וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הקלה להפסיק לעשן סיגריות

בשיתוף קלאסיג, בשיתוף קלאסיג

6.5.2020 / 10:24

רשת "קלאסיג" מחזיקה ברחבי הארץ בשלושה סניפים שונים ומאפשרת גם קנייה דרך האינטרנט, הכל כדי לסייע לכם להפסיק עם הסיגריות והריח המתלווה אליהן ולעבור לסיגריה אלקטרונית

סיגריה אלקטרונית, ג'ול. ShutterStock
סיגריה אלקטרונית, ג'ול/ShutterStock

בעשורים האחרונים מתפרסמים חדשות לבקרים בארגוני הבריאות ברחבי העולם פרסומים אודות הסיכונים שבעישון סיגריות והנזקים הבריאותיים שנלווים לתופעת העישון. כדי להמעיט את הסיכונים והנזקים הכרוכים, פותחה הסיגריה האלקטרונית. אחד המותגים המובילים הקיימים בישראל הוא "קלאסיג", רשת ארצית בתחום סיגריה אלקטרונית.

הרשת הוקמה בשנת 2008, ומונה כיום שלושה סניפים באזור הצפון: סניף קריית ביאליק, ברחוב שדרות ירושלים 11; סניף כרמיאל, ברחוב היוצרים 7; וסניף חיפה, ברחוב שדרות הנשיא 131. נוסף על חנויות הרשת, קיימת אפשרות גם לרכוש את המוצרים דרך אתר קלאסיג. בחברה מתחייבים למשלוח עם שליח עד הבית בתוך שעות בודדות מרגע ההזמנה. ברשת קיים גם מערך סיטונאי, באמצעותו הרשת משווקת את מוצריה גם לחנויות רבות ברחבי הארץ.

בחנויות הרשת משווקים סיגריות אלקטרוניות, נוזלי מילוי בלעדיים, וופורייזרים, מודים, טנקים, סלילים ומוצרים נלווים נוספים לסיגריה האלקטרונית, שכל חובבי התחום מכירים. בנוסף, בקלאסיג משווקים בבלעדיות מוצר ניסיוני חדש, סיגריה אלקטרונית חד פעמית בטעמים מהמותג האמריקאי למון טוויסט. כל המוצרים בקלאסיג מקוריים עם אחריות מלאה. חשוב להדגיש כי קיימים המון זיופים בתחום ומוצרים באיכות מאוד ירודה, ומכאן נובעת חשיבותה של קלאסיג כחנות אמינה עם ייבוא בלעדי של מוצרים איכותיים.

בקלאסיג אף פיתחו נוזלי מילוי לסיגריות האלקטרונית מהמותג Vapeman. מדובר בנוזלי מילוי בלעדיים מהמרכיבים האיכותיים ביותר בתחום. נוסף על הנוזלים הייחודים המוצעים למכירה לקהל הלקוחות, בחברה מייבאים נוזלי מילוי פרימיום של חברות מובילות בעולם בשלל טעמים.

הערך המוסף שב''קלאסיג'' מתגאים בו הוא העובדה כי בזכות מוצרי החברה אלפי אנשים הפסיקו לעשן סיגריות, ומצאו תחליף בסיגריה האלקטרונית. משיחות שערכנו עם לקוחות החנות עולה כי חלקם היו מעשנים כבדים בעברם, וכיום לא יכולים להריח סיגריות. כאן המקום לציין כי הסיגריה האלקטרונית לא מזהמת את הסביבה והיא נטולת ריחות. כולנו מכירים את הרתיעה של אנשים להיות בסביבת אנשים שמעשנים ולכן נטרול הריחות והשמירה על איכות הסביבה מאפשרים לאנשים רבים לבלות בקהילה גם כשהם מעשנים סיגריה אלקטרונית, מבלי להזיק לסביבה.

ב''קלאסיג'' שומרים על כל ההנחיות של משרד הבריאות בעניין שיווק מוצרי עישון. אין מכירה בחנות האינטרנטית ובסניפי הרשת למי שטרם מלאו לו 18 שנה. בנוסף, המוצרים מגיעים באריזות אחידות בהתאם להנחיות ולתקנות שנקבעו. יתר על כן, במיוחד בימים אלו, כל לקוח שמזמין מוצר דרך אתר החברה מקבל יחד עם המוצר מסיכת פנים ''שקף'' רב פעמית, המגינה על כל אזור הפנים הגנה מלאה מפני נגיף הקורונה.

קלאסיג - הדרך הקלאסית להפסיק לעשן סיגריות

לאתר קלאסיג

לדף הפייסבוק

סניפי הרשת:

סניף קריית ביאליק: רחוב שדרות ירושלים 11.

סניף כרמיאל: רחוב היוצרים 7.

סניף חיפה: רחוב שדרות הנשיא 131.

בשיתוף קלאסיג, בשיתוף קלאסיג
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully