וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיטרה אקוסטית EA10 Chard - למה כדאי לקנות את הכלי הזה?

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד

10.5.2020 / 9:14

עם כלי שכזה תוכלו לעשות ביצועים מיוחדים שיפתיעו גם את המומחים שבכם, עוד פרטים על גיטרה אקוסטית EA10 Chard

גיטרה אקוסטית. יח"צ,
גיטרה אקוסטית/יח"צ

אם אתם מחפשים גיטרה אקוסטית סביר להניח שיש לכם כבר ניסיון כלשהו בנגינה על גיטרות. לא הרבה מכירים את חברת Chard וישר פונים לאחד המותגים המובילים ומשלמים הון תועפות. בדיוק בשביל זה רצינו להציג בפניכם את הדגם הבא של גיטרה אקוסטית - EA10 של חברת Chard.

למי מתאימה הגיטרה האקוסטית?

לא סתם ציינו בהתחלה שכנראה ויש לכם ניסיון בנגינה על גיטרה אם הגעתם למצב בו אתם מחפשים גיטרה אקוסטית. הגיטרה האקוסטית אינה מתאימה בדרך כלל לנגנים מתחילים. הסיבה לכך היא שכריות האצבעות בכף היד עדיין לא מסוגלות להתמודד עם ששת מיתרי המתכת של הגיטרה האקוסטית. תוכלו להתחיל ללמוד לנגן על גיטרה אקוסטית, אבל עד שתראו תוצאות יכול להיות שכבר תרימו ידיים. אנו ממליצים, וכך גם כל מורי הגיטרות, שעל הנגן המתחיל לפנות תחילה לגיטרות הקלאסיות.

מה מיוחד בדגם הזה?

לא הרבה מבינים, אבל אחד הדברים שיותר משפיעים על איכות הגיטרה הוא דווקא הבנייה שלה. עד לפני עשור, גיטרות הבנויות בעבודת יד הן אלו בעלות האיכות הגבוהה ביותר. אבל כיום, עם הטכנולוגיה החדשנית, גם גיטרות "תעשייתיות" הן איכויות לא פחות. לדגם זה יש בנייה ייחודית, מהי היא כוללת?

נפח - נפח הגיטרה הוא זה שמפיק את התהודה, ולדגם זה יש נפח המתאים את עצמו לגודל הגיטרה באופן מדויק. הוא אל גדול מדיי והוא יחסית צר. בזכות אלה הסאונד של הגיטרה הוא מאוד חד טנקי מזמזומים.

סוג עץ - לסוג העץ יש השפעה ישירה על הצליל. דגם זה בנוי מעץ מובחר המכונה "ספרוס". רוב הגיטרות התעשייתיות שאתם רואים בדוכנים שונים עשוי עץ דיקט דק ובגלל זה הסאונד מאוד ירוד. כאן ניתן לראות גם עץ מובחר וגם עבה יחסית.

צוואר הגיטרה - בדגם זה צוואר הגיטרה מהוגנים בעל גימור מטNat shade. אחת המגרעות שיש ברוב הגיטרות כיום הוא שצוואר הגיטרה אינו נוח למעברים חדים בין טונים נמוכים לגבוהים. בנוסף, בקצה צוואר הגיטרה יש גשר שלרוב הוא בולט מדי, מה שמקשה על נגינה בטונים הנמוכים. לרוב, נצטרף לשייף את גשר הגיטרה, אבל לא בדגם הזה. כאן צוואר הגיטרה נמצא בגובה חופף למיתרי הגיטרה.

מיתרים - לרוב, עם רכישת הגיטרה כלשהי תקבלו מיתרים שעבר עליהם זמן מדף ארוך וכתוצאה מכך הבלאי שלהם יהיה גבוה יותר והוא גם יפגע בגוף הגיטרה עצמה - חלודה הורסת את המיתרים. בדגם זה, אנו תמיד מרפים את המיתרים כדי לא ליצור לחץ על צוואר הגיטרה ובנוסף דואגים לנקות את המיתרים מדי שבוע עם תכשיר ששומר על מיתרי הגיטרה.

משקל - ככל שמשקל הגיטרה יהיה גדול יותר כך יהיה מדובר בעץ איכותי יותר. משקל הגיטרה האקוסטית הזו הוא לא כבד כל כך בגלל הגודל של הגיטרה, אבל בהתאם לגודל שלה המשקל מצביע על עץ איכותי ועמיד. הגיטרה מצופה גם לקה כדי למנוע פגיעה בעץ הגיטרה כאשר היא בשמש או ממכות חיצוניות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גיטרה אקוסטית. יח"צ,
גיטרה אקוסטית/יח"צ

למה דווקא לבחור במותג Chard?

המותג Chard, בשונה מרוב המותגים בשוק, הוא מותג שפונה לכל הקהלים, החברה מתאימה את עצמה מבחינת נוחות לכל שכבות הגילאים, יש לה גיטרות בגדלים שונים המתאימות גם לילדים. בנוסף, חשוב לציין שחברת Chard היא מבין החברות הוותיקות שיש כיום בשוק והניסיון והתוצאות בהתאם. החברה פונה לכל הקהלים גם מבחינת המחירים שלה - היא בעיקר מתאימה את עצמה לנגנים המתחילים. מלבד לכל אלה, חברת Chard עושה בדיקת איכות לכל מוצר שלה מחוץ לכותליי המפעל, הבדיקות נעשות על ידי מומחים כדי לוודא שהגיטרה מגיעה ללקוח ללא שום פגם.

מאיפה ניתן לרכוש את הדגם הזה?

חברת Chard לא מופיעה בכל חנות סאונד, רוב החנויות לא יעמידו את המותג הזה בחנויות שלהן כיוון שהוא לא משתלם להן. מה הכוונה? לא יהיה להם רווח גדול עליו. ב"מרכז הסאונד" ובמספר מצומצם של חנויות תוכלו למצוא את הגיטרה המיוחדת הזו , את הדגם הזה תוכלו לרכוש בסכום של כ 1,200 שקלים, בעוד שדגמים בעלי מפרט דומה יעלו לכם במקום אחר כ 1,600 שקלים.

לסיכום

חברת Chard היא חברה שאנו מכנים אותה "מחתרתית", היא לא מפרסמת את עצמה, אלא נותנת לביקורות של הלקוחות לפרסם אותה. אנו ממליצים לכל נגן וזה נוגע לכל דגם, להגיע אל חנות סאונד אמינה ומוכרת ולבדוק את הדגמים שהוא רוצה בעצמו. גיטרה אקוסטית של חברת Chard דגם EA10 הוא חלק מסדרה קטנה אבל איכותית המאפשרת לכל הקהלים להנות מגיטרה איכותית במחיר אטרקטיבי.

הסקירה נערכה בסיוע חברת מרכז הסאונד | https://www.projector-audio.co.il/

בשיתוף מרכז הסאונד, בשיתוף מרכז הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • גיטרות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully