וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמין סנטר - הקמין נכנס לבית ואיתו חוויה מחממת

בשיתוף קמין סנטר, בשיתוף קמין סנטר

10.5.2020 / 11:36

משפחות רבות עוברות בשנים האחרונות לחימום בעזרת קמין. נפט, עץ, גז או חשמל - כך תחממו את הבית בצורה נעימה ומעוצבת

קמין סנטר חוויה מחממת. יח"צ,
קמין/יח"צ

יותר ויותר משפחות בוחרות להתחמם בחורף בנעימים ועוברות לקמין. בין שלל התנורים ניתן לבחור באלו שעובדים על גז, עץ, חשמל או נפט ולרשות הצרכנים עומדים שלל דגמים מרהיבים. היום, יותר מתמיד, חימום הבית צריך להיות יעיל ובו זמנית גם מרשים.

הישיבה מול התנור יכולה להיות חווייתית לא פחות מצפייה בכל מסך. הלהבה ממכרת ומעניקה רגעים שלווים וחמימים לאורך כל החורף. מהי הדרך הנכונה לחימום הבית? באיזה קמין כדאי לבחור? והאם אפשר ליהנות מיופי וחימום יעיל בו זמנית? את כל השאלות הללו הפננו לקמין סנטר וחזרנו עם תשובות מדויקות.

האם זה הזמן לחימום בקמין?

בשנים האחרונות אפשר לראות כי יותר משפחות בוחרות בחימום הבית על ידי שימוש בקמין. הסיבות לכך מגוונות. אמנם החורף הישראלי לא נחשב לקשה, אך אופן הבניה גורם לבתים להיות קרים ולכן יש לחשוב היטב על הדרך הנכונה ביותר לחמם. בעוד שהמזגנים יוצרים יובש באוויר ומחממים רק כשהם פועלים, החימום של הקמין נעים ויוצר אווירה קסומה.

ניתן לחמם בקמין המבוסס על נפט, עץ, גז, פלט וחשמל. בעבר, כשעלות הנפט הייתה נמוכה מאד, אנשים העדיפו להשתמש באנרגיה זו. בשיחה שקיימנו בקמין סנטר הבנו מדוע השיטה הזו כמעט ואינה בשימוש. הנפט הוא אמצעי חימום יקר ומזיק לסביבה. אלו אשר כן רוצים להפעיל את התנור, יכולים לבחור בקמין עץ שהלהבה שלו תמיד מרשימה ויפה. ישנו מבחר גדול של דגמי תנורי עץ יפיפיים, חלקם במראה קלאסי וחלקם במראה מודרני כמו פלאזמות הבנויות בקיר.

אנחנו מעדיפים לחמם את הבית בקלות ולכן התמקדנו בקמינים המבוססים על גז, חשמל ופלט. על מנת להפעיל קמין גז יש צורך בחיבור בטוח לצנרת ובבלון גז סטנדרטי. הארובה של התנור כפולה, הבטיחות גבוהה מאד וההפעלה של הקמין מתבצעת בלחיצת כפתור. יש לחשוב על הצבת הקמין בשלבי הבניה המוקדמים או השיפוץ וזאת כדי לקבל תוצאה של חימום נעים, יעיל, יפיפה וידידותי לסביבה.

קמין הפלט נחשב לחדשני יחסית בארץ. החימום מתבצע על ידי הזנת שבבי עץ דחוסים מיובאים, שמגיעים בשקיות מסודרות אותן ניתן לקנות במחיר זול יחסית. על אף שיש לנקות מדי פעם את שאריות הפליטה, העבודה פשוטה יותר בהשוואה להפעלת תנור העצים והחימום נעים למדי. כדי לפעול, הקמין חייב להיות מחובר לנקודת חשמל.

קמין חשמלי אינו דורש חיבור לארובה אלא נקודת חשמל בלבד. לכן, ניתן להציב אותו בכל שלב של המגורים בחללים הקטנים בבית. הוא מתחבר למערכת החשמל ונותן פתרון חימום נעים ומראה קלאסי של להבה יפיפייה. מספר הדגמים של הקמינים מרשים וניתן להתאים לחללים הקטנים בבית את התנור המתאים.

כשעיצוב וחום נפגשים

על פי קמין סנטר, היום אין צורך לבחור בין חימום הבית לבין עיצוב. השניים יכולים להתקיים יחדיו ואפשר לראות זאת באולם התצוגה המרשים במקום. בגזרת תנורי הגז אפשר לראות באולם התצוגה תנורים שמיוצרים בגרמניה. קמין מרשים שתפס את תשומת הלב שלנו הוא Vision 1250 Corner.

הקמין ברוחב 125 ס"מ וגובה 40 ס"מ, מופעל באופן מלא באמצעות שלט ומעניק לצד החום היעיל מראה של להבה הבוקעת מתוך אבנים מחוספסות. המראה המרשים משתלב בקלות בסלון ובמסדרון וזה לא היתרון היחיד שלו. הקמין מנצל 78% מהאנרגיה שהוא צורך והוא דוגמה לפתרון מושלם בין חימום לעיצוב.

דגם נוסף המתבסס על גז, הוא של חברת Berkeley והוא נותן תחושה של חימום בעץ, למרות שהוא מבוסס על גז בלבד. המראה הקלאסי של הקמין יחד עם נצילות מקסימלית של אנרגיה, מושלמת עבור כל אוהבי מראה הלהבה הטבעית, בלי לחשוש מהלכלוך, האפר והעבודה הרבה שדורש תנור העץ.

הביקור באולם התצוגה המרשים של קמין סנטר מציע למבקרים שלל תנורים הפועלים על חשמל. החימום יעיל למדי, מתאים לחדרים קטנים או חללים גדולים ואפשר לבחור בדגמים מגוונים. Vision BG 36 תופס את תשומת הלב, גם באולם ובוודאי בבית. הקמין נראה כתמונה תלויה בחדר והלהבה שבו לא מפסיקה להפנט.

לצד הדגמים המודרניים, אפשר לראות גם תנורים המבוססים על חשמל שמציעים מראה קלאסי לחימום הבית. לדוגמה, CF-E hidden door 70 המעניק מראה של תנור עץ גדול ומרשים. הלהבה שבו נראית אמיתית, אך אינה דורשת ניקיון ואף לא ארובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חיממנו את הבית ואת הלב

בעקבות חוות דעת שקיבלנו על קמין סנטר, אשר העידו על מקצועיות, יכולת להתאים את התנור הנכון והתקנה יעילה ומהירה, החלטנו לקפוץ לביקור. מהכניסה למקום הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. הצוות דאג לתת לנו מידע מפורט על כל תנור, אך חשוב לא פחות, שאל אותנו שאלות והתעניין בצורך שלנו. לאחר שבחרנו בתנור גז הגיע צוות ההתקנה וזו בוצעה במהירות ומינימום לכלוך.

באנו לחמם את הבית, אך כאן חיממו לנו גם את הלב ונתנו לנו את ההרגשה הכי טובה. בחורף הרגשנו שהבית נעים ונהנו ממראה הלהבה הבוערת מקמין הגז שבחרנו, ללא כל חשש מדליקה ובמינימום פעולות תפעול.

בשיתוף קמין סנטר, בשיתוף קמין סנטר
  • עוד באותו נושא:
  • קמין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully