וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר כימיקלים: לוחמה בווירוסים כבר חצי מאה

בשיתוף שחר כימיקלים, בשיתוף שחר כימיקלים

6.5.2020 / 12:33

לכבוד חגיגות העצמאות 72 של מדינת ישראל ובמסגרת כתבות מערכת "המומחים" אחר החברות הוותיקות ביותר במדינה, הגענו לחברה שמייצרת חומרי חיטוי וניקוי כבר למעלה מ-50 שנה, "שחר כימיקלים"

רן שחר. יח"צ,
רן שחר/יח"צ

"שחר כימיקלים" היא חברה משפחתית שפעילים בה כיום בני הדור השני והשלישי. מפיק חבר המערכת יצא למחסני החברה באריאל על מנת ללמוד מקרוב על פועלה וזהו סיפורה.

"שחר כימיקלים" היא אחת מהחברות המובילות בישראל אשר מתמחה בייצור תכשירי ניקוי, חיטוי, דטרגנטים וסבונים נוזליים לאפליקציות מגוונות בתחום המוסדי, בנוסף החברה מתמחה בפיתוח וייצור מוצרים חדשים בהתאמה על פי דרישת לקוחות. מי שמנהל את החברה הוא רן שחר, אביו היה זה שהקים אותה וכיום בנו רועי כבר משמש כעובד מן המניין.

בעקבות המלחמה בווירוס הקטלני ולאחר שעלתה המודעות לחומרי חיטוי, הדרישה למוצרים השונים שלנו עלתה ולכן שמחנו לתגבר בכוח אדם את כל שירותי החברה" סיפר לי רן.

רן שחר. יח"צ,
רן שחר/יח"צ

"שחר כימיקלים" מספקת מגוון גדול של 50 חומרי חיטוי שונים והיא פועלת בעיקר מול מפעלי מזון שונים, החל מהחברות הגדולות והמוכרות בשוק ועד למשחטות עופות.

בין יתר המוצרים שהיא מספקת מצאתי תכשירים להסרת סוגים שונים של משקעים ואבן, נוזלים אשר מסירים שומנים, כאלה שניתן להשתמש בהם בתנאי חום וקור קיצוניים, סבונים נוזליים למדיחי כלים תעשייתים עם מרכיבי חיטוי, תכשירים לניקוי וחיטוי מערכות CIP לחיטוי מערכות כלים ומזון, תכשירים לניקוי תעשייתי ועוד.

על התחרות בשוק זה סיפר לי רן, "אנחנו לא החברה היחידה בשוק אבל אני יכול להגיד בלב שלם שמתוך עשר החברות שנמצאות בשטח איכות המוצרים שלנו היא הגבוהה ביותר, וביחד עם עוד שתי חברות שנמצאות בדרגת איכות גבוהה, אנחנו הזולים ביותר.

"וכל זאת למה? כוח אדם יעיל ומקצועי, הקפדה מרבית בבקרת איכות ושימוש נכון וחכם בחומרי הגלם. כל זה מאפשר לנו לתת מחיר הוגן לצרכן מבלי לחרוג מאיכות החומר. יתר על כן, אנו נותנים הדרכה לצרכן לשימוש נכון, יעיל וחסכוני בכל מגוון החומרים שאנו מייצרים".

"שחר כימיקלים" מייבאים מספר חומרי גלם מסויימים מחו"ל, מצ'ילה הם מביאים יוד שמגיע בצורת אבקה ואותה הם יודעים להפוך לנוזל. בין היתר את אותו נוזל ניתן לרסס על העטינים של הפרות ברפתות ובדירים, על הצורך בתהליך זה הסביר לי רן: "לאחר חליבה העטינים נשארים פתוחים ויש חשש שהם יזדהמו, לכן יש צורך במוצר שאפשר לרסס אותו על הפרה, הדבר נעשה לטובתה ומבלי שזה יפגע לאחר מכן באיכות החלב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רן שחר. יח"צ,
רן שחר/יח"צ

במקביל "שחר כימיקלים" מייצאים מספר גדול של מוצרים למדינות שונות, בין היתר לחברה גדולה בקנדה, רומניה ובלגיה.

על התוכניות לעתיד הקרוב של "שחר כימיקלים" פירט עבורי רן: "אנחנו נמצאים במגעים להתחיל לייצר מוצרים נוספים,חלק מהם יהיו עבור ריסוס וחיטוי נגד וירוסים וחיידקים בבתים, אנחנו עושים זאת בעקבות תחזית ארוכת טווח שלנו, אנו חייבים להיות ערוכים להגיב במהירות לאספקת חומרי חיטוי יעילים לפתרון מיידי להתפשטות נגיפית מסוגים שונים.

"בנוסף לזה אנחנו עושים זאת בעקבות דרישה גבוהה שאנחנו מקבלים ממדבירים שונים שהבינו כי "המלחמה" החדשה בשוק היא לא רק נגד מקקים או נמלים".

באתר החברה ניתן למצוא פירוט על כל המוצרים כאשר קיבלה את חותם האמינות של חברת "דן אנד ברדסטריט.

היתה לי פגישה מרתקת עם בעלי חברה ותיקה בישראל שחרטה על דגלה אמינות ומצויינת בתחום הניקיון וחיטוי בו היא פעילה, ללא ספק גאווה למדינה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר:
טלפון - 03-9367061

מייל Ran@shahar-chem.co.il

חיטוי נגד קורונה

לאתר החברה

בשיתוף שחר כימיקלים, בשיתוף שחר כימיקלים
  • עוד באותו נושא:
  • כימיקלים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully