וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה חשוב לשכור חברת בניית אתרים מקצועית?

בשיתוף סטלנט, בשיתוף סטלנט

10.5.2020 / 13:06

אתר אינטרנט הוא לא עציץ או רהיט אלא הפנים של בעלי העסקים שנועד לסייע להם להגדיל את מעגל לקוחותיהם והכנסותיהם. אתר אינטרנט שאיננו מבצע זאת חוטא למטרה לשמה הוקם

בניית אתרים. יח"צ,
בניית אתרים/יח"צ

לפני 25 שנה המהפכה הדיגיטלית הגדולה שינתה את העולם מקצה לקצה עם כניסת האינטרנט לחיי כולנו. בימים אלו בעקבות משבר הקורונה אנחנו עומדים בפני שינוי משמעותי נוסף, כאשר חוקים שידענו קודם לכן מתבטלים כליל והדברים נכונים גם בכל הנוגע למקצועות רבים, כשבעלי עסקים נאלצים לעשות חושבים כיצד למתג ולשווק את עצמם בדרך חדשה.

במקום פגישות עסקיות פנים מול פנים הדברים יעשו בצורה מקוונת, בין אתרים ומסכים, ויותר מתמיד ישנה חשיבות עצומה לאיכות ונוחות של אתרי האינטרנט השונים.

על מנת ללמוד יותר על האנשים שבונים ומקדמים עבורנו את אותם האתרים, מפיק של מערכת "המומחים" יצר קשר עם מספר אנשי מקצוע שונים. אחד מהם שעשה עלינו רושם עז הוא אמיר וינברגר, בן 58 מחיפה והבעלים של אתר בניית האתרים "סטלנט". מאחוריו ניסיון של עשרות שנים בתחום בניית וקידום אתרים, כשהוא מביא ערך מוסף בזכות ניסיון חיים עשיר והכשרה מגוונת בתחום, זה סיפורו.

אמיר וינברגר התוודע לעולם האינטרנט בסוף שנות ה-90' כשבאופן חופשי לגמרי עבר מספר קורסים מקצועיים בתחום. בין היתר למד פיתוח אתרי אינטרנט, בהמשך עבר מסלול של קידום אתרים והסמכה של גוגל בהקמת מסעות פרסום ברשת החיפוש של גוגל, כל זאת במקביל לעבודתו בעולם הביטוח בו רכש ניסיון עסקי עשיר.

בניית אתרים. יח"צ,
בניית אתרים/יח"צ

בשלב מסויים החליט לצעוד ביחד עם העתיד והפך את התחביב של בניית אתרים לעיסוק מרכזי בחייו, כשהוא ממקד את עצמו בבניית אתרים עבור עסקים קטנים עד בינוניים.

החלטתי לאתגר את אמיר בשאלה מעט מתריסה, מדוע כדאי לפנות אליו עבור בניית אתר ולא לעשות זאת באופן עצמאי בעזרת אתרי אינטרנט חינמיים. הוא הסביר: "זו שאלה שאני נתקל בה לא מעט והתשובה היא קלה וברורה. אין ספק שאפשר לעשות זאת באתרים עם טמפלטים קבועים ובואו נודה באמת, גם הילד בן ה 16 של השכנים יכול להרים בעצמו אתר, אבל השאלה הגדולה היא מה תהיה איכות העבודה? וחלילה אני לא מזלזל באף אחד, אבל הדברים נראים אחרת לחלוטין כאשר מביאים לבניית אתר מכלול שהוא מעבר לרק הבסיס עצמו.

אתר אינטרנט הוא לא רק עציץ או רהיט שעומדים במקום כאביזרי נוי בלתי שימושיים. בניית האתר צריכה להיעשות תוך השקעת מחשבה על הדרך בה הוא מגיע ללקוח הפוטנציאלי של בעל העסק ותורם להגדלת מעגל לקוחותיו והכנסותיו, כשכאן אני מביא לידי ביטוי את יכולת קידום האתרים שלי והראייה השיווקית, פרי השכלה ונסיון. בנוסף אני יודע להתאים את האתר כך שיהיה נגיש ונוח לשימוש כאשר מגיעים אליו, בהתאם למוצר או השירות בו מדובר".

כאשר אמיר בכל זאת נאלץ להיעזר באנשי מקצוע נלווים אלו הם בעיקר גרפיקאים ולאורך השנים הוא הקים ובנה מאות אתרים, החל מקוסמטיקאיות, דרך עורכי דין והוא אפילו אחראי על ההקמה של פורטל עיתונים גדול, "ישראל עכשיו" של רשת "מקומונים בשרון", המוציאים ומפיצים מקומונים היוצאים בחדרה ובנתניה.

על השאלות שמנחות את אמיר בכל תחילת עבודה הוא סיפר לי: "בסופו של דבר הטכניקה היא אותה טכניקה והלוגיקה היא אותה הלוגיקה ולכן השאלות הן די קבועות עם משתנים מסויימים בהתאם לסוג העסק. אני קודם כל מנסה להבין את המהות של העסק ומשם יודע להתאים את עצמי לנדרש".

כמו המון דברים, החיים הם לא שחור או לבן. בזכות ניסיון החיים של אמיר בעולם הביטוח כנותן שירות, כמו גם בזכות העובדה שהוא בעל תואר שני במנהל עסקים, רבים מהאנשים אשר פונים אליו עבור בנייה וקידום של אתרים נהנים מהיכולת שלו לייעץ ולהכווין והוא שמח לתת עצות וטיפים כחלק מהשירות, בלי כל עלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בניית אתרים. יח"צ,
בניית אתרים/יח"צ

"זו תפיסת העולם שלי", סיפר אמיר והוסיף, "בסופו של דבר אני עובד מול אנשים ורואה את המאמצים שלהם להצליח במה שהם עושים. אם אני רואה כיצד אפשר לעזור בלי קשר לאתר עצמו, אני עושה זאת ברצון. אני מאמין בנתינה מעבר למה שהתחייבתי ולקוחותיי מופתעים לא פעם לגלות שקיבלו ממני משהו שלא ציפו לקבל משום שלא התחייבתי על כך בדף המכירה".

אנקדוטה מעניינת היא כי בתחילת שנות ה 2000, אמיר בשותפות עם חבר שחשבו שהאינטרנט קר ומנוכר ושאפו ליצור קשר חברתי בין הגולשים, הקימו כפר גלובלי וירטואלי "כפר און" שמו, שדימה מקום ישוב על כל מוסדותיו וכלל בתים וירטואלים לתושבים, דפים לעסקים, מוזיאון הכפר, תשבצים ממוחשבים לילדים ועוד, מתוך מחשבה ליצור מועדון לקוחות וליזום מפגשים והיכרות בין תושבי הכפר הוירטואלי.

כתבת שער על המיזם התפרסמה במוסף המחשבים של "מעריב". אולם הם לא לקחו את הרעיון והפרוייקט קדימה, "מה לעשות, לבנות ולקדם אתרים אני יודע מצויין, אבל צוקרברג אני עדיין לא" סיפר לי אמיר בחיוך.

היתה לי פגישה מעניינת עם איש מקצוע משכמו ומעלה, אם גם אתם זקוקים לבונה אתרים מנוסה עם חוכמת חיים, אמיר וינברגר הוא האיש שאותו אתם מחפשים.

לפרטים: אמיר: 0528887043

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף סטלנט, בשיתוף סטלנט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully