וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות באינטרנט? בדקנו את האתר זאבילו בשבילכם

בשיתוף זבילו, בשיתוף זבילו

10.5.2020 / 15:03

בימים אלה, בהם ממעיטים לצאת מהבית, חנויות אינטרנטיות יכולות לעזור לכם להצטייד בכל הנחוץ לכם. מצאנו חנות למוצרי אלקטרוניקה עם שירות מדהים

זבילו. יח"צ,
זבילו/יח"צ

בישיבת צוות מערכת "המומחים" שנערכה בדרך וירטואלית כשכל המפיקים שהו בבתיהם, אחת המפיקות סיפרה על שירות מדהים שקיבלה מחנות אלקטרונית בשם "זאבילו". היא רכשה מכונת כביסה עם פתח עליון אך כאשר ביקשה להפעיל את המכונה היא גילתה כי זו כלל אינה עובדת, היא מיד יצרה קשר עם מחלקת השירות של החנות ולאחר בירור כולל עם טכנאי הוחלט כי מדובר בפגם ייצור של המכונה ותוך שעות בודדות היא קיבלה משלוח של מכונה חדשה ותקינה לכל דבר.

הדבר עורר התפעלות מצד כולם ועורך המערכת החליט כי זו סיבה לכתבה והנה היא לפניכם, "זאבילו",
- קניון אינטרנטי שבו ניתן לרכוש עשרות מוצרים בצורה נוחה ובטוחה. "זאבילו" קניות באינטרנט פעיל כבר קרוב ל 5 שנים והקונספט הקיים בו מבוסס על מודל אירופאי.

מי שהקימו אותו הם שלושה שותפים ושוחחנו עם שניים מהם, אילן וארי, על אחד הדברים הייחודים שמאפיינים קניות באינטרנט הם סיפרו לנו: "בגלל שישנם קהלים נוספים בחברה הישראלית שנוח להם יותר לרכוש מוצרים בשפת האם שלהם, דאגנו כי האתר יהיה מתורגם לשתי שפות נוספות מלבד עברית, מדובר באנגלית וצרפתית.

גם שירות הלקוחות שלנו בנוי מאנשים שדוברים את השפות הללו בצורה מלאה, כך אנחנו יכולים להבטיח במאה אחוז כי כל התהליך, החל מרגע של בחירת מוצר ועד רכישה או במקרה שיש צורך בעזרה יעשה ללא דופי".

שירות הלקוחות יוצא הדופן הזה יכול להיעשות ביצירת קשר טלפוני, בעמוד הפייסבוק של הקניון הוירטואלי או בצ'ט ישיר עם אחד הנציגים באתר עצמו.

במדור הביקורת של "גוגל" מצאנו כי מירב חוות הדעות של הרוכשים היו מפרגנות מקיר לקיר והציון שהעניקו כלל הכותבים היה גבוה.

טום בקר כתב: "פעם ראשונה שקניתי מהם וזו היתה טלויזיה 55" תוצרת סמסונג, מדובר באיכות טלוויזיה ברמה גבוהה והמשלוח הגיע מהר, תוך יומיים מרגע ההזמנה. קיבלתי שירות אדיב ואמין ויש לציין כי גם לאחר הרכישה התקשרו אליי כדי לשאול איך היתה חוויית הקנייה ואיך הטלוויזה לוודא כי הכל היה תקין ועובד כמו שצריך".

יחיאל שיכרור כתב: "בימים של רכישות אינטרנטיות ובעיקר קניות בעלויות גבוהות, יש חשש לגבי ספקים מסויימים. לשמחתי הגעתי לאתר זאבילו ולאחר חיפוש קל כולל השוואות מול מקומות אחרים מצאתי מחירים הוגנים ביותר. משלוח המוצרים הגיע בזמן, כמו כן קיבלתי אישור במסרון כולל אישור חשבונית".

זבילו. יח"צ,
זבילו/יח"צ

באתר הקניות באינטרנט של "זאבילו" מופיע תו האיכות של "אמון הציבור לקידום הגינות בעסקים", מדובר בתו תקן מחמיר שבודק לפרטי פרטים את כל החנויות השונות ברשת, זה ניתן רק למי שנמצאו כמעניקי שירות איכותי ואמין.

על היכולת שלהם להעניק את השירות המופתי הסבירו לנו אילן וארי: "אנחנו משתדלים לקחת את הכל בידיים שלנו ולא מתעסקים בדרופשיפינג, לכן אם יש איזו תקלה לאחר רכישה אנחנו מקצרים תהליכים עבור הלקוח, כשיש לנו קשר מול היבואן הישיר של כל מכשיר שנמצא אצלנו במלאי".

"זאבילו" לא עובדים רק מול היבואנים וספקים גדולים אלא החליטו לעשות מעשה, החנות שלהם היא במה שהם מעניקים גם לספקים קטנים או כל מי שמנסה למכור מוצרים חדשים ופחות מוכרים.
אלו קודם עוברים בקרת איכות של טכנאים מטעם האתר ואם קיבלו אישור הם עולים על המדפים הוירטואלים.

בזכות זה "זאבילו" יצרו מעגל שכולל בתוכו יבואנים וספקים רבים, כך שיש להם את הכוח לקבל מחירים נוחים יותר וזה מתבטא במחיר הסופי שמקבלים הלקוחות.

"על המוצרים שהם בוחרים למכור סיפרו לנו השותפים: "אנחנו לא דוחפים מוצרים בכוח, למדנו כי הדרך הכי חכמה למצוא את המוצרים הטובים ביותר היא להיעזר בפידבק של מי שרכשו אותם וכך אנחנו עושים".

"זאבילו", מוצרי חשמל גדולים, מוצרי צריכה ביתיים, טלוויזיה ומערכות קולנוע , מזגנים ועוד, את כל אלו ניתן למצוא באתר קניות באינטרנט שאנחנו מצאנו אותו נוח לתפעול ובעל אמינות ממדרגה ראשונה.

לפני הרכישה הבאה שלכם תקפצו לביקור, זה יכול להשתלם לכם בגדול.

בשיתוף זבילו, בשיתוף זבילו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully