וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום לא נתקעים בלי מפתח בדרכים

בשיתוף Lock & Roll, בשיתוף Lock & Roll

6.5.2020 / 14:03

לא משנה מה הבעייה או איפה נתקעתם, המעבדה הניידת של לוק אנד רול תציל אתכם בכל מקום

לוק אנד רול. יח"צ,
Lock & Roll/יח"צ

בישיבת צוות מערכת "המומחים", כזו שהתרחשה על פני כמה מסכי מחשב ממקומות שונים בהתאם לנהלי הקורונה האחרונים, אחת המפיקות סיפרה על מקרה שאירע לה. היא איבדה את מפתחות הרכב שלה מחוץ לסופרמרקט במקום מגוריה, כאשר לא היו ברשותה זוג נוסף בביתה. חיפוש מהיר בגוגל הוביל אותה ל "Lock & Roll מערכות אבטחה לרכב", תוך זמן קצר מרגע הקריאה הגיע אליה איש מקצוע שבמיומנות מרשימה שחזר לה בו במקום מפתח מתאים חדש.

הסיפור מצא חן בעיניי עורך המערכת והוא ביקש לברר פרטים נוספים על איש החילוץ המהיר, גיל לכיש שמו וזהו סיפורו.

גיל לכיש בן 33 ואת עולם מערכות אבטחה לרכב למד בארה"ב, שם התמקצע לאורך 7 שנים, כשהחליט לחזור לישראל לפני כשנה וחצי בחר להמשיך את אותה הקריירה והביא ביחד איתו את סגנון השירות האמריקאי הייחודי, עליו הוא הסביר לנו: "מדובר במעבדה ניידת לכל דבר, אני מגיע לכל פינה בארץ וכבר הספקתי להעניק שירות בדימונה הדרומית ובקריית שמונה הצפונית".

הניידות מתאפשרת בזכות רכב מסחרי שמכיל בתוכו עולם ומלואו - מעבדה ניידת עמוסה בציוד אלקטרוניקה, דיאגנוסטיקה ומחשבים. היתרון של השירות הנייד הוא עצום, כי למרבית נותני השירות האחרים בתחום אין יכולת לחלץ רכב תקוע במקום, אלא נזקקים לשירות גרירה שייקח את הרכב לחנות מנעולים או מוסך ורק שם יכולים לעבוד על הבעיה.

אם חשבתם כי עולם מערכות האבטחה לרכב קשור רק לשלטי נוחות או קודניות, יש בידכם טעות. ביקשנו מגיל לפרט עבורנו במה מדובר ומה הן הבעיות השכיחות שבהן נתקל: "קודם צריכים להבין שהמקצוע הזה הוא הרבה מעבר למפתח שהלך לאיבוד כי כל הרעיון של אבטחת רכבים מורכב ממערכות שקשורות אחת בשניה. מספיק שמשהו במערכת מתפספס, הרכב לא יניע והאשמה תיפול על המפתח גם אם זו לא בהכרח הבעיה. אפשר שהרכב לא מניע כי יש בעיה במנעול הגה, כמו כן, יכולה להיות בעיה בלוח שעונים, במחשב מנוע, מחשב של תיבת הילוכים ועוד".

לוק אנד רול. יח"צ,
Lock & Roll/יח"צ

"על מנת לטפל בבעיות מסוג זה המונעות מהרכב להניע, צריך לדעת לפרק מחשבים מהרכב, לקרוא את המידע הפנימי המוצפן, להצליב ולקודד אותו מחדש. אם אני מחליף תיבת הילוכים ממוחשבת שאין בה את הקוד הספציפי של הרכב, הוא לא יניע. חלק ממערכת האבטחה הזו של הרכב, מונעת גם אפשרות גניבה של הרכב או סחר של חלפים גנובים".

הזמינות של גיל היא כמעט בכל שעה לאורך היום, הוא מגיע לכל מקום בארץ והוא כבר הספיק לבנות לעצמו שם שבעיקר בולט בין נותני השירות לרכבי יוקרה.

אז על כמה זה עולה לנו וקצת על תפיסת עולמו במקצוע סיפר לנו גיל: "אני אולי לא הכי זול, אבל זאת מכיוון שלמדתי תוך כדי תנועה שמחיר בא על חשבון מקצועיות ואני לא מוכן להתפשר על פחות מ-100% של עבודה מקצועית.

"אני מאמין בלהישאר מעודכן ולרכוש ציוד נלווה איכותי יותר כי ציוד שכזה מצריך למידה מדוקדקת ובזכות זה אני מתפתח עוד יותר כאיש מקצוע. בסופו של דבר כל אלו מגיעים בחזרה ללקוח שמקבל שירות מהיר, אמין ויעיל וזוהי השאיפה העיקרית שלי."

"Lock & Roll מערכות אבטחה לרכב", פגשנו באיש מקצוע ממדרגה ראשונה שמביא עימו שיטת שירות עדכנית ואיכותית לכל מי שזקוק לשכפול מפתח, שחזור מפתח ופתרון בעיות במערכת האבטחה ברכבו.

לעמוד הפייסבוק

לאתר החברה

בשיתוף Lock & Roll, בשיתוף Lock & Roll
  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully