וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמזון של הדשא הסינטטי

בשיתוף דשא קבוע, בשיתוף דשא קבוע

7.5.2020 / 11:19

דשא קבוע החליטה ללמוד מהגדולים ולעבור לשיטת שיווק ישירה - ללא פערי תיווך. החברה מספקת מוצרים עם משלוח מהיר מהמרכז הלוגיסטי שלה ומאפשרת גם איסוף עצמי וביקור בתצוגה. איך זה עובד, כמה אתם מרוויחים מזה, ומה היתרונות של השיטה? ראיינו את מנכ"ל החברה טל סוכר

דשא קבוע. יח"צ,
תצוגה של דשא סינטטי במחסני ''דשא קבוע''/יח"צ

דשא סינטטי הוא מוצר שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות כמעט בכל גינה, מרפסת, עסק ושטח ציבורי. לפני שאנחנו ניגשים לבחור דשא סינטטי אז כדאי שנלמד קצת על הנושא. התיישבנו לשיחה עם מנכ"ל דשא קבוע, כדי להבין מה הדברים שחשוב לדעת לפני שפותחים את הארנק.

אז בוא נתחיל מההתחלה, איך בוחרים דשא סינטטי?

"לפי השימוש והאזור בו הוא נרצה להתקין את המוצר. למשל, זוג צעיר ששוכר בית לשנה או שנתיים ומחפש דשא סינטטי לתקופת השכירות, לא צריך להשקיע במוצר יקר ויכול לבחור בדגמים בסיסיים יותר. אם אתם רוצים להתקין דשא סינטטי לטווח ארוך ומאוד חשובים לכם עמידות ומראה, אז כדאי לבחור במוצר עם מפרט טכני גבוה. דשא סינטטי הוא מוצר טקסטיל לכל דבר, ככל שמשקל החומר הוא יותר גבוה, כך הדשא הסינטטי הוא איכותי יותר".

איפה כדאי לקנות דשא סינטטי?

בדרך כלל ישירות מהיבואנים. כשהקמנו את החברה, הרעיון היה לשווק מוצרים איכותיים במחירים זולים והדרך היחידה לעשות את זה היא לחתוך בעלויות התפעול ולעבור לשיטת שיווק ישירה. אנחנו לא שוכרים חנויות באזורי נדל"ן יוקרתיים ולא משווקים את המוצרים שלנו בנקודות מכירה ברחבי הארץ. בדרך הזו, אנחנו מצליחים לחתוך את פערי התיווך ולתת ללקוחות מוצרים איכותיים ובמחירים זולים משמעותית מהמתחרים".

אם אין לכם נקודות מכירה אז זה אומר שלקוחות צרכים להגיע אליכם?

"לפני כעשור הבנו שהענף שלנו, כמו מוצרים רבים אחרים, עובר לדיגיטל. אנשים כבר פחות רוצים לכתת רגליים ולפקוד פיזית את החנויות. החלטנו ליצור אתר אינטרנט מושקע עם סרטוני וידיאו, מאמרים מקצועיים ותמונות מגוונות הממחישים את מראה הדשא הסינטטי ויישומו בשטח ההתקנה. כמו שאנשים מזמינים חולצה או סמארטפון מהבית, כך זה עובד היום גם בתחום הגינון ועיצוב הבית.

דשא קבוע. יח"צ,
המרכז הלוגיסטי של דשא קבוע/יח"צ

ומה עם הדור הוותיק יותר, שהדיגיטל פחות זורם בעורקים שלו? או אנשים שעדיין רוצים להרגיש את המוצר באופן מוחשי?

"יש לנו פתרון גם בשבילם. במחסני החברה הקמנו תצוגה ענקית של כל דגמי החברה ואפשר להגיע אלינו ולראות ולהרגיש במדויק איך הדשא הסינטטי יראה לאחר ההתקנה אצלכם בגינה או במרפסת. התצוגה בנויה ממש כמו גינה עם צמחייה, אבנים ופרטי נוי ובסופו של דבר כל אחד יכול לבחור מה שמתאים לו".

מה קורה עם התקנות?

"אנחנו תמיד ממליצים על התקנה מקצועית של החברה כדי לוודא שהמוצר יותקן כמו שצריך בשטח. יש לקוחות שמזמינים דשא סינטטי דרך האתר ומעוניינים לבצע התקנה עצמית. אנחנו מספקים להם את כל המוצרים הנלווים והדרכה מלאה. לקוחות שרוצים לקבל מוצר מותקן בביתם, יכולים לתאם פגישת ייעוץ עם נציג החברה שלאחריה מתואם תאריך התקנה עם שירות מלא עד הבית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דשא קבוע. יח"צ,
התקנה מקצועית תמיד עדיפה/יח"צ

כמה זמן לוקח לדשא הסינטטי להגיע ללקוח?

"בדרך כלל, עד 5 ימי עסקים הדשא הסינטטי כבר יהיה בבית הלקוח. מי שרוצה שירות הובלות מהיר יותר אז ניתן לשלם תוספת על עלות משלוח אקספרס ולקבל את המוצר תוך 48 שעות. צריך לקחת בחשבון שלדשא סינטטי יש נפח ומשקל גבוהים ולא ניתן להשתמש בשירות משלוחים רגיל של חברות חיצוניות. זו הסיבה שבתחום שלנו מדובר בבשורה של ממש".

אז בוא נדבר קצת על מספרים, כמה זה עולה לנו?

"טווח המחירים הוא מאוד רחב ויש כיום דגמי דשא סינטטי פשוטים החל מ- 20 ₪ למטר רבוע ודגמים מקצועיים שיכולים להגיע גם ל- 100 ₪ ויותר. בסופו של דבר, המפרט של הדשא הסינטטי יקבע את האיכות והעמידות שלו לאורך זמן".

דשא סינטטי יקר יותר מדשא טבעי?

"זה תלוי אם מסתכלים על זה לטווח ארוך או קצר. עלות דשא סינטטי יקרה יותר מבחינת השקעה ראשונית, אבל אם מחשבים את עלות התחזוקה והטיפול של דשא טבעי אז ההשקעה תכסה את עצמה לאחר שנה וחצי עד שנתיים בממוצע. לאחר מכן נהנים ממדשאה ירוקה, ללא צורך בטיפול וללא עלויות נוספות".

לגובה הסיבים יש משמעות לאיכות המוצר?

"יש לגובה הסיבים משמעות מבחינת מראה ומגע, אך פחות מבחינת איכות - כל עוד רוכשים דשא סינטטי בטווחי גובה של 25 מ"מ עד 45 מ"מ. לצפיפות יש תפקיד מכריע בהרבה וזו הסיבה שאנחנו אומרים ללקוחות שעדיף לבחור בדשא סינטטי קצר וצפוף מאשר דשא סינטטי גבוה ודליל מבחינת כמות סיבים".

כמה סוגים של דשא סינטטי יש לכם?

אנחנו מייבאים ומפתחים מעל ל-20 דגמים של דשא סינטטי ומחזיקים את המבחר הגדול ביותר בישראל. אנחנו משקיעים המון משאבים בפיתוח דשא סינטטי שמתאים לשימושים שונים ומטרות שונות. דשא סינטטי שמתאים לגני ילדים ומגרשי ספורט לא יתאים בהכרח להתקנה במרפסות וגינון ביתי ולהיפך.

בסופו של דבר זה שטיח ירוק מפלסטיק, סביר להניח שכל המוצרים אותו הדבר אצל כולם...

ברור שזה לא נכון, בשוק יש מוצרים נחותים ויש מוצרים בטיב מעולה. לפני כמה שנים הייתי בתערוכה נחשבת בחו"ל בתחום הגינון. כשניגשתי לאחד הדוכנים, ראיתי מוצר חדשני ואיכותי. כשביררתי עלויות, בעלי החברה הסביר לי שהמוצר לא מתאים לשוק הישראלי כי הוא מאוד יקר לייצור ובישראל אוהבים לקנות בזול תוך שהוא מפנה אותי לליין מוצרים זול יותר.

בהתחלה הופתעתי מאוד מהאמירה הזו אבל בהמשך התברר לי שהוא הגיע למסקנה הזאת אחרי שהוא עבד מול יבואנים ישראלים, שניסו להוריד אותו למחיר לא הגיוני. שלושה חודשים אחרי, המוצר שלו היה כבר במחסני החברה שלנו ואנחנו עובדים עם אותו יצרן עד היום.

לאחר ארבעה חודשים, כשהזמנו את המשלוח השלישי, הוא מאוד התפלא שאנחנו מצליחים למכור את המוצר שלו בשוק הישראלי. בסוף הוא הכיר בזה; ישראלים מוכנים לשלם על מוצר איכותי כל עוד הם מבינים על מה הם משלמים.

אז אם דיברנו על איכות, במה זה בא לידי ביטוי בדשא סינטטי?

בסופו של דבר, טכנולוגיית הייצור של המרבדים משתפרת מידי שנה. יש יצרנים שמתעדכנים ומשפרים את מוצריהם ויש כאלה שנשארים מאחור. כיום לכל סוגי הדשא הסינטטי שאנחנו מייבאים יש אישורים ותקנים מחמירים.

אילו תקנים חשוב לבדוק שיש בדשא סינטטי?

חשוב לוודא שהדשא הסינטטי אינו מכיל מתכות כבדות ומגיע עם תקן אי רעילות. אותו הדבר לגבי מעכבי בעירה, שמבטיח שהדשא הסינטטי בטיחותי להתקנה בשטחי פנים ושהוא לא בוער במגע עם מקור אש.

התקן החשוב ביותר לדעתי הוא הגנת UV. דשא סינטטי שאין לו מגן UV איכותי פשוט לא ישרוד את השמש הישראלית החמה. זו גם הסיבה שאנחנו מעבירים את כל המוצרים שלנו בדיקות גם בישראל ולא מסתמכים רק על התקנים מחו"ל. אנחנו עובדים קשה על התאמת המוצרים שלנו לשוק הישראלי.

חידושים אחרונים בענף?

כל שנה יוצאים מוצרים חדשים ומעניינים. השנה יצא פיתוח חדש של סיבים, המיוצרים בשיטת SUPER FIBER, טכנולוגיית ייצור חדשנית שמעניקה לכל סיב עמוד שדרה. השיטה מאפשרת לדשא הסינטטי להישאר זקוף לאורך זמן גם לאחר דריכות מרובות ונותנת גמישות ואלסטיות למרבד.

בנוסף, הוצאנו ליין חדש של מוצרי דשא סינטטי בצבעים, בעיקר להתקנה בגני ילדים, חדרי כושר, מגרשי ספורט ועסקים. אפשר למצוא מגוון רחב של גוונים ביניהם סגול, כחול, אדום, צהוב, אפור, לבן ושחור. אנחנו ממליצים תמיד להתעדכן באתר שלנו ובדפי הרשתות החברתיות על כל החידושים והמבצעים של החברה".

"דשא קבוע - דשא סינטטי ישירות מהיבואן"

כוכב יאיר

לפרטים והזמנות - 077-21-500-31

אתר החברה

בשיתוף דשא קבוע, בשיתוף דשא קבוע
  • עוד באותו נושא:
  • דשא
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully