וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות בדרום תל אביב שתסדר לכם את הבית

בשיתוף מוגרבי פתרונות אחסון, בשיתוף מוגרבי פתרונות אחסון

10.5.2020 / 15:32

הסוף לבלאגן, מהיום את כל החפצים השונים מאחסנים כמו שצריך על מדפים, ארונות וקיטים שימושיים ויעילים

מוגרבי פתרונות אחסון. יח"צ,
מוגרבי פתרונות אחסון/יח"צ

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם לא מוצאים את הידיים והרגלים אם זה בבית או במשרד, כאשר חפצים, מזכרות, כלים, מחברות וספרים מפוזרים בכל פינה ועושים בלאגן? מי שכבר למעלה מ 25 שנה עושים סדר בדברים אלו הם "מוגרבי מגוון פתרונות אחסון" מקבוצת זגמן. זו מתמחה בפתרונות אחסון שונים על ידי מגירות, ארוניות, סלסלאות, מדפים ועוד. שתי מפיקות חברות צוות "המומחים" קפצו לחנות המפעל ברחוב הקונגרס 44 בתל אביב על מנת ללמוד כיצד מאכסנים דברים כמו שצריך.

"מוגרבי מגוון פתרונות אחסון" הוא מחסן מכירות מרשים שבו יש מלאי עצום של מוצרי אחסון בכל המידות, הגבהים ועומקים, החל מקיטים זולים ועד למדפים הכי יקרים ואיכותיים. סיבוב במחסן גילה לנו לקוחות מכל הסוגים, אנשים פרטיים ונציגי רכש של עסקים שונים, כולם הגיעו לקבל הצעות מחיר ורכוש פתרונות לבית ולעסק.

שוחחנו עם חלק מהם, ירדנה גבע, בת 55 מרעננה סיפרה לנו, "יש לי שלוש בנות ובכל פעם שאני מבקרת אצל כל אחת מהן אני מקבלת חום מהבלאגן בחדרי הילדים, כל-כך הרבה צעצועים והכל מפוזר על הרצפה או נדחס לארון הבגדים כך שאי אפשר למצוא שום דבר, וזה לא שההורים מסודרים יותר, אלבומים וספרים מפוזרים גם בחדר השינה, לכן קיבלתי החלטה, לקראת חג הפסח להזמין עבור כל אחת מהן מספר ארונות וקופסאות אחסון על מנת לעשות סדר מופתי פעם אחת ולתמיד. מי שהמליצו לי על המקום הזה זו השכנה שלי, כאשר ראיתי את איכות המדפים בביתה, הבנתי שמדובר בהמלצה טובה ואכן יש פה שפע לא נורמלי כך שאפשר לעשות לא מעט התאמות".

מוגרבי פתרונות אחסון. יח"צ,
מוגרבי פתרונות אחסון/יח"צ

בין יתר הלקוחות העסקיים של "מוגרבי מגוון פתרונות אחסון" ניתן למצוא את רשת תחנות הדלק, "דלק מנטה", בכל רחבי הארץ, מפעלי ים המלח, רשת קופות חולים מכבי, מסעדות כמו סודוק, "קפה נואר, סבסטיאן, דיקסי ונוספים.


בעלי המקום מקבוצת זגמן מספר לנו, על הטרנדים העכשווים בעולם האחסון. "היום בונים הכל בקטן ולכן צריך אחסון חכם לכל נפח או גודל, לכן בין היתר אנחנו מייבאים במיוחד מדפים מודולרים מאיטליה וספרד על מנת להתאים לכל לקוח לפי המידות שהוא צריך ומבקש".

לנו תפסו את העין מבחר גדול של קיטים שונים ומאוד התלהבנו מהמחירים הזולים, אלו נעים בין 200 עד 500 שקל בלבד לקיט, כאשר את חלקם ניתן לקחת ולהרכיב בבית כאשר במחסן תמיד יהיה מישהו מצוות העובדים שידגים כיצד מרכיבים זאת בקלות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מוגרבי פתרונות אחסון. יח"צ,
מוגרבי פתרונות אחסון/יח"צ

בימים אלו עולה לאוויר אתר אינטרנט מרשים של החנות, כך שמי שלא יוצא לו להגיע לתל אביב יוכל לבחון בזמנו הפנוי את כל המוצרים ולהזמין, לאלו שמסתבכים ל"מוגרבי מדפים" יש שירות וואטסאפ זמין ללקוחות, שדרכו הם עונים ומסבירים בכל בעיה שעולה.

"מוגרבי מגוון פתרונות אחסון" מחסן מרווח בגודל של 300 מ"ר בדרום תל אביב, עם מעברים רחבים לעגלות כאשר מתחת לכל מדף יש תיאור של המוצר עם מידות מדוייקות, לבאי המחסן יש חניה מסודרת ושמורה כך שאין בעיה להחנות ולהעמיס את הסחורה.

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מוגרבי פתרונות אחסון, בשיתוף מוגרבי פתרונות אחסון
  • עוד באותו נושא:
  • אחסון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully