וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 דרכים לקדם אתרים בעזרת תוכן מצוין

בשיתוף קונספט1, בשיתוף קונספט1

10.5.2020 / 11:12

למרות שרבים הספידו אותו תחום קידום האתרים חי ובועט. איך ניתן להשתמש בתוכן כדי לקדם את העסק שלכם בצורה נכונה

קידום אתרים באמצעות תוכן. יח"צ,
קידום אתרים/יח"צ

לא פעם אחת ולא רק לאחרונה צצה האמירה שתחום קידום האתרים מת, שהקידום הממומן משתלט על התוצאות, שהטכניקות שעבדו פעם לא עובדות עכשיו, ששטח הפרסום של האורגני מצטמצם ומשתלטים עליו האתרים הגדולים. בפועל הקידום האורגני כאן, הוא חי ובועט, וחזק מתמיד - והיום הוא פשוט חכם בהרבה מפעם, ומשולב פלטפורמות. אז איך עושים קידום אורגני טוב לאתר בעזרת תוכן ותוכן מצוין.

ראשית ברור ונאמר כבר, מאז ומתמיד, התוכן היה מהמרכיבים החשובים ביותר בכל אתר אינטרנט ובמיקום שלו בגוגל. תוכן הוא המלך - שמענו את המילים האלה לא פעם בעבר והן אכן נכונות במידה. ככל שהאתר היה מעניין יותר, עדכני יותר ורלוונטי ובעל ערך לנו כגולשים - גוגל הגיב בהתאם ודחף את האתרים המוצלחים יותר מבחינת תוכן למעלה.
כך גם היום - אתר עשיר בתוכן טוב, מצולם, כתוב או בכל דרך אחרת, ייתן לגולשים שלנו את הערך הגבוה ביות בעבורם, ויגרום לנו להתקדם בדירוגים של גוגל. להלן כמה דרכים להתקדם באמצעות תוכן טוב:
1. בצעו סדרת הדרכות באתר על נושאים חמים מהתחום שלכם - היו אוטוריטה בתחומכם, ודאו שאם אתם מתעסקים בנהיגה למשל, שיהיה כל מה שצריך לדעת ואפשר להשיג ללא תשלום: שלטים, תמרורים, חוקים כאלה ואחרים, הסברים וכל מה שעולה על דעתכם, שיכול לתת מענה לתלמידים שלכם. אם אתם יועצים מכל תחום שהוא אפשר לשים שאלות ותשובות בנושאים שעולים באופן תדיר יחסית בתחומכם.

סדרת וידאו - אם תתנו הדרכות פילאטיס בוידאו למשל, או יוגה, או כל דבר ויזואלי, תמשכו גולשים לאתר ובאופן נלווה לכך גם את גוגל.

2. הפיצו כתבות שיווקיות באתרים ברשת - אם ש לכם אפשרות, גם להגדיל את החשיפה של האתר שלכם והעסק שלכם ברשת, גם מיתוג ויח"צ, וגם עזרה לקידום האורגני, השתמשו באתרים גדולים שיש להם כמות גולשים גדולה, על מנת להפיץ את התוכן שלכם עם הפניות לאתר שלכם . אתר שמקבל קישור מאתר בסדר גודל גדול - מרוויח הן בדעת הקהל והן בקידום האורגני שלו.

3. סדרו את התוכן בצורה ברורה ונהירה, לא מאמרים ארוכים וחסרי תוחלת, אלא דברים חדים מהירים וברורים - חמשת הטיפים ל... ארבע עצות ל... 10 נקודות ל... וכו'. אנשים הם קצרים בזמן ובסבלנות ורוצים להיות פרקטיים. אם הכתבה או עמוד התוכן באשר הוא לא יהיה חד ולא מעניין, אנשים פשוט יברחו.

4. סדרו את כל המידע על התוכן ככל שאתם יכולים - מי כתב אתה, כמה זמן קריאה, מתי נכתב, כתבות נוספות בתחום, פירורי לחם (כיצד הגענו לכתבה באתר) ועוד. ככל שהתוכן יהיה מסודר וברור, כך יקבל יותר קרדיט מגוגל ומהגולשים. ככל שאנשים יישארו לקרוא את מה שכתבתם באתר שלכם, כך תהנו מכך מבחינת קידום אתרים אורגני.

בסופו של דבר, אתר מענין הוא אתר מקודם. אם האתר שלכם יהיה יפה מעוצב מיליון דולר, אבל לא יהיה בו תוכן, כלומר לא תהיה בו מהות או תכלית. אנשים אולי ייהנו להסתכל עליו מפרסומת שייתקלו בה, אבל לא יותר מכך, והם גם לא יחזרו שוב. אבל אם נדע לסדר את התוכן שלנו בצורה טובה, נדע לרכז בתוכו תוכן מעניין, ונפה ממקומות אטרקטיביים ובעלי טראפיק - יהיה לנו אתר מקודם וחזק, שיביא לנו לקוחות חדשים ומתעניינים באופן קבוע. ולא פחות מזה - יהיה בעל ערך לגולשים ולאנשים שימצאו אותו בגוגל. אז תיצרו תוכן טוב ושהייה בהצלחה.

הכתבה בשיתוף קונספט1 - סוכנות שיווק דיגיטלי - קידום ובניית אתרים ופרסום ברשת.

בשיתוף קונספט1, בשיתוף קונספט1
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully