וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגשנו בספר כלבים ייחודי

בשיתוף דודידוג, בשיתוף דודידוג

7.5.2020 / 16:18

לספר הכלבים הזה שיודע לא רק לספר אלא באמת מבין כלבים מגיעים לקוחות מכל הארץ

דודידוג. יח"צ,
דודידוג/יח"צ

כבר כשנה שבמושב זיתן פועלת מספרה לכלבים, "דודידוג" שמה. השמועות מספרות כי בעלי כלבים מכל רחבי הארץ מגיעים במיוחד אליה לאחר שזו עשתה לעצמה שם בזכות יד מקצועית של הבעלים דודי ביטן, כשמעבר לתספורת עצמה הוא מביא עימו ידע מקיף בכל הנוגע למה שכלבים צריכים על מנת להיראות יפים ומטופחים.

מפיקה חברת מערכת "המומחים" קפצה למספרה החדשה כדי להביא לכם, הקוראים, את סיפורו של ספר כלבים ייחודי. במושב זיתן אשר צמוד לשדה התעופה פועלת לה כבר במשך שנה מספרה לכלבים, מי שמנהל אותה הוא הבעלים, דודי ביטן שאת הכשרתו קיבל בקורס מיוחד שנערך בבית הספר המקצועי "4 על 4".

דודידוג. יח"צ,
דודידוג/יח"צ

על הלימודים עצמם דודי סיפר לי: "את הקורס השלמתי תוך שמונה חודשים, הוא רחוק מלהיות כזה שרק מלמד איך להחזיק ביד מכונה ואיך לספר כלבים, אלא דגש גדול מיושם בשיעורים כיצד להבין את הכלבים, איך לגשת אליהם, לדעת לבחון את העיניים ולהתאים טיפול הולם לפי הגזעים השונים, סוגי פרווה ואופי. בנוסף מלמדים איך בונים עסק מראשיתו, עליו יש מבחן ונערכים עוד השתלמויות".

האהבה לכלבים בערה בדודי לאורך כל השנים, מיד עם שחרורו מצה"ל הוא עבד בפנסיון כלבים גדול במושב טרומן, "בכל רגע נתון היו שם כמאה כלבים ואני עשיתי את כל מה שהיה נחוץ, החל מניקיון של איזורי המגורים, האכלה, טיפולים והוצאה של הכלבים לטיולים", סיפר לי דודי והוסיף, "כך בעצם הגשמתי את הרצון שלי לעבוד עם בעלי חיים והיום אני ממשיך זאת דרך התספורות".

המספרה של דודי היא לא גדולה מבחינת שטח אך עמוסה באביזרים רבים, שולחן הידראולי שנועד להרים כלבים לפי גודל הכלב, מקלחת, תופסן, רמפה לכלבים גדולים, מכונת תספורת חשמלית, סט מספרים שנותנים את הטאץ' הסופי, ציוד נדרש לפתיחת קשרים, גזיזת ציפורנים, ניקיון של אוזניים ועוד.

נכון לימים אלו ומעבר לתספורת עצמן דודי לא הוסיף למספרה ציוד נלווה למכירה, אך כשלקוחות שונים מבקשים ממנו שמפו או חומר עזר מסויים, הוא דואג להשיג זאת עבורם במחיר סיטונאי.

הדבר שמייחד את דודי לעומת לא מעט ספרים אחרים זו העובדה שהוא לא נכנע לכל בקשה בדבר תספורת שהוא לא רואה לנכון כמתאימה ואף דחה מספר לקוחות שהתעקשו כי כלבם יעבור תספורת מלאה, על כך הוא הסביר לי: "זה לא עניין של טעם אלא טובת הכלבים בלבד שעומדת לנגד עיניי.

לפעמים מגיעים לקוחות ומבקשים לגלח את הכלבים וזה דבר שפשוט אסור לעשות, להוציא מספר גזעים מסויימים כמו שנאוצרים, פודלים ושיצו שאותם ניתן לגלח עד העור.

חייבים להבין, גם בימים הכי חמים עדיף שהכלב יישאר עם הפרווה המלאה שלו כי היא זו שמגנה עליו מחום, שמש וכוויות, חרקים ושאר מזיקים, כך שכל מה שצריך לעשות זה לסרק ולהבריש, הטיפול הזה בריא לפרווה ולעור".

במקום תספורות לא נחוצות דודי יודע לטפח את הכלבים דרך פתיחת קשרים ודילול של פרווה שאיבדה מצורתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דודידוג. יח"צ,
דודידוג/יח"צ

שאלתי את דודי איך הפעילות במספרה בימי הקורונה, הוא הפתיע וסיפר: "למען האמת יש עלייה חדה בדרישה לתספורות כלבים בתקופה הזו, אני מניח שהסיבה היא שרבים מהאנשים נמצאים בבתים ופתאום מוצאים זמן פנוי שאפשר להעניק גם לכלבים".

לגבי המשך הדרך הוא הוסיף: " תמיד יש לאן לשאוף ולהתקדם, אם בפתיחת מקום גדול יותר ולהביא אנשי מקצוע נוספים שיעבדו במקביל אלי".

היתה לי פגישה מקסימה עם איש מקצוע מוביל שטובת הכלבים מנחה אותו לאורך כל הדרך, על כך לא נותר לי אלא לפרגן ולהגיד כל הכבוד.

לעמוד הפייסבוק

דודידוג בגוגל

בשיתוף דודידוג, בשיתוף דודידוג
  • עוד באותו נושא:
  • מספרה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully