וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיסר טובקו": הקיסר של הטבק בישראל

בשיתוף קיסר טובקו, בשיתוף קיסר טובקו

7.5.2020 / 11:35

טבק איכותי הוא אחד המוצרים שיכול להוביל אנשים שמעריכים איכות גם למקומות מרוחקים. בשלוש השנים האחרונות ישנה נהירה המונית של ישראלים לעבר הגליל התחתון, על מנת לרכוש את הטבק המיוחד במינו של ''קיסר טובקו''

קיסר טובוקו. יח"צ,
קיסר טובקו/יח"צ

''קיסר טובקו'' החלה לשווק את הטבק המדובר לפני מספר שנים. בעסק מייבאים טבק עם טעם מיוחד במינו בהפצה דרך סוכני שטח, מפיצים וסיטונאים, וגם כאמור במכירה ישירה ללקוחות פרטיים. בנוסף, בקיסר טובקו משווקים את הטבק לחנויות הפזורות ברחבי הארץ.

מביני האיכות מעידים כי מדובר בטבק איכותי מהמעלה הראשונה, שלא ניתן למצוא בחנויות למוצרי עישון רגילות. אורן ירדני, לקוח ותיק של החנות מספר כי "הטבק של הקיסר לא דומה בשום צורה לטבק שיש בחנויות הרגילות. ברוב המקרים אתה יכול להתאכזב מהטבק כי אתה רוכש מוצר בחבילה סגורה. לצערי יש המון סחורה לא איכותית בשוק. מאז שרכשתי בפעם הראשונה את הטבק של הקיסר אני לא מסוגל להחליף את המוצר באף מוצר אחר."

קיסר טובוקו. יח"צ,
הקופסה המיוחדת של קיסר טובקו/יח"צ

עד לא מזמן הטבק של הקיסר היה ידוע גם בעקבות האריזות המדליקות של הטבק, שהגיעו בצבעים שונים ומדליקים. בעקבות החוק החדש של משרד הבריאות, הקובע כי יש למכור מוצרי עישון באריזה אחידה, בקיסר טובקו התיישרו עם ההוראות ויצרו אריזה אחידה לטבק אך שעדיין שומרת על האיכות והטריות של הטבק, באמצעות שקית ואקום פנימי. בנוסף, האריזה הינה מפלסטיק עמיד ואיכותי, שמשאירה מאחור את הטבק הישן באריזות הקרטון המסורתיות.

בשיחה עם בעלי המותג, עלי, הוא מספר כי בשל ההצלחה קמו מתחרים שמנסים לחקות את הטבק האיכותי של הקיסר "לצערי הרב יש הרבה אנשים שמייצרים בדרך לא חוקית ולא איכותית לפי דרישות משרד הבריאות ומוכרים בתפזורת, סחורה זולה שמנסה לחקות את הסחורה שלנו. חשוב להבין שאנחנו היבואנים הבלעדיים של טבק ''הקיסר'' בארץ." אך לפחות לדעת הלקוחות של הקיסר, אין לעלי ממה לחשוש - ניתן לזהות בקלות את איכות הטבק של ''קיסר טובקו''.

''קיסר טובקו''

להזמנות - 0524522775

לדף הפייסבוק

בשיתוף קיסר טובקו, בשיתוף קיסר טובקו
  • עוד באותו נושא:
  • טבק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully