וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנדה הדברות: אביב הגיע, המדביר בא

בשיתוף בנדה הדברות, בשיתוף בנדה הדברות

6.5.2020 / 14:56

הקיץ מתקרב, הטמפרטורות עולות והחרקים והמזיקים מעבר לפינה. הדברה מקצועית תוכל לסדר לכם קיץ נקי מרמשים

בנדה הדברות. יח"צ,
בנדה הדברות/יח"צ

עונת האביב מביאה עמה שפע של התחדשות מרגשת: מזג האוויר נעשה חמים וחג הפסח מגיע. עם זאת, העלייה בטמפרטורות גורמת להתחדשות החרקים והמזיקים בסביבת הבית ובתי העסק. כעת, רגע לפני התפרצות המזיקים, זהו הזמן המושלם להזמין מדביר איכותי שידאג לבית נקי ממזיקים לחודשי האביב והקיץ.

החרקים והמזיקים האחרים עלולים להיות מסוכנים לסביבה בשל זיהום ומחלות שהם עלולים להפיץ. לעיתים ניתן לטפל במזיקים באמצעות ריסוס ביתי, אך ברוב המקרים זה לא פותר את הבעיה באופן יסודי. לכן, אין מנוס מהדברה מקצועית על ידי חברת הדברות מקצועית. לידי עורכי המערכת הגיעו המלצות חמות על חברת הדברות איכותית באזור מרכז הארץ, שמעניקה שירות מקצועי ויעיל, המספק הגנה מפני מזיקים ומעניק שקט נפשי לכל לקוחותיהם, ''בנדה הדברות''.

חברת "בנדה הדברות" מעניקה שירותי הדברה ללקוחות פרטיים ומוסדיים. בחברה מדבירים את כל סוגי המזיקים: מזיקים כגון פרעושים, תיקנים, נמלים ומכרסמים שונים. כל המדבירים בחברה הינם מקצועיים בתחום ובעלי תעודת הסמכה מקצועית.

בנדה הדברות. יח"צ,
בנדה הדברות/יח"צ

עורך המערכת שוחח עם מור, הבעלים של ''בנדה הדברות", ושמע ממנו על חשיבות מקצועיותו של המדביר. "לצערי הרב, אנשים רבים מנצלים את המצב ומעניקים שירותי הדברה ללא רישיון. מדובר בדרך כלל בשירות זול, במסגרתו נעשה שימוש בחומרים לא איכותיים ולא ידידותיים לסביבה, שעלולים לסכן את בני הבית, במיוחד אם ישנם תינוקות בסביבה."

ביקשנו ממור טיפ לזיהוי מדביר מקצועי. "הדבר החשוב ביותר הוא רישיון הדברה. כשאני מגיע לבצע הדברה, אני נושא עימי את רישיון ההדברה, מציג אותו ללקוח על מנת שיהיה סמוך ובטוח שמדובר במדביר מקצועי. בנוסף, ישנו תיעוד מדויק של ביצוע העבודה, כולל החומרים בהם השתמשתי. באמצעות התיעוד הלקוח מקבל שקיפות מלאה על כל תהליך ההדברה."

כמו כן, מור מתאר התקדמות גדולה בענף ההדברות בשנים האחרונות, כך שכיום ניתן לבצע הדברה מקצועית במשך מספר דקות, ולאחר שעתיים של המתנה ניתן לחזור לבית ללא כל חשש "היום כבר לא משתמשים בחומרים מזיקים כמו זרחן אורגני, שפעם היה נפוץ בהדברות. ההדברה נעשית עם חומרים ידידותיים לסביבה, נמשכת מספר דקות, ולאחר המתנה של בין שעה לשעתיים, תלוי בחומרים בהם השתמשנו, הלקוח יכול לחזור לבית או למשרד ולהמשיך בשגרת יומו כרגיל, עם ''ראש שקט'' לגבי מזיקים."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בנדה הדברות. יח"צ,
בנדה הדברות/יח"צ

מעיון ברחבי הרשת עולות המלצות רבות על ''בנדה הדברות'', המספקות ביסוס למקצועיות המדבירים בחברה. כך למשל כותב ג'וני טובול, אודות השירות של מדביר מ''בנדה הדברות'' "מדובר באיש מקצוע חבל על הזמן, הוא היה דייקן, אדיב ואדם שנעים לדבר איתו. הוא נתן שירות מקצועי ואמין, ופתר את הבעיה."

מור מצטרף להמלצה להזמנת הדברה בעת הזו "אני תמיד ממליץ להזמין הדברה לפני או אחרי הניקיון של פסח. קצת לפני עיצומו של האביב, בתקופה הזו הלקוח יכול לקבל תמורה מלאה לכספו מכיוון שהדברה מקצועית יכולה להעניק הגנה מפני מזיקים למשך שנה שלמה." לאור המלצתו של מור, ובשל הפוביה של אחת מעורכות המערכת מתיקנים, צוות העורכים של מערכת המומחים הזמין הדברה יסודית במשרדי החברה.

''בנדה הדברות''

להזמנת הדברה מקצועית 0546963881

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף בנדה הדברות, בשיתוף בנדה הדברות
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully