וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנאי מכונות כביסה - טיפים לתחזוקה ותיקון מכונת הכביסה שלכם

בשיתוף אוביקל, בשיתוף אוביקל

10.5.2020 / 14:22

בחשיבות מכונת הכביסה בחיי היום יום אנחנו נוכחים למרבה הצער בעיקר כשהיא מתקלקלת. קבלו טיפים להארכת חיי המכונה

טכנאי מכונות כביסה בוש. יח"צ,
טכנאי מכונות כביסה בוש/יח"צ

מכונת הכביסה שלנו - כיצד הסתדרו בעבר בלעדיה? ללא ספק היא מסוג המכשירים החשמליים שלא נוכל לדמיין את חיינו בלעדיהם. אחד האמצעים החשובים והנדרשים באורח החיים המודרניים ומוצר חובה בכל בית.

בחיים, כמו בחיים, אנו למדים פעמים רבות על ערכה הרבה רק כאשר היא יוצאת משימוש, אזי כל ההתנהלות בבית נפגעת באופן משמעותי אנו נדרשים להתמודד עם ערימות של כביסה.
מתוקף חשיבות הרבה ביום יום שלנו, היא נמצאת בשימוש תכוף ובעלת מקדם בלאי גבוה, גם אם השקענו במכונת כביסה איכותית , ממש כמו כל מכשיר חשמלי אחר, מכונות הכביסה שלנו עשויות להינזק ולהתקלקל במשך השנים, בשל תקלות טכניות שונות שנובעות משחיקה של החלקים או שימוש לא תקין. אי לכך חשוב מאוד לשמור על תחזוקה נאותה של מכונת הכביסה ולצמצם הישנות של תקלות.

מתי מזמינים תיקון טכנאי, מה חשוב לבדוק וכיצד שומרים על מכונת הכביסה?

במאמר שלפניכם המומחים של חברת אוביקל ריכזו עבורכם טיפים חשובים וישימים בנוגע לתיקון מכונות הכביסה שלכם:

מזמינים תיקון למכונת הכביסה? עובד מור, בעל חברת אוביקל ומומחה בתחום, ממליץ לבדוק לפני:

1. אספקת החשמל למכונה - האם היא מחוברת לחשמל באופן תקין. אם אספקת החשמל תקינה ישנו כמובן חיווי באמצעות נורית ההפעלה בחזית המכונה.

2. חיבור המכונה למים - האם המכונה מחוברת לברז המים באופן תקין והאם הברז פתוח כמובן. מן הסתם מכונה שלא מחוברת לזרם מים באופן תקין לא תוכל לפעול.

3. תקינות הפילטר של המכונה - בכל מכונת כביסה ישנו פילטר, הממוקם בדרך כלל בחלק התחתון בחזית המכונה. חשוב לשלוף אותו החוצה מדי פעם ולוודא כי הוא נקי .פילטר סתום עשוי לגרום לכביסה לא נקיה ושאינה מריחה טוב.

4. האם מכונת הכביסה נמצאת עדיין תחת תקופת אחריות היצרן - באם התשובה חיובית יש ליצור קשר עם שירות התיקונים הרשמי של החברה על מנת לבצע את התיקון.

5. חשוב לקבל הערכה מטכנאי אמין לגבי עלות התיקון - תיקון שעלותו גבוהה מאוד וקרוב למחירה של מכונת כביסה חדשה אינו משתלם ואינו מומלץ.

כיצד נמנע הישנות תקלות במכונת הכביסה? טיפים מבית אוביקל:

כאמור, מניסיוננו ולאחר טיפול באלפי תקלות, ברור כי תחזוקה שוטפת ונכונה של מכונת הכביסה עשויה למנוע הישנותן של תקלות העתידיות. מן הסתם הקפדה על תחזוקת המכונה תאריך את חייה.

אנו באוביקל ממליצים לשים דגש על הפרטים הבאים:

 הקפדה על כמות הכביסה המומלצת על ידי היצרן.

 הקפדה על כמות חומרי הכביסה והמרכך בהתאם להוראות.

 ניקוי הפילטר בתדירות קבועה- כל 5-6 הפעלות של המכונה.

 הקפדה על ריקון כיסי הבגדים המכובסים.

 הקפדה על שימוש תקין וסביר במכונת הכביסה בתאם להוראות היצרן, כולל הפסקה בין ההפעלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אוביקל-תיקון מכונות כביסה באמינות ומקצועיות

אומנם מכונת כביסה אמינה וטובה אמורה לפעול באופן תקין זמן רב, אך לצערנו תקלות במכונת כביסה הן לעיתים מנת חלקנו . במצבים אלו מומלץ לפנות לעזרת טכנאי מכונות כביסה מקצועי ואמין לטיפול בתקלה והמשך שימוש נכון לאורך זמן. חשוב להקפיד על הזמנת טכנאי מורשה של היבואן הרשמי ולבקש אחריות מלאה על התיקון, כולל פירוט כל חלקי העבודה, חלקי החילוף וכמובן מחיר התיקון הכולל.

חברת אוביקל, בבעלותו וניהולו של עובד מור, היא בין החברות הוותיקות והאמינות בתחום, פועלת מעל ל20 שנה ובעלת וותק וניסיון רב בטיפול בתקלות שונות במכונות הכביסה של המותגים השונים. אנו מתמחים בתיקון מכונות כביסה של מותגים כגון בוס, סימנס ועוד. מקצועיות ואמינות הם הערכים המנחים אותנו בעבודתנו לאורך השנים, צוות אוביקל ישמח לסייע לכם בשירות מקצועי, איתור ופתרון הבעיה באופן היעיל והטוב ביותר עבורכם.

אנו נוהגים בתשומת לב ושקיפות מלאה מול הלקוח- צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.
למידע מקצועי וטיפים נוספים חפשו אותנו אוביקל טכנאי מכונות כביסה - שיהיה בהצלחה!

בשיתוף אוביקל, בשיתוף אוביקל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully