וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הסבונים שנערך במיוחד לסייע לכם בימי הקורונה

בשיתוף סבתא ג'מילה, בשיתוף סבתא ג'מילה

7.5.2020 / 9:16

עכשיו יותר מאי פעם חשוב לשמור על הניקיון וההגיינה, מצאנו עבורכם את הסבונים האיכותיים והטבעיים ביותר, של סבתא ג'מילה כמובן

סבתא ג'מילה. יח"צ,
סבתא ג'מילה/יח"צ

במשרד הבריאות מנסים להחדיר לתודעה כל פעולה שיכולה לעזור ולמנוע הידבקות מוירוס הקורונה בעיקר ומוירוסים בכלל, אחת מהן היא שטיפת ידיים בסבון למשך שניות ארוכות, כאשר במקביל ניתן להיעזר באלכו ג'ל לניקיון וחיטוי הידיים.

במערכת "המומחים" החלטנו לבדוק עבורכם את איכות מוצרי ההיגיינה הטובים ביותר, לשם כך נעזרנו בין היתר ב 2,500 קוראי המדור הרשומים במערכת, בסקר מיוחד ששלחנו להם הם סימנו באילו מוצרים הם משתמשים בימים אלו.

מי שהגיעה למקום הראשון בפער עצום הייתה "סבתא ג'מילה", בעלת מותג הקוסמטיקה הטבעית הבינלאומי "Gamila Secret", ג'מילה סיקרט.

בימים האחרונים תוגבר מערך המשלוחים של החברה, כאשר ניתן לבצע הזמנות באתר הרשמי ולקבל משלוח עד בית הלקוח.

לתקופת המשבר הם בנו חבילות כוללות ואיכותיות של מוצרי יסוד חיוניים בשביל לשמור על עור נקי ובריא בין היתר ניתן למצוא מארזים מיוחדים ומותאמים לתקופה שדורשת מאתנו לשמור על ההגיינה לאורך כל היום וכוללים:

- סבון טבעי לרחצה וניקוי וטיפוח העור, אשר מרגיע ומחטא ועוזר בטיפול בבעיות עור שונות.

- קרם ידיים טבעי שמתקן נזקים הנגרמים לעור הידיים מיובש אם זה בגלל שימוש בחומרי חיטוי או בשל תנאי הסביבה ומזג האוויר.

- ג'ל אלכוהולי איכותי ששומר על היגיינת הידיים בריכוז 70% אלכוהול ומכיל מיצוי אלוורה ושמן נענע להענקת רעננות לידיים.

סבתא ג'מילה. יח"צ,
סבתא ג'מילה/יח"צ

על מנת להבין את העוצמה ואיכות של מוצרי "סבתא גמילה" צריך ללכת עשרות ואף מאות שנים אחורה למסורת הגלילית, כאשר סבא וסבתא של ג'מילה שימשו כרופאים אלטרנטיבים בזכות המומחיות והידע שלהם בטיפול באנשים בעזרת צמחי מרפא.

לאורך השנים הידע עבר בתוך המשפחה, וכבר בגיל צעיר ג'מילה החליטה לחקור את הנושא בצורה מעמיקה יותר, כאשר למדה והתמחתה לאורך השנים במרכיבים של מגוון רחב מאוד של צמחים הצומחים באזור הרי הגליל בישראל, הידועים בסגולות מיוחדות וכפי שג'מילה מגדירה את זה "הבית מרקחת של הטבע".

כיום כ 90% מהמוצרים שמיוצרים במפעל סבתא גמילה משווקים בעולם תחת המותג הבינלאומי גמילה סיקרט שנחשב לאחד מותגי הקוסמטיקה הטבעית האהודים בעולם ובעל זכיות רבות על איכות המוצר במדינות כגון יפן, פולין, אנגליה, הולנד, פורטוגל, אטליה וועוד.

הסבונים הטבעיים של "סבתא ג'מילה" מושתתים על נוסחת צמחי בר שפיתחה גמילה במשך עשרות שנים, מתבססים על כ 75% של שמן זית טהור למאכל ושמנים נוספים כגון שמן דפנה, שמן קוקוס, שמן שקדים, חמאת שיאה ושמן זרעי ענבים.

עד היום הסבונים מיוצרים בהליך ידני מההתחלה עד הסוף, ומתייבשים במשך מספר חודשים ללא כל התערבות כימית, הסבונים מנקים ומטפחים את העור בזמן שמשאירים אותו רך, גמיש ורענן.
לא במקרה הלקוחות מכנים את הסבונים בשמות כמו סבוני פלא וסבוני מרפא.

הקרמים הטבעיים של "סבתא ג'מילה" מבוססים על נוסחת צמחי הבר המקורית שלה, בנוסף לשמנים וחמאות טבעיות כמו שמן שקדים, שמן זית, אלוורה וחמאת שיאה. הקרמים בעלי תכונות מרפא משום שעוזרים בשיקום וחידוש תאי העור, מזינים עור יבש ומעניקים לו מרקם בריא ומראה צעיר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סבתא ג'מילה. יח"צ,
סבתא ג'מילה/יח"צ

קרם הידיים והרגליים עשירים בוויטמין ,Eלכן נעימים, ריחניים, נספגים בקלות, ומספקים לעור לחות למשך כל היום.

www.gamila.co.il/he/ct/oils-1011?utm_source=experts.walla.co.il&utm_content=Paid-Article&utm_medium=Walla&utm_campaign=WallaExperts-SavtaGamila-Article' target='_blank'>השמנים הטבעיים של "סבתא ג'מילה" הם תערובת שמנים טהורים המופקים בכבישה קרה. בין השמנים ניתן למצוא סירום לפנים, שמנים טהורים, שמני עיסוי ועוד.

באתר ניתן למצוא גם עודפי יצוא של סבונים טבעיים, מארזים ומתנות, נרות טבעיים ואלכו גל.

סבתא גמילה כאישיות ומוצרי הקוסמטיקה והטיפוח הטבעיים שלה חוללו מהפכה של ממש, לכן ההכרה לא איחרה לבוא, מצד לקוחות קבועים, תחרויות מסביב לעולם והכרה על תרומה לחברה.

בשנת 2006 ג'מילה היתה לאשה הדרוזית הראשונה שזכתה להדליק משואה ביום העצמאות, לתפארת יזמות ופיתוח הגליל.

בשנת 2010 הסבון המוצק הטבעי שלה זכתה לתואר הטוב ביותר בבריטניה ולמוצר הקוסמטי הטוב ביותר ביפן, שם זכתה גם ב פרס היופי של מגזין Elle היוקרתי.

היא זכתה בפרס אוסקר למוצרי קוסמטיקה טבעית בפולין ולפני כשלוש שנים זכתה באות יסמין למפעל חיים בסימן "עסקים מניעים את הכלכלה" בישראל.

למידע נוסף אודות סבתא ג'מילה והמוצרים ניתן לכנס לאתר הרשמי - www.gamila.co.il

דף הפייסבוק - gamilasecretIL' target='_blank'>סבתא ג'מילה Gamila Secret

אינסטגרם - gamilasecret

שירות לקוחות והזמנות טלפוניות - 049873775

בשיתוף סבתא ג'מילה, בשיתוף סבתא ג'מילה
  • עוד באותו נושא:
  • סבונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully