וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדבירן - שירות ניטור, מניעה והדברת מזיקים ותברואה

בשיתוף רן לוי הדברות, בשיתוף רן לוי הדברות

6.5.2020 / 16:15

לקראת התקופה החמה של השנה מצאנו עבורכם את המדבירן המומלץ ביותר בקרב תושבי הצפון

רן המדבירן. יח"צ,
רן המדבירן/יח"צ

מזג האוויר החמים המתקרב ובא מביא עמו גם אורחים בלתי רצויים - החרקים והמזיקים. אנשים רבים נבהלים מהפתעה הבלתי צפויה, וממהרים להשתמש בחומרי הדברה זולים, אותם ניתן למצוא בכל סופר שכונתי. אך שימוש לא נכון בחומרים הללו עלול להזיק לבריאות הסובבים.

מתוך דאגה לבריאות הציבור ועל מנת לדאוג שסביבתכם הקרובה תהיה נקייה מחרקים וממזיקים, במערכת המומחים מצאו עבור תושבי הצפון מדביר מומחה- רן לוי הדברות, בעל ניסיון רב שנים בתחום.

לוי מדביר מקצועי העוסק בתחום משנת 1990, החל מימי שירותו הצבאי. רן שירת בתור מדביר בצבא כחייל סדיר וגם בשירות הקבע ואף שימש כמדביר ראשי של פיקוד צפון ומנהל יחידת ההדברה. לאחר סיום שירותו המשיך לוי באהבתו למקצוע והשתמש בניסיון שרכש לאורך השנים. כיום, רן מספק שירותי הדברה עבור תושבי הצפון, והוא מומחה במתן פתרונות הדברה כנגד מזיקים שונים כגון תיקנים, צרעות, נמלים, מכרסמים, תהלוכן האורן, פרעושים ומזיקי עץ שונים. בנוסף, חברת ההדברות של לוי נותנת שירותי יעוץ מקצועי ללקוחות פרטיים וחברות, שכולל המלצות לאיטום חריצים ומניעת הצפות במבנים. קיימים בשוק הרבה מדבירים מוכרים ותמיד הם נשמעים כבעלי ניסיון אבל רק בעלי שירות חכמים כמו רן ידעו לאבחן את בעיית המזיקים ולמצוא את הדרך הנכונה לטיפול בו.

רן המדבירן. יח"צ,
רן המדבירן/יח"צ

ניסיונו העשיר של רן לוי - המדבירן, כולל הכשרה כממונה בטיחות בעבודה, שכוללת קורס אחראי רעלים, מכאן היכרותו הנרחבת עם כל סוגי חומרי ההדברה, ואף הדרך הנכונה והבטיחותית להשתמש בהם.

רן מתחייב להגיע לקריאת הלקוחות בהתאם לדחיפות הטיפול, כאשר ברוב המקרים תוך 24 שעות הקריאה מטופלת. מיד כשלוי מגיע למקום הוא מבצע ניטור מדויק של מוקד הבעיה, ולאחר הזיהוי הוא מבצע הדברה בהתאם לסוג המזיקים הרלוונטי. ההדברה מבוצעת עם החומרים האיכותיים ביותר, תוך כדי חתירה לבטיחות מיטבית לאדם ולסביבה בכפוף לחוקי מדינה והנחיות משרדי הבריאות והגנת הסביבה. לרן חשוב להדגיש כי "אני רותם את הניסיון העשיר שלי בתחום, ולכן משתמש בשיטות חדשניות וחומרים ידידותיים, אורגנים ואיכותיים ביותר בעלי תו תקן מחמיר. בנוסף, בסיום הטיפול אני מספק ייעוץ ללקוח הכולל דרכי מניעה עתידיות לטיפול בבעיה. כגון, איטום פתחי ניקוז של ביוב במקלחות. ואיטום סדקים וחריצים ( אני גם מבצע זאת כפוף לתנאי השטח בתשלום נוסף)".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רן המדבירן. יח"צ,
רן המדבירן/יח"צ

לוי המדבירן מוסיף כי "הדבר החשוב לי ביותר מעבר למקצועיות והפתרון האולטימטיבי לבעיה, זה הטיפול האישי, השקיפות והאמינות מול הלקוח."

כבר בשיחה הטלפונית הראשונית לאחר מספר שאלות מכוונות ידע רן האם יש טעם בביצוע פעולה. גם לאחר הגעתו למקום הפעולה לוי יבצע ניטור כדי להכריע האם חייב לבצע את הפעולה (לעיתים לא מתבצעת פעולה ואז נגבה תשלום סמלי), יזהה סימנים להמצאות מזיקים ויתריע על בעיות העלולות לפגום בפעולה ואיך ניתן למנוע המצאות מזיקים בעתיד על ידי פעולות פשוטות.


דבריו של לוי מקבלים תוקף בהמלצות החמות שהוא מקבל מלקוחותיו. כרטיס העסק של ''רן לוי המדבירן'' באתר ''המקצוענים'' ברשת מכיל מאות תגובות אותנטיות מלקוחות, שמשבחים את עבודתו והיושר המקצועי שלו. אין כל ספק שבעולם שבו יש מגוון נותני שירותים בתחום, אמינות ושירות הם השיקולים המרכזיים בבחירת מומחה בהדברות, ובתחום הזה ללוי יש קבלות מוכחות בתחום.

המלצה חמה במיוחד קיבלנו מסיגלית, תושבת קריית מלאכי, אליה הגיע רן כדי לבצע הדברה "מדובר במקצוען. רן העניק שירות מסור, סבלנית ומקצועי שטיפל בבעיה מהיסוד. לשמחתי הבעיה נפתרה ואשמח להמליץ עליו לכל דורש."

רן המדבירן. יח"צ,
רן המדבירן/יח"צ

עם זאת, ימי הקיץ הקרבים הם אכן מועדים לפורענות מבחינת מרחב המחייה של המזיקים בסביבתנו הקרובה. לכן חשוב להקדים תרופה למכה ולהזמין בטרם עת מדבירן איכותי ומקצועי, עם ניסיון עשיר בתחום, על מנת לבצע הדברה מקומית.

בנוסף, רן מחלק את זמנו בתרומה לקהילה ומתנדב מרכזי בעזרה לקשישים מטעם איחוד והצלה בפרויקט הנקרא - תן כבוד. בזמנים אלו ההתנדבות הרבה יותר משמעותית בעזרה לקשישים גם בשיחה איתם עקב הבדידות וחלוקת המזון לביתם.

''רן לוי המדבירן''

שירות הדברות מקצועי לתושבי הצפון

ליעוץ חינם והזמנות 053-5247502

בשיתוף רן לוי הדברות, בשיתוף רן לוי הדברות
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully