וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת ההנשמה של הסמאטרפונים: סלו פיקס מעבדת תיקוני הסלולר בחולון

בשיתוף סלו-פיקס, בשיתוף סלו-פיקס

6.5.2020 / 11:45

מצאנו עבורכם את מעבדת תיקוני הסלולר הטובה ביותר באזור חולון והסביבה

סלו-פיקס. יח"צ,
סלו-פיקס/יח"צ

תקופת הקורונה זימנה לנו לא מעט אתגרים בחודשים האחרונים. אחד מהמושגים השכיחים ביותר בתקופה הזו הוא מוצר חיוני. חברי מערכת המומחים מעריכים כי אם יערך סקר בקרב הציבור, הסמארטפון, שהפך ממזמן לידידו הטוב ביותר של האדם, ידורג כאחד מהמוצרים החיוניים ביותר.

כולנו מכירים את הרגע הזה, הפלאפון הנייד נפל בעוצמה לרצפה וצלילי הסדק במסך נשמעים לכל עבר. באותן שניות אנו מרגישים את הקרקע נשמטת לנו מהידיים. במיוחד בימים אלו, חשוב שתהיה לנו מעבדת תיקונים מידית ומקצועית, שתוכל להחזיר לנו את הנשימה בצורה סדירה. הכירו את סלו פיקס, מעבדה לתיקוני כל סוגי המכשירים הסלולריים, מכירת ניידים ואבזור נלווה.

בעל המעבדה הוא עמית הופמן, שאהבתו לתחום החלה בימי שירותו הצבאי בחיל התקשוב. עמית החליט להתמקצע בתחום, ולאחר שסיים בהצלחה קורס בחברת ג'ון ברייס, פתח את המעבדה ברחוב דוב הוז 69 בחולון, והיא מעניקה שירותים לתושבי חולון והסביבה. במעבדה של הופמן מיומנים לבצע את כל סוגי התיקונים למכשירים הסלולריים. בנוסף, החנות מציעה למכירה מגוון מכשירים סלולריים לכל דורש, ביניהם גם הדגמים החדשים ביותר של הסמארטפונים המובילים, גלקסי ואייפון.

סלו-פיקס. יח"צ,
סלו-פיקס/יח"צ

בשיחות עם לקוחות המעבדה, גילינו כי השירות של עמית הוא אבן הפינה של המעבדה. עדן, לקוחת החנות, מתארת "מקצוענות, שירותיות וזריזות הינם ערכים שמהווים נר לרגלי עמית. הגעתי לחנות סלו-פיקס עם מכשיר בעל מסך שבור ולא עובד ולחצן אמצע תקול, עמית ברצון ובחיוך גדול תיקן את הבעיה במהירות וביקש מחיר הולם לכל כיס. ללא ספק הוא האיש הנכון לבעיות בסמארטפון ואין ספק שאחזור לסלו פיקס בפעם הבאה."

עמית מוסיף כי השירות הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעבודתו "בסופו של יום אני מעניק שירות לאנשים. אני משתדל לתת את היחס שהייתי רוצה לקבל בעצמי בתור לקוח". משיחות שערכנו, עולה כי מעבר לשירות הלבבי, במעבדה מתחייבים לשירות מהיר ביותר של תיקונים. בעוד שברוב מעבדות הסלולר כיום תיקון ממוצע לוקח מספר שעות, בסלו פיקס התיקונים מתבצעים על המקום, והמכשיר נמסר ללקוח תוך רבע שעה בממוצע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סלו-פיקס. יח"צ,
סלו-פיקס/יח"צ

לדברי הופמן, גם מחויבות זו נובעת מתוך הדגש על מתן השירות "כשפתחתי את העסק הקו המנחה שלי היה שהזמן הוא משאב יקר, ולכן אני משתדל ככל הניתן שלא לבזבז ללקוחות שלי את הזמן בהמתנה מיותרת. בנוסף, אנו מבינים כי המכשיר הסלולרי הוא מרכז החיים של האדם בעידן המודרני, ולכן חשוב לנו לתקן במהירות האפשרית תוך הקפדה על האיכות והמקצועיות." כל שירות התיקונים במעבדה מגובה באחריות של סלו פיקס לשלושה חודשים, כך שהלקוח יכול להיות שקט ובתחושה שהוא בידיים טובות.

בעקבות המצב השרוי בעולם, כאשר יש להמעיט ככל הניתן ביציאה מן הבית, בסלו פיקס מציעים שירות אישי עד בית הלקוח, בנוסף לחנות המעבדה שפתוחה ומעניקה שירות כרגיל. בשירות המשלוחים, אם המכשיר שברשותכם תקול, תוכלו ליצור קשר עם עמית והוא ידאג שתקבלו את המכשיר בזמן הקצר ביותר עד לפתח ביתכם עם שליח מטעם המעבדה. במיוחד ימים אלו, ערכו של שירות זה לא יסולא בפז. שירות זה מוענק לתושבי חולון, ראשון לציון, בת ים והאזור.

סלו פיקס, מעבדת תיקונים, אביזרים ומכשירים

דב הוז 69 חולון

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

ליצירת קשר

עמית 0503505574

בשיתוף סלו-פיקס, בשיתוף סלו-פיקס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully