וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיטרה קלאסית למתקדמים Chard EC-3945 - האם היא מומלצת?

בשיתוף מרכז האונד, בשיתוף מרכז האונד

6.5.2020 / 9:17

קיבלנו לידינו את הגיטרה הזו לסקירת מוצר, ובהחלט ניתן לומר שמדובר בכלי מושקע למקצוענים ששווה להחזיק ביד

גיטרה קלאסית. מרכז הסאונד,
Chard EC-3945/מרכז הסאונד

כל נגן מתחיל עובר דרך תחום הגיטרות הקלאסיות - בהמשך יוכל להמשיך לגיטרות האקוסטיות והחשמליות. בכל זאת, הרבה נגנים בוחרים להישאר דווקא עם הגיטרה הקלאסית - יש משהו מיוחד בסאונד שלה ובנוחות שהיא מעניקה שגורם לנו לרצות לנגן עוד ועוד. חברת Chard היא יצרנית כלי נגינה, החלטנו לסקור את דגם EC-3945, דגם של גיטרה קלאסית למתקדמים.

נראות חיצונית

לחיצוניות של הגיטרה יש השפעה מיידית על איכות הסאונד. הצלילים אותה הגיטרה מפיקה מותנים בגוף הגיטרה, מהעץ ממנו היא עשויה, מהמיתרים וגודל תיבת התהודה. דגם זה נחשב לדגם המתאים לבוגרים. הגיטרה בעלת גודל מלא 4/4. צבע הגיטרה חום, העץ לא כבד מדי, והגיטרה אינה עבודת יד. סוג העץ חשוב לא פחות, בדגם זה נוכל לראות שהגיטרה בנויה מעץ מהגוני שנחשב לפופולרי ביותר בגיטרות הקלאסיות. הגיטרה מעוצבת בצורה הקלאסית הספרדית. חברת Chard אינה נחשבת לאחד מהמותגים המובילים, אך עם זאת בהחלט אפשר לראות שבדגם זה הושקעו המון מאמצים כדי להבטיח צלילים מדויקים שלא יצרמו וישמעו חלק, ובנוסף לכל זה החברה מבטיחה לנו מחירים נמוכים עבור מה שהגיטרה מציעה.

גיטרה קלאסית. מרכז הסאונד,
Chard EC-3945/מרכז הסאונד

נוחות

כפי שכבר ציינו, הגיטרה מתאימה לגילאים בוגרים, או לאנשים גדולים לא משנה באיזה גיל הם. הגיטרה מאוד נוחה וגם מאוד אהודה בקרב מורי הגיטרות. צוואר הגיטרה רחב ומאפשר לנו תנועה חופשית ומעבר נוח בין אקורד לאקורד. בנוסף, לראש צוואר הגיטרה יש עיצוב איכותי שמאוד מושך את העין. הגיטרה מגיעה עם שלושה מיתרי מתכת עבור הבסים ושלושה מיתרי ניילון איכותיים עבור שאר הצלילים. כמובן, כמו בכל סוג אחר של גיטרה לוקח לנגן זמן להתרגל לגיטרה, במיוחד אם הוא ניגן על גיטרה אחרת לפני.

מחיר

מחיר הדגם הזה עומד על 1,395 שקל, את המחיר הזה נוכל למצוא רק בחנויות סאונד וכלי נגינה שהן יבואן רשמי של המוצרים שלהן. חברת Chard נחשבת לאחת מהחברות הזולות ביותר בשוק, היא מתאימה למתחילים אך עדיין, יש לחברה גיטרות (כמו הדגם הזה) גם למתקדמים. חשוב לבחור בקפידה את המקום ממנו אתם רוכשים, הימנעו מזיופים או מחיקויים - לרוב הם בעלי בלאי מאוד גבוה.

גיטרה קלאסית. מרכז הסאונד,
Chard EC-3945/מרכז הסאונד

לסיכום

דגם EC-3945 הוא חלק מסדרה ארוכה של חברת Chard , מדובר על דגם של גיטרה קלאסית המתאים בעיקר למתקדמים. אין ספק שמדובר על דגם עמיד ובעל איכויות גבוהות, המחיר הוגן - אם תחפשו מפרט דומה לזה אצל מותגים אחרים סביר להניח שתתקלו במחירים הרבה יותר גבוהים.

בשיתוף מרכז האונד, בשיתוף מרכז האונד
  • עוד באותו נושא:
  • גיטרה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully