וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכוהולהום, איש חיי הלילה האגדי של תל-אביב ממשיך לספק לכם אלכוהול לבתים

בשיתוף אלכוהולהום, בשיתוף אלכוהולהום

7.5.2020 / 8:25

המסעדות סגורות בגלל הקורונה אבל זה לא אומר שאי אפשר לחגוג בבית. איש חיי הלילה שהחליט לקחת את העיר ללא הפסקה לתוך הסלון שלכם

אלכוהולהום. יח"צ,
אלכוהולהום/יח"צ

תקופת הקורונה מהווה אתגר גדול לכולם, החל ממקבלי ההחלטות בצינורות הגבוהים, ילדים שנמצאים בחופשה כפויה עם הוריהם בבתים וגם בעלי העסקים השונים שצריכים להתמודד עם מציאות חדשה ומורכבת. שמועה שהגיעה אל שולחן עורך מערכת "המומחים" סיפרה על יזם עסקי בתחום היינות ומשקאות חריפים בשם עידן שלמה, שזיהה צורך קיים למשקאות השונים גם בימי הקורונה והבידוד בבתים ולשם כך עשה חישוב מסלול מחדש.

אחת המפיקות חברת המערכת פגשה אותו לשיחה קצרה ובה הוא סיפר לה כיצד חושבים ופועלים מחוץ לקופסא. עידן שלמה בן 37 הוא שם מוכר לכל בליין תל-אביבי שמכבד את עצמו לאורך למעלה מ-20 שנה. כבר בגיל 14 עידן החל לחיות את חיי הלילה של עיר החטאים ותוך זמן קצר הפך להיות אחת הדמויות המובילות שקובע טרנדים בתל-אביב.

לאורך השנים עידן היה יחצ"ן, שותף ובעלים של ברים ומועדונים, על כך הוא סיפר: "חיידק חיי הלילה תפס אותי בגיל צעיר, אהבתי את האקשן, מסיבות ולהכיר אנשים חדשים ללא הפסקה בעיר הכי קצבית בישראל".

אלכוהולהום. יח"צ,
אלכוהולהום/יח"צ

הדבר המרשים ביותר שאת ההצלחה שלו עידן בנה בלי פרסום ושיווק כמו אחרים. עד היום הוא לא מחזיק בעמוד אינסטגרם או פייסבוק למטרות עסקיות, אלא את השם שלו יצר תוך כדי תנועה בשטח. גם היום השם שלו ופועלו ממשיך לעבור מפה לאוזן, ושמו המסחרי היה ונשאר שמו הפרטי.

בגיל 30 עידן החליט לשנות כיוון, מבעלים של מקומות החל להיות ספק עצמאי של אלכוהול משובח למאות מסעדות, ברים ומועדונים ברחבי העיר, על כך הוא סיפר: "בכל הנוגע ליינות אני עובד בשיתוף פעולה עם חברת יין בעיר, בכל הנוגע לספיריטים השונים אני האיש שאליו המקומות השונים פונים כשהם זקוקים לסל משלים של משקאות נוספים, אחרים מאלו שמספקות להן חברות המשקאות עימם הם חתומים על חוזה".

לאורך השנים עידן עובד רק עם מקומות בילוי בתל-אביב, שאלתי אותו מדוע הוא לא בוחר להתרחב גם אל ערים נוספות, הוא הסביר: "אין לי צורך, יש כל-כך הרבה עבודה בתל-אביב כך שלא מצאתי סיבה מספיק טובה לבזבז שעות בנסיעות למקומות אחרים, אלא מעדיף לתת את כל כולי באזור שאותו אני מכיר כמו את כף ידי".

משבר הקורונה גרם לזה שרוב רובם של עסקי המזון ושתייה יצאו לחופשה, המציאות הזו לא הפילה את עידן אל הקרשים אלא תכף ומיד הוא עלה על רעיון שאותו הוא מפעיל בימים אלו בתושיה רבה, "אלכוהולהום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלכוהולהום. יח"צ,
אלכוהולהום/יח"צ

על המיזם החדש הוא הסביר: "העובדה שמקומות הבילוי סגורים באין ברירה עדיין לא אומר שאנשים בבתים לא רוצים לשתות ולבלות. לכן במקום לספק אלכוהול איכותי לפאבים וברים אני משווק את כל אלו לאנשים פרטיים ומביא להם את מה שהם מבקשים עד דלת הבית".

גם בנישה של "אלכוהולהום" עידן לא נעזר בפרסום רגיל אלא ממשיך להישען על שמו ומספר הטלפון שלו, זה עובר כמו אש בשדה קוצים בין חברים ושאר חבר'ה צעירים ומבוגרים בעיר תל-אביב.

בזמן ששוחחתי איתו הטלפון שלו רטט ללא הפסקה עם הודעות וואטסאפ או שיחה שבה ביקשו ממנו לספק הכל, יינות מובחרים, ויסקי, וודקות, טקילות, בירות ועוד.

מרגע שליחת הודעה או שיחת הטלפון, עד 45 דקות כל לקוח מקבל את ההזמנה שלו עד דלת ביתו, שירות מהיר ויעיל במיוחד בימים הללו.

שאלתי את עידן האם קיבל איזו הזמנה מיוחדת בימי הקורונה, הוא סיפר: "שלשום קיבלתי הודעה עם הזמנה לדירה באחד המגדלים בעיר, מיד הבנתי כי מדובר בהזמנה חריגה בימים שבהם אסור להתקהל או לארגן מסיבות, שלושה בקבוקי קוניאק משובח.

הרמתי טלפון נוסף ללקוח על מנת לוודא שאני לא טועה והוא אישר בפני כי הוא חושש כי יגמר לו הקוניאק שהוא אוהב, Hennessy X.O ,Limited Edition by Marc Newson הלקוח אישר את ההזמנה ואף הבטיח לי כי בתום הקורונה הוא מארגן מסיבה גדולה שבה יזמין את כל המשקאות ממני".

על השאלה מה לגבי המשך הדרך, לאחר תום משבר הקורונה, האם הוא ימשיך לשווק משקאות באופן דומה, עידן השיב: "זו בהחלט אופציה שאני שוקל ברצינות, מבול הטלפונים הדהים אותי, זה היופי בחיים, לפעמים אתה מגלה עולם חדש, צורך קיים תוך כדי תנועה בלי לתכנן או לחשוב עליו מראש".

הקורונה לא תעצור את עידן וניתן להמשיך לשמור על ההוראות, להישאר מבודדים בבתים, להזמין אלכוהול מובחר וזה יגיע אליכם תוך זמן קצר.

אם אתם מתלבטים באיזה משקה כדאי לבחור, תוכלו להתייעץ עם עידן בעצמו, עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בחיי הלילה, הוא נחשב למומחה לכל טיפה ובקבוק.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן לפנות לטלפון מספר: 054-5802999

אלכוהולהום באיזי

בשיתוף אלכוהולהום, בשיתוף אלכוהולהום
  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully