וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפה הטובה מגלה איך ליצור לעצמך את החיים שאת רוצה

בשיתוף גוד וויטץ', בשיתוף גוד וויטץ'

6.5.2020 / 9:00

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים מגלות מחדש את אחת מהתרבויות העתיקות ביותר בעולם ומעניקות לה מחדש מעמד נחשב, תרבות האלה

גוד וויטץ'. יח"צ,
גוד וויטץ'/יח"צ

תרבות האלה היא תרבות מטריארכלית שהתבססה על כבוד עצום לטבע ולאדמה, כך שבאופן טבעי זו העצימה גם את הנשים שכמו האדמה גם הן מייצרות חיים ואת מציאות חייהן. מיכל סלע מור בת 38 היא אחת מהנשים שלאט לאט גילו את התרבות הקסומה וכיום היא מעניקה לה מקום ומשקל גדול באורח חייה. על מנת לפגוש את מיכל וללמוד ממנה עוד על תרבות האלה, שתי מפיקות מערכת "המומחים" קפצו אל "גוד וויטץ'" חנות מכושפת שהיא הקימה לפני כ-3 שנים, זו ממקומת בפרדס חנה וזהו סיפורה.

האסוציאציה הראשונה שקיבלנו כאשר נכנסו ל "גוד וויטץ'" היתה של עולם מסתורי וקסום, ולאחר שלקחנו נשימה עמוקה הבטנו בסקרנות במגוון המוצרים שהיו בה. מצאנו "כלי עבודה" שונים מלאים בסיפורים ובהשראה, שמסייעים לאישה שרוצה לגלות עומקים חדשים בתוכה, להתחבר לעוצמה הפנימית שלה ולידע העתיק הקיים בה. אלו כוללים צמחים ושרפים שמשתמשים בהם להקטרה (מלשון קטורות), אבני חן וקריסטלים, סוגי קלפים בעלי מסרים שונים, פסלונים של אלות מתקופות שונות ברחבי העולם, יצורים קסומים כמו פיות ודרקונים, יומני כתיבה, ספרים על נשיות ועוצמה נשית, החיבור לטבע, למקורות ועוד.

השאלה הראשונה שהפנינו למיכל היתה, את מכשפה? היא חייכה והסבירה: "אתן לא הראשונות ששואלות אותי את השאלה הזו ולרבים יש תפיסה מוטעית של המושג הזה. אבל בתקופה ההיא לא קראו לנשים מכשפות, הכינוי הגיע בתקופה מודרנית יותר, אך בזכות העובדה שנשים התוו את הדרך כי ידעו ליצור חיים, ליצור מציאות, הכינוי השתרש כי בסופו של דבר מכשפות או פעולת כישוף היא פעולה יזומה שיוצרת מציאות".

גוד וויטץ'. יח"צ,
גוד וויטץ'/יח"צ

"בפועל, להיות מכשפה אומר באמת להיות מסוגלת ליצור את המציאות שאת מבקשת לעצמך בכל רגע ורגע - זה הכישוף, ולכן אני מכשפה, ובכל אישה מסתתרת מכשפה גדולה שמסוגלת לברוא את חייה כפי שהיא חולמת".

למרות שגם אימה של מיכל צועדת בדרך האלה והשמאניזם כבר המון שנים, העניין תפס אותה בהדרגה ובאחד המפגשים בסלון בית הוריה בו שמעה על ספר בשם "מעגל האבנים" היא מצאה את עצמה נשאבת אל תוך עולם ותרבות קדומים, היא ביקרה בפסטיבלים וסדנאות בארץ וגם בחו"ל לאורך השנים. על כך היא סיפרה לנו: "הייתי במסע נשים במלטה שידועה במקדשי האלה הקדומים שנמצאים בה, ביקרתי גם מספר פעמים בגלסטונברי באנגליה, מקום אליו משויכות אגדות רבות שנושאות את רוח האלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גוד וויטץ'. יח"צ,
גוד וויטץ'/יח"צ

אחת האגדות שמסופרת על גלסטונברי היא "ערפילי אבלון" שהובילו את הדרך הנסתרת אל אי האלה הגדולה, בו חיו קוסמות ומכשפות רבות עוצמה שהיו יכולות לראות למרחקים עצומים, לרפא תחלואים וליצור יש מאין.

ביקשנו ממיכל שתעניק לנו הסבר על המוצרים שנמצאים ב "גוד וויטץ'" והקשר בינהם: "המוצרים בגוד וויטץ' מגיעים אלינו מתרבויות בכל רחבי העולם כמו גלסטונברי, יוון, מלטה, תאילנד, דרום אמריקה, צפון אמריקה, אוסטרליה ועוד. המוצרים עצמם נועדו לעזור לנו לגלות ולהתחבר ליכולות הגלומות בנו, לראות את מה שקיים בתוכנו ומבקש להתעורר.

"אם יש בתוכי הוויות מסויימות אבל לא הענקתי להן מקום או לא ראיתי אותן באופן ממשי, ברגע שאני עונדת לצורך העניין שרשרת עם אבן או סמל עוצמה, זו מהווה עבורי תזכורת, למי שאני, מעבר למה שהחיים פה הראו לי, איך אני רואה את עצמי, על החשיבות שיש לי בעולם, היכולת שלי לבנות, לרקום וליצור דברים משמעותיים לחיים שלי ושל אחרים. כל מה שתמצאו בגוד וויטץ' נבחר בקפידה לעזור לכן להגיע להעצמה והגשמה אישית, בדיוק כפי שהנשים בתקופת האלה ידעו באופן טבעי".

מה שתפס לנו את העין במיוחד היו צמידים עשויים מאבנים שמגיעות מעומק האדמה ("קריסטלים"), לאחר השיחה עם מיכל הצלחנו לרדת לעומקם של דברים, האדמה נחשבת לרחם הגדולה ביקום ולכל אבן יש איכות ומסר משלה, כך בדיוק הן הנשים - הן יוצרות חיים וכל אחת באה לעולם הזה עם מתנה גדולה לתת. צמידי הקריסטל הם שם כסמל להזכיר לכל אחת מאיתנו את הייחודיות שטמונה בה, וכל אבן מחברת אותנו לתדר מסוים ומסייעת בתהליכי ריפוי ושחרור

היתה לנו פגישה מרתקת עם מכשפה טובה שהצליחה בכמה דקות לעורר בנו סקרנות ולהזכיר לנו את הכוח הנשי שהיה קיים לפני אלפי שנים והולך ומתעורר מחדש היום.

אם גם אתן מעוניינות ללמוד על תרבות קסומה, ולהתחבר לעולם מלא יופי והתרגשות, הגעה ל "גוד וויטץ'" היא בגדר חובה.

ועד שתוכלו להגיע פיזית אפשר להתחבר למעגל המכושף ולהיחשף לעוד תכנים מרתקים והטבות מיוחדות גם באתר של הגוד וויטץ'.

להרשמה חינם:

בשיתוף גוד וויטץ', בשיתוף גוד וויטץ'
  • עוד באותו נושא:
  • מכשפות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully