקה התפתח וכיום נחשב לאחד העסקים הקטנים המשגשגים ביותר.

כיום ישנן חברות רבות המציעות לימודי מניקור עבור מתעניינות בתחום. לאוזני עורך מערכת המומחים הגיעה המלצה מבנות רבות על קורס מקוון להדרכה והכשרה מקצועית לטכנאות ציפורניים מבית המותג ''דידילק'' בבעלות אנאל קהא.

אנאל היא מניקוריסטית מוסמכת, בעלת ניסיון של 7 שנים בתחום. כבר בתחילת דרכה, כאשר קיבלה לקוחות בחנות בקריית עקרון, שימשה מודל עבור צעירות רבות שהתעניינו בעולם המניקור. אנאל סייעה לבנות צעירות בהכוונה ובהדרכה בתחום, ולאור הביקוש הרב פתחה קבוצות הדרכה מסודרות בחדר לימודים בסמוך לחנות הקוסמטיקה.

דדילק. יח"צ,
דידילק/יח"צ

בראיון שביצעתי איתה, אנאל מספרת "עם השנים הביקוש גדל למימדים עצומים, כולל בנות מכל רחבי הארץ שהתעניינו בהדרכה, ולכן יזמתי פלטפורמה ייחודית מסוגה בארץ - קורס וידיאו אינטרנטי לטכנאות ציפורניים, שכולל סרטונים מושקעים, בהם אני מלמדת מהבסיס מבנה אנטומי מקצועי ומדריכה את התלמידות כיצד לבצע מניקור ג'ל מושלם".

הקורס היה מיועד בתחילה למקצועיות בתחום, שמעוניינות לשפר ולהתמקצע במסגרת עבודתן. אך עם הזמן הקורס הותאם גם למתחילות, שמעוניינות להתחיל ללמוד מהבסיס את עולם המניקור. בסיום הקורס כל בוגרת מקבלת תעודה מקצועית בין לאומית, שמאפשרת לה להתחיל לעסוק במניקור מקצועי.

היתרון הגדול של הקורס הדיגיטלי הוא שהוא מאפשר לכל מניקוריסטית מתחילה או מקצועית לצפות בתכנים בזמן שלה, במקום שנוח לה. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכה מספר פעמים, ולחזור שוב על נושאים שלא היו מספיק מובנים בצפייה ראשונה. בנוסף להדרכה בקורס הדיגיטלי, אנאל מלווה את הבנות לאורך כל תהליך הלמידה, גם בייעוץ ובמענה אישי בטלפון.

אנאל ממליצה שלא להתפתות ללמידה באמצעות סרטונים קצרים ביוטיוב שמבטיחים לימוד מקצועי לטכנאות ציפורניים "בעולם הטכנולוגי בעידן המודרני כל אדם יכול ליצור סרטון ולטעון שהוא מומחה בתחום מסוים. לצערי, הרשת מלאה בהדרכות לא איכותיות שבסופו של דבר פוגעות בפיתוח המקצועי של המניקוריסטית. הקורס הדיגיטלי של ''דידילק'' נבנה בהשקעה, כך שכל אחת שתלמד ממנו תוכל להיות מקצועית בתחום. בנוסף, הקורס מתעדכן מעת לעת, ואני יוצרת סרטוני הדרכה חדשים על השיטות המתקדמות ביותר, ללא כל עלות נוספת."

בוגרות הקורס של ''דידילק'' מספרות כי הקורס הוא פורץ דרך בתחום עולם ההדרכה הוירטואלי של המניקור בישראל. עטרה, בוגרת הקורס מתארת "כאשר רכשתי את הקורס בהתחלה הייתי מעט סקפטית, כיוון שלא למדתי אף פעם מניקור, והייתי בטוחה שלא אצליח ללמוד ולהתמקצע בתחום, אך נדהמתי לגלות שהכל מאוד ברור ומועבר בצורה פשוטה שכל אחת תוכל להבין."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דדילק. יח"צ,
דידילק/יח"צ

לרשות המותג ''דידילק'' אתר אינטרנט למכירת מוצרים בתחום הקוסמטיקה, כולל כל המוצרים הנלווים לעבודת המניקוריסטית. באתר תוכלו למצוא מוצרי לק ג'ל, מכחולים, קישוטים, צבתיות, ראשי שיוף, ועוד מגוון מוצרים שהם מוצרים מתקדמים בעולם הקוסמטיקה. לרוכשות הקורס הדיגיטלי של ''דידילק'' ישנה הנחה משמעותית בקניית ערכת לק ג'ל למתחילות.


D.D LAK - קורס דיגיטלי להדרכה והכשרת טכנאות ציפורניים ומרכז שיווק און-ליין לרכישת מוצרי קוסמטיקה.

הרשמה לקורס למתחילות

לאתר הרשמי

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף דידילק, בשיתוף דידילק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully