וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שעוזר לנותני שירותים להשיג זרם לקוחות קבוע מפרסום בדיגיטל

בשיתוף Star Marketing, בשיתוף Star Marketing

7.5.2020 / 9:53

יצאנו להכיר את דוד מזרחי, מומחה בשיווק דיגיטלי לעו"ד, רופאים ועסקים מתחום הפיננסים והצלחנו לחשוף את השיטה שפיתח והביאה למהפכה אצל עשרות עסקים אותם מלווה הסוכנות שלו

דוד מזרחי. יח"צ,
דוד מזרחי/יח"צ

אנחנו פוגשים את דוד מזרחי הבעלים של סוכנות הפרסום "סטאר מרקטינג", ביום עבודה בו הוא מנהל במקביל עשרות קמפיינים לנותני שירותים מרחבי הארץ. למרות שמדובר בתחום לא פשוט שדורש תוצאות על בסיס יומי, נדמה שהדברים מתנהלים על מי מנוחות. "כשאתה עובד עם שיטה מוכחת, הדברים עובדים כמו מכונה משומנת וללא טעויות", מסביר מזרחי.

כיום הוא מביט בגאווה על העסק שבנה בעשר אצבעותיו, אבל הדרך לפסגה לא היתה פשוטה. "ההתחלה שלי בעולם העסקים היתה פשוט סיוט. בגיל 7 המשפחה שלי חזרה בתשובה, עברתי למסגרת לימודים חרדית ללא שום לימודי מקצוע. לא מצאתי את עצמי שם ונשרתי בגיל צעיר מהלימודים, הדבר היחיד שהציל אותי זה יכולת המכירה שטבועה בי מלידה".

מזרחי לקח את החיים בהילוך מהיר ומצא את עצמו בגיל 20 נשוי עם ילד ובעלים של עסק שהשקיע בו מעל ל-150 אלף שקל שרובם מהלוואות. ההתרסקות הגדולה לא איחרה לבוא, "חשבתי שהידע שלי במכירות יעזור לי להכניס הרבה כסף, הבעיה שבשיווק לא היה לי מושג ולכן לא הגיעו אלי מספיק לקוחות".

בסופו של דבר הוא מכר עסק אחד, קנה עסק אחר והמשיך להתגלגל עם הלוואות, עד שכעבור שלוש שנים נכנס לסטטיסטיקה העגומה של 40 אלף עסקים שנסגרים מדי שנה בארץ. "נשארתי עם חובות של למעלה מ-250 אלף שקל לבנקים ולרשויות והגעתי למצב של פשיטת רגל. זה סוד שסחבתי איתי כל השנים, עד היום אפילו החברים הכי טובים שלי לא יודעים את זה", מספר מזרחי בהתרגשות.

הוא המשיך להתנהג כרגיל ומעולם לא ביקש עזרה או רחמים. כדי לשלם את כל החובות הוא חזר להיות שכיר ועבד מסביב לשעון. יכולת המכירה היתה הקלף המנצח עבורו ובכל מקום אליו הגיע הוא הצליח להתבלט ולהתקדם באופן מהיר.

במשרה האחרונה הוא ניהל צוותי מכירה בחברה גדולה מאוד ועד היום בחלק מהחברות בהן עבד השיאים שלו עדיין לא נשברו. למרות הנפילה אותה חווה החלום הגדול של מזרחי היה לחזור ולהיות עצמאי.

למה רצית לפתוח עסק משלך אחרי שחווית כישלון?

"אחרי שלמדתי מהטעויות שעשיתי ידעתי שהתיקון שלי זה לפתוח עסק שיעזור לבעלי עסקים להשיג לקוחות בשביל שלא יגיעו למצב שהייתי בו. כשכיר הרווחתי יפה ואת כל הכסף שלי השקעתי בלהחזיר את החובות ובלימודים על עולם השיווק והשיווק הדיגיטלי בפרט. ב- 5 שנים האחרונות השקעתי למעלה מ- 50 אלף שקל בלימודים מעשרות מנטורים בארץ ובעולם".

מה היתרון שלך על משרדי פרסום אחרים?

מעבר לידע בשיווק וההיבט הטכני של הדברים שזה מה שהרבה אנשים יודעים לעשות, אני רואה כל קמפיין או מודעה גם מהעיניים של איש מכירות. לעלות קמפיין זה דבר טכני שכולם יכולים ללמוד, לנתח את הדברים מעיניים של משווק ואיש מכירות ביחד זה משהו שלא הרבה אנשים יודעים לעשות".

"בנוסף, אני יודע על הבשר שלי איך מרגיש בעל עסק שמשלם למשרד פרסום כסף ובסוף החודש מתחילים לספר לו סיפורים כי לא הצליחו לייצר לו תוצאות. אני מכיר את התסכול שקיים אצל נותני שירותים שיודעים שיש להם שירות שיכול לעזור להרבה אנשים, אבל בפועל אין להם לקוחות".

כדי לעזור לאותם נותני שירותים, מזרחי פיתח שיטת עבודה שמצליחה ב- 95 אחוזים מהמקרים להגדיל להם את כמות הלקוחות כבר מהחודש הראשון. "אני עובד בשיטה של חודש בחודשו, אין אצלי התחייבויות לטווח ארוך. לא קיבלת תוצאות אל תמשיך לעבוד איתי. השיטה הזאת גורמת לי לא "להירדם" ולהישען על הצלחות עבר, אלא לספק תוצאות על בסיס קבוע. עדיין יש סיכוי של 5 אחוזים שהדברים לא יעבדו ולכן אני מספק לבעל העסק סוג של הגנה על ההשקעה שלו. זאת הצעה ייחודית שאני חושף אותה בשיחת התאמה רק לעסקים שרלוונטיים לשירות שלי".

מהם התחומים שאתה מומחה בהם?

"כיום אני משווק עסקים שמוכרים שירותים. בד"כ מדובר בעו"ד, רופאים ועסקים שמתעסקים בייעוץ וחיסכון פיננסי כדוגמת יועצי משכנתאות וחברות ביטוח. בשביל לעבוד איתי עוברים בדיקת התאמה על מנת למזער סיכונים. השירות לא זול ולא מתאים לכל עסק, אבל יש תמורה בעד התשלום".

מהם הטיפים שאתה יכול לתת לבעלי עסקים על מנת שיצליחו בשיווק שלהם?

"כמו שסיפרתי חשוב לי לעזור לכמה שיותר בעלי עסקים להצליח ולכן החלטתי להכין הדרכה מיוחדת למי שקורא את הכתבה. מדובר בסרטון של 12 דקות בו אני חושף, איך ניתן להשיג זרם לקוחות קבוע מפרסום ממומן בדיגיטל".

לצפיה [בחינם] לחצו כאן

בשיתוף Star Marketing, בשיתוף Star Marketing
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully