וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

''פופקולנד'': אטרקציות דוכני המזון לחברות שמשקיעות בעובדים שלהן

בשיתוף פופקולנד, בשיתוף פופקולנד

7.5.2020 / 13:14

מעסיקים יקרים, חשבתם איך לדאוג לרווחת העובדים שלכם? הכירו את ''פופקולנד'' -החברה שתדאג שהאירוע שלכם יהדהד בזיכרונות עובדי החברה שלכם

פופקולנד. יח"צ,
פופקולנד דוכני מזון לאירועים/יח"צ

מעבר למאפיינים המרכזיים הכוללים שכר ואפשרויות קידום, מחקרים עדכניים מצביעים על כך ששניים מהדברים החשובים ביותר לעובד ממקום עבדותו הם היחס והתנאים שהוא מקבל מהמעסיק הישיר שלו. אירועי קונספט בהם החברה מפנקת את עובדיה בשלל דוכני מזון לאירועים ואטרקציות ייחודיות הפכו לשם דבר בענף, ולאור יעילותם חברות רבות מארגנות זאת באופן קבוע.

בדיוק בכך מתמחה חברת ''פופקולנד'', בבעלות מעוז רעם. החברה עוסקת בין היתר ביצור מוצרי מזון שבראשם מוצר הדגל של החברה, הפופקורן בטעמים שמשווקים לשוק הקמעונאי בארץ ובחו"ל, מכונות מזון למכירה/ השכרה, בנוסף לכך, בשנים האחרונות ''פופקולנד'' דרסה רגל בעולם העסקי, וכיום מספקת שירותי הפקת אירועים, אטרקציות ודוכני מזון לאירועים במגזר העסקי.

פופקולנד. יח"צ,
פופקולנד דוכני מזון לאירועים/יח"צ

ב''פופקולנד'' מפיקים אירועים לחברות המובילות במשק הישראלי, במהלכם בחברה דואגים ליצור אירוע שיספק אתנחתא לעובדים, תוך השקעה מתמדת באיכות המוצרים, עובדים חרוצים בעלי תודעת שירות גבוהה והתאמת סוג האירוע לחברה באופן אישי. באירועים של ''פופקולנד'' החברה מציעה שפע של דוכני מזון לבחירה, החל מדוכני מזון מהיר בשרי כגון המבורגרים מיוחדים, נקניקיות מיוחדות, צליית בשרים. מאכלי רחוב כגון פלאפל, פיש אנד צ'יפס, פיתה דרוזית וסביח. ישנם דוכנים נוספים מעניינים במיוחד כמו דוכני סושי, פוקאצ'ות פיצות, בר סלטים עשיר. נוסף לכל אלו, גם תחום הקינוחים זוכה לייצוג מרשים בדוכני ''פופקולנד'': וופל בלגי על מקל, כדורי פנקייק, קיורטוש, כנאפה ופירות העונה.

ייחודיות הדוכנים בולטת במיוחד בהתאמתם לעונות השנה. כך לדוגמה בעונת החורף ניתן להזמין דוכן חורפי הכולל סחלב חם, ערמונים, צ'אי מסלה, סיידר תפוחים מנחם ואף דוכן שתייה חורפית המציע קפה, מילקשייק ושמפניה לבחירת העובדים. לעומת זאת, בעונת הקיץ הדוכן המתחלף של ''פופקולנד'' מקבל ניחוח מרענן בהגשת גלידות מיוחדות, שלגונים הנטבלים בשוקולד חם, יוגורט, גלידה אמריקאית, שייקים ומיצים פירות סחוטים. כמו כן, חובבי האלכוהול יוכלו להינות מבר קוקטיילים מרעננים במיוחד. כל המוצרים של החברה כשרים בהשגחת הרבנות.

ב''פופקולנד'' מתמחים בהתאמת עיצוב האירוע באופן אישי לכל חברה. כך למשל מתאימים ב''פופקולנד'' את המיתוג בכל אירוע בהתאם לצבעים וללוגו של החברה. בנוסף, הייחודיות של ''פופקולנד'' מתבטאת גם בתהליך הכנת המזון בדוכנים. בשיחה עם בעל החברה, מעוז, הוא מספר "אנחנו משתמשים בחומרי הגלם הכי טריים והכי איכותיים. למעשה, כל תהליך ההכנה של המזון בדוכנים נעשה מול עיני הלקוח."

מעוז מוסיף את חשיבות איכות השירות מבחינתו "השירות ללקוח ב''פופקולנד" הוא מעל הכל. חשוב לי שהלקוחות שלי יקבלו את השירות הטוב ביותר. אני מודע לכך שהאירועים שלנו מייצרים רגע של הפסקה לעובדים ממרוץ החיים והעבודה, ולכן ברגע הזה אני מקפיד לדאוג שהם יקבלו את הטוב ביותר."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פופקולנד. יח"צ,
פופקולנד דוכני מזון לאירועים/יח"צ

בנוסף לשירותי דוכני מזון לאירועים והפקות האירועים, ב''פופקולנד'' מתמחים בייצור פופקורן בטעמים, פופקולנד השיקה את סדרת חטיפי פופקורנס, חטיפים מטריפים של פופקורן בשלל טעמים: גריל, בצל, קרמל מלוח, גבינה וטבעי עם מלח ים. כל חטיפי פופקורנס הם ללא גלוטן, ואף פופקורן לא מטוגן, כך שגם מי שמעוניין להינות מחטיף קטן ולצמצם את הפגיעה הבריאותית, יכול לעשות זאת. את חטיפי הפופקורנס פופקורן בטעמים תוכלו למצוא באלפי נקודות מכירה ברחבי הארץ החל ממרכולים, קיוסקים וברשתות השיווק הגדולות.

''פופקולנד'' שירותי הפקת אירועים, אטרקציות ודוכני מזון לאירועים , יצור מוצרי מזון , השכרה ומכירה מכונות מזון.

לאתר פופקולנד

לדף הפייסבוק של פופקולנד

לדף האינסטגרם של פופקולנד

סרטון יוטיוב פופקולנד דוכני מזון

בשיתוף פופקולנד, בשיתוף פופקולנד
  • עוד באותו נושא:
  • דוכנים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully