וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם ניכר בכיסו, בכוסו ובאיכות בשרו: מצאנו את האטליז הטוב ביותר בצפון

בשיתוף פנדי בשרים, בשיתוף פנדי בשרים

7.5.2020 / 13:42

לציבור הקרניבורים וחובבי הבשר באזור הצפון יש רק כתובת אחת: רשת ''פנדי בשרים'', המותג המוביל לבשרים איכותיים

פנדי בשרים. יח"צ,
פנדי בשרים/יח"צ

הזמן: ל''ג בעומר.

המקום: גינה פרטית\ ציבורית ברחבי הארץ.

המשתתפים: משפחה קרובה ורחוקה, חברים, שכנים שמצטרפים לאווירה.

מרכז העניינים: מנגל עם מגוון בשרים איכותיים.

פריט החובה: קצב ברמה עולמית שידאג לבשר איכותי מהמעלה הראשונה.

במערכת המומחים יש מספר קרניבורים רציניים, שקיבלו על עצמם משימה, למצוא עבורכם את חנות הבשרים הטובה ביותר לחג הפסח וליום העצמאות הקרוב. לאחר חיפוש יסודי ושלל המלצות ממקורות יודעי דבר, יש לנו בשורה: רשת ''פנדי בשרים'' מצפון הארץ היא המלצת המערכת לאטליז הבשרים עבורכם.

הסיפור של ''פנדי בשרים'' מתחיל לפני עשרות שנים בכפר כנא. אב המשפחה, אחמד, פתח חנות קטנה של בשר. עם השנים האטליז של אחמד הפך לשם דבר בקרב תושבי כפר כנא והסביבה. שבעת בניו של אחמד החלו לעבוד אצלו וללמוד מניסיונו העשיר בתור קצב עילית.

פנדי בשרים. יח"צ,
פנדי בשרים/יח"צ

לאחר שנים של ניסיון וצבירת מוניטין, משפחת פנדי החליטה להרחיב את העסק, וכיום ברשות המשפחה משחטת עופות באזור התעשייה של כפר כנא ומפעל בשרים שמספק את הבקר הטוב בישראל למסעדות רבות ברחבי הארץ, כולל כמה ממסעדות היוקרה מהמובילות בארץ.

האטליז של אחמד התרחב גם הוא, וכיום ישנה חנות גדולה לבשרים בכפר כנא, ואטליז נוסף בנצרת, המשרתים את כל תושבי הצפון ואף תושבים נוספים מרחבי הארץ, שמגיעים במיוחד על מנת ליהנות מטיב הבשר של ''פנדי בשרים''. מדובר באטליזים שהם ''חגיגה של בשרים''. הבשר שנמכר במקום הוא באיכות הגבוהה ביותר ועובר פיקוח וטרינרי.

בשיחה עם אחד מבעלי הרשת, יזיד, הוא מספר: "שלושת הדברים החשובים ביותר עבורנו הוא איכות הבשרים, הניקיון והשירות ללקוח". החנויות גדולות ומלאות בכל טוב, מצוחצחת ומבריקה, והשירות המוענק במקום הוא לבבי, מה שהופך את חווית הקנייה ב''פנדי בשרים'' למיוחדת.

ניר, מצפון הארץ, שהבילוי שלו בשבת הוא להגיע לקנות בשר בחנות של ''פנדי'' בנצרת: "לאטליז טוב צריך שני דברים: איכות הבשר ואיכות הקצב. אצל ''פנדי בשרים'' יש את שניהם. כבר שנים שאני קונה כאן בשר לכל אירוע, הטעם מושלם ומעבר לכך, השירות המצוין מנצח. גם המחירים סבירים בהחלט לאיכות הבשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פנדי בשרים. יח"צ,
פנדי בשרים/יח"צ

ולדבר שלשמו התכנסנו - הבשר. איכות הבשרים ברשת ''פנדי'' היא ללא פשרות. הבשרים מגיעים מהמפעל של המשפחה. ליזיד חשוב לציין כי מדובר בבשר כחול לבן, הגדל ברחבי רמת הגולן, ולא בבשר מיובא. בנוסף, בחנות אין בשר קפוא כלל, ומקפידים לעבוד אך ורק עם בשר טרי. ב''פנדי'' גם שומרים על הבריאות, ולא תמצאו כלל בשר מעובד בחנות.


ומה עם המלצה מקצב מנוסה לסל בשרים איכותי למנגל המושלם? יזיד נענה לאתגר והוא ממליץ על החלקים האיכותיים של העגלה: סינטה, אנטריקוט, שייטל ופילה. יזיד אף ממליץ במיוחד על נתח איכותי ביותר, שמככב ברשימת הקניות של קרניבורים יודעי דבר: הפיקנייה (ידוע גם כשפיץ צ'אך). מדובר בנתח חלק בעל טעם עשיר וטעים במיוחד, שמתאים מאוד לצלייה על הגריל.

בנוסף, לקראת הקיץ הקרוב והחזרה לשגרה רשת ''פנדי בשרים'' מעניקה לכל קהל קוראי מדור ''המומחים'' הנחה של 5% על כל קנייה בחנויות הרשת.

רשת ''פנדי בשרים'', איכות בשר ללא פשרות, מוניטין עשיר ושירות נהדר.
כתובת: פנדי בשרים כפר כנא
פנדי בשרים נצרת


דף הפייסבוק של הרשת

בשיתוף פנדי בשרים, בשיתוף פנדי בשרים
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully