וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקופת הקורונה - הזדמנות מצויינת לתבל את חיי האהבה שלכם

בשיתוף buny boo, בשיתוף buny boo

6.5.2020 / 15:42

אתם נמצאים הרבה בבית בגלל הקורונה? זה הזמן לתבל את חיי הזוגיות. החנות הבאה תעזור לכם לעשות את זה

באני בו. יח"צ,
bunny boo/יח"צ

אחת הבדיחות שרצות במסדרונות מערכת "המומחים" היא כי בסביבות תשעה חודשים מתום משבר הקורונה, בחדרי היולדות בבתי החולים השונים יהיה גל אדיר של בייבי בום, זאת משום שמבחינת רבים מהזוגות בישראל השבועות האחרונים בהם נמצאים בבידוד בבתים זו הזדמנות נהדרת לעבוד ולפרגן לזוגיות שבין הסדינים.

על מנת לתבל עוד יותר את היחסים, חברי המערכת החליטו לבדוק עבורכם מספר חנויות למכירת אביזרי מין, לשם כך נעזרנו ב-1,500 קוראים הרשומים במערכת, מהם ביקשנו לדרג בשאלון אישי את החנות ממנה רכשו מוצרי מין כאלה ואחרים במהלך החודשים האחרונים. אחד השמות הבולטים שעלו מתוך השאלון היתה חנות אינטרנטית לאביזרי מין לזוגות אשר פעילה כבר כשלוש שנים, Bunnyboo שמה.

באני בו. יח"צ,
bunny boo/יח"צ

אחת המפיקות חברת המערכת יצרה קשר עם בעלי החנות, גיא זוהר, על מנת לדלות ממנו פרטים נוספים. זהו סיפורו של איש צעיר ששם לעצמו מטרה, לנפץ את הסטיגמות מסביב לעולם שכולם אוהבים.

גיא זוהר הוא רק בן 26, אולם כבר מגיל צעיר עוסק בממכר של מוצרים שונים ברשת. את הניסיון שלו החל לצבור כבר כאשר היה חייל, אז הפעיל חנויות און ליין לתכשיטים ובהמשך הדרך התמחה גם במכירות דרך אתר eBay.

לפני כשלוש שנים נפתחה בפניו אפשרות להיכנס לעולם מכירות מוצרי המין. הוא לא היסס לרגע ואף קיבל דחיפה משפחתית מההורים. על כך הוא סיפר לי: "ההורים שלי לא נפלו מהכסא כאשר אמרתי להם שאני נכנס לתחום הזה, מאז ומתמיד נחשבתי במשפחה כאחד שלא הולך לפי הקווים המרובעים".

התמיכה של ההורים והמשפחה היא כל-כך גדולה שאת מחסן המוצרים שלו גיא מצא ומאחסן בבית סבתו, בנוסף אלו הוריו שמספקים לו לקוחות, כאשר ממליצים לחברים ומכרים על מוצרים שונים. "בגלל שלהורים שלי יש נגיעה לחבר'ה בגילאים מבוגרים יותר ממני, אני יכול להגיד שבזכותם כבר ארגנתי מספר ערבים מיוחדים לנשים בהם הוצגו מספר מוצרים ומשחקי מין לזוגות שאני מחזיק ברשותי" סיפר לי גיא והוסיף, "מי שעוד מפרגנת ואף מנחה את הערבים הללו מול נשים זאת חברה שלי, ביחד אנחנו כבר כ 7 שנים ובורכתי שיש לצידי מישהי שלא מתביישת לתת לי יד".

בחנות האינטרנטית Bunnyboo יש כ 500 מוצרים שונים לגברים ולנשים של החברות האיכותיות ביותר בשוק.

בגלל שמדובר בתחום אינטימי ורגיש, גיא שם דגש גדול על דיסקרטיות בכל אחד משלבי המכירה, כאשר החיוב בכרטיס האשראי לא מלמד באיזה סוג של חנות מדובר, כאשר אלו הם הלקוחות בוחרים את שיטת המשלוח, אם בדואר רשום או משלוח אקספרס שמגיע עד שלושה ימי עסקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
באני בו. יח"צ,
bunny boo/יח"צ

שאלתי את גיא מי רוכש יותר מוצרים, גברים או נשים, הוא סיפר לי: "גם כאשר גברים רוכשים, אחוז גדול אלו הם מתנות לבנות הזוג שלהם או שמדובר במשחקי זוגות לשניהם".

ועל מקרה יוצא דופן הוא ידע לספר לי, "ביום האהבה האחרון קיבלתי שיחת טלפון ב 11 וחצי בלילה מזוג שהיה בצימר, הם ביקשו מספר מוצרים בכל מחיר ושיגיעו עם שליח באופן מיידי.

למרות השעה המאוחרת לא יכולתי לאכזב אותם, התלבשתי אני ביחד עם חברה שלי, אספנו את המוצרים ונסענו מרחק נסיעה של כמה שעות על מנת שליל האהבה שלהם לא יהרס חלילה בגללי, אלא שיחגגו בהנאה בזכות המוצרים שלי".

לסיום גיא הסביר לי על תפיסת עולמו, "כולם אוהבים מין ורוצים לחוש נאהבים, המטרה שלי היא להביא מוצרים שלא הופכים את העולם הזה ל"סליזי" ויחד עם זה מתאימים גם לבישניים שבינינו, כאשר יכולים לרכוש כל דבר בצורה נינוחה, דיסקרטית ובטוחה".

לאתר החנות

בשיתוף buny boo, בשיתוף buny boo
  • עוד באותו נושא:
  • יחסי מין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully