וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן של אמונה: חנות הירקות והפירות המובילה באשדוד

בשיתוף בגן האמונה, בשיתוף בגן האמונה

7.5.2020 / 14:59

הכירו את חנות הפירות והירקות המיוחדת שזכתה לאמונם של תושבי אשדוד על אף החודשים הספורים שחלפו מיום הקמתה. הסיפור שעומד מאחוריה מספק את הסיבה

בגן האמונה. יח"צ,
בגן האמונה/יח"צ

כבר חודשים רבים שמגיעות לעורכי המערכות המלצות רבות מתושבי אשדוד לחנות ירקות ופירות מיוחדת באשדוד, שמשווקת פירות פרימיום במחירים נוחים לכל כיס "בגן האמונה". עורך המערכת יצא לבדוק האם יש דברים בגו, וגילה עולם שלם של ירקות ופירות מובחרים הישר מהחקלאי לצרכן.

ראשית, שמה המיוחד של החנות, "בגן האמונה", מיד מעורר תהייה. בשיחה עם בעל החנות, תאל, הוא מסביר כי מאחורי השם מסתתר סיפור חיים מרתק "שמה של החנות מייצג מבחינתי את הדרך שעברתי בשנים האחרונות. מיד לאחר שהשתחררתי מהצבא עסקתי בתחום הפירות והירקות. עברתי מסע די ארוך, במהלכו נחשפתי לספר של הרב שלום הרוש בגן האמונה."

תאל מספר על התפנית שחלה בחייו בעקבות קריאת הספר "הספר הזה שינה לי את החיים, הוא הצליח לגעת בי ולדבר אליי מהמקום האישי ביותר. בזכות קריאת הספר עלו לי תובנות, התחברתי לאמונה והשתנו לי החיים. בעקבות הספר הגעתי למסקנה שאני מעוניין לשלב בין הצורך שלי להפיץ את האמונה ברבים, ובין האהבה שלי לתחום הירקות והפירות." לפחות התלבטות אחת נחסכה לתאל בפתיחת החנות - השם שלה.

בגן האמונה. יח"צ,
בגן האמונה/יח"צ

כבר בכניסה לחנות ניתן לראות את השילוב שתאל מדבר עליו - בין האמונה לאהבה לפירות והירקות. על קירות החנות מתנוסס בגדול משפט מפתח מהספר ''בגן האמונה'', שמספר בצורה מדויקת את הסיפור מאחורי החנות.

כאמור, הפירות והירקות בחנות הם העילית של הסחורה החקלאית הטרייה ברחבי הארץ. החנות עובדת עם החקלאים המובילים בארץ ומספקת ללקוחותיה פירות וירקות מובחרים. "התחלופה של הסחורה בחנות היא על בסיס יומי. בכל יום מגיעים פירות וירקות חדשים לרשות הלקוחות. חשוב לי במיוחד לעבוד עם מוצרים טריים."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בגן האמונה. יח"צ,
הפירות המובחרים ביותר, ''בגן האמונה''/יח"צ

בחנות תמצאו עשרות סוגי ירקות ופירות במגוון רחב מאוד. בנוסף לפירות והירקות המוכרים, מומלצים במיוחד התאנים, אותן ניתן להשיג ב''גן האמונה'' לאורך כל העונה בטעם נהדר. בנוסף, במקום משווקים זיתים טריים להכנה ביתית. ושני פירות, שבמהלך שיחות עם הלקוחות התברר כי הם השמנה והסלתה של החנות - הדובדבנים והתותים. כמו כן, בחנות תמצאו אבטיח, אננס ומלון חתוכים לעילא ולעילא ומסודרים במגשים המיועדים לאירוח.

לאחרונה, בשל וירוס הקורונה, החלו ב''גן האמונה'' לבצע משלוחים לכל תושבי אשדוד, עד לפתח ביתם. יתר על כן, בעוד שבמרבית המקומות גובים תשלום עבור המשלוח או שיש להתחייב למינימום סכום הזמנה, ב''גן האמונה'' המשלוח ללא עלות, ואין כלל מחיר מינימום להזמנה. תאל מסביר את המהלך "שירות המשלוחים נועד לסייע לכל תושב שלא יכול או שלא מעוניין לצאת מביתו ולהסתכן בהדבקה."

בנוסף, ב''גן האמונה'' שמים דגש מיוחד על השירות גם בהזמנת משלוח. העובדים מקפידים לשלוח ללקוח רק את המוצרים שהוא הזמין, עד לרמת הפרטים המדויקים "אם לקוח הזמין ירקות והוא מבקש בקשה מיוחדת, למשל שהם יהיו קטנים או גדולים - זה מה שהוא יקבל. אנחנו בוחרים את המוצרים הטובים ביותר עבורו, כאילו הוא זה שבחר אותם בחנות בקפידה." אין ספק ששירות משלוחים כזה יכול להוות מודל עבור עסקים רבים.

"בגן האמונה" חנות ירקות ופירות מובחרים באשדוד

רחוב רוגוזין 9, אזור א'

שעות פתיחה 7:00-20:00

טלפון להזמנות
072-3910144

בשיתוף בגן האמונה, בשיתוף בגן האמונה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully