וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרמרקט המשפחתי של תל-אביב פעיל ללא הפסקה

בשיתוף 7to7, בשיתוף 7to7

6.5.2020 / 10:07

משבר הקורונה קבע לא מעט עובדות חדשות בשטח, אחת מהן היא היכולת של בתי עסק שונים להסתגל למציאות החדשה. על מנת לבדוק כיצד הסופרמרקטים השונים ברחבי הארץ התאימו את עצמם לקשיים והאתגרים החדשים, מפיקי מערכת "המומחים" יצאו למסע ברחבי ישראל ובדקו מקרוב

7to7. יח"צ,
7to7/יח"צ

בעיר תל-אביב הסופרמרקט שתפס לנו את העין במיוחד בעידן הקורונה היה סופרמרקט ,7to7 מדובר במקום שפעיל קצת יותר משנה וכשמו כן הוא, פעיל לאורך כל שעות היממה שבעה ימים בשבוע.

סופרמרקט 7to7ממוקם ברחוב אבן גבירול 76 בתל אביב, למרות שמדובר בסופרמרקט בתוככי העיר הגודל שלו מרשים, 300 מטר שבהם מצאנו אלפי מוצרים שונים, בין היתר מחלקת מוצרי גבינה גדולה, מחלקת פירות וירקות מרשימה ומה שמבחינתנו שובר השוויון לעומת מקומות אחרים, קצביה איכותית עם מבחר גדול של בשרים עסיסיים וטריים.

במהלך הסיור שלנו בין המחלקות ומדפים ניצלנו את ההזדמנות לשוחח עם מספר לקוחות, נעמה אופיר, בת 23 תושבת העיר סיפרה לנו: "אני גרה מרחק 5 דקות הליכה וכמה כיף שמתחת לרגליים ממש יש סופר גדול ומרווח שפתוח באופן קבוע, כך שגם אם אני עובדת עד מאוחר אני יודעת שיכולה לחזור הביתה לנוח ואז לרדת לקניות. השירות פה משפחתי ונעים והמחירים נוחים בהחלט, הם ממש לא מנצלים את העובדה שפתוחים גם בשעת לילה מאוחרת".

7to7. יח"צ,
7to7/יח"צ

גם דותן אלמוג בן 32 פרגן ל 7to7: "בזכות העובדה שיש פה קצביה גדולה ומרשימה הם חסכו לי את הצורך לעבור בכמה חנויות שונות על מנת לעשות את הקנייה הגדולה של השבוע, יש פה את כל המוצרים שבן אדם צריך, מסודרים בנוחות ויש אווירה רגועה יותר מאשר בסופרמרקטים ההמוניים".

שמחנו לגלות כי צוות העובדים שומר על הנהלים החדשים שנכנסו בעקבות משבר הקורונה, הם דואגים להיות לבושים כפפות ומסכות על הפנים ושמים דגש שלא תהיה התקהלות של עשרות אנשים בבת אחד בתוך המתחם.

בנוסף למדנו כי ב 7to7 תגברו את שירות המשלוחים שלהם, זה מגיע לכל פינה בתל-אביב ופעיל עד השעה 22:00 בערב, כולל בסופי שבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
7to7. יח"צ,
7to7/יח"צ

למרות לחץ ההזמנות בסופר הזה מקפידים שכל משלוח יגיע באותו היום, כאשר בכל הזמנה מעל ל 150 שקלים אין תוספת של דמי משלוח, הזמנות למשלוחים נעשות בעזרת הודעות וואטסאפ למספר:
052-4338702.

בכל הנוגע למשלוחי הבשר מהקצביה, אלו מגיעים על ידי רכב קירור מיוחד כך שהבשרים נשמרים בתוך טמפרטורה רצוייה עד ההגעה ליעד.

סופרמרקט 7to7, שמחנו לגלות פנינה אמיתית באמצע העיר.

מדובר במקום מרווח עם מוצרים מכל הסוגים אשר מעניק חוויית קנייה באווירה משפחתית לכל דבר.

מעבר לעובדה שמדובר במקום חדש יחסית, הייחודיות שלו באה לידי ביטוי כי מדובר בסניף יחיד, כך שכל המחשבות כיצד לשרת ולייעל את הפעילות ממוקדים למקום אחד בלבד.

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף 7to7, בשיתוף 7to7
  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully