וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרחות, לא מדובר בגזירה משמיים

בשיתוף שורשים, בשיתוף שורשים

6.5.2020 / 8:34

אחת משיחות הגברים הכי נפוצות בעולם היא סביב נושא השיער שעל הראש. האם קרחת היא גזירה משמיים, או שניתן לשמור על השיער ואולי אפילו להצמיח אותו מחדש בצורה טבעית ובטוחה?

שורשים. יח"צ,
"שורשים"/יח"צ

חברי מערכת "המומחים", מתחלקים לשלוש קבוצות שונות - בעלי שיער שופע, בעלי שיער דליל, וכאלה שכבר קרחים כמעט לגמרי.על מנת לעשות סדר בדברים ולמצוא פתרון לשאלה מה עושים עם השיער, ערכנו במערכת בדיקה ובחנו את כל השיטות הנפוצות כיום בשוק. מי שעשתה לעצמה שם של בעלת שיטה טבעית למניעת נשירה , חיזוק ועיבוי השיער, ועידוד צמיחת זקיקים מתנוונים, היא חברת "שורשים, הפתרון הטבעי לנשירה והתקרחות". מספר מפיקים חברי המערכת יצאו לתהות על קנקנה. אלו הם הרשמים שהביאו מבדיקה מעמיקה של המותג, שמתחייב לתוצאות תוך 90 יום או כסף חזרה.

"שורשים, הפתרון הטבעי לנשירה והתקרחות" פועלת בשוק למעלה מחמש שנים. מי שמנהל אותה הוא הבעלים אילן רפאלי, איש עסקים שהחליט להיכנס לעובי הקורה בתחום לאחר שהשיער שלו עצמו החל להידלל. המטרה שעמדה לנגד עיניו היתה מציאת פתרון טבעי, שיעזור באמת לנשירה מבלי לפגוע במערכות אחרות בגוף. לטענת רפאלי הוא חשש מאוד מתופעות הלוואי של הטיפולים הכימיים הנפוצים, אשר עלולים לייצר תופעות לוואי כגון אין אונות, פריחה, וצמיחת שיער באזורים בלתי רצויים.

פגשתי את רפאלי במשרדו בתל אביב, והוא סיפר לי על השיטה שפותחה, ועל "שורשים, הפתרון הטבעי לנשירה והתקרחות". רפאלי: "השיטה משלבת שינוי הרגלים מסוים, יחד עם שימוש ברולר מזותרפיה ובפורמולה טבעית ייחודית, שהיא פטנט רשום. הפורמולה מיוצרת בישראל , בתהליכי ייצור קפדניים, מוגנים וטבעיים לחלוטין. היא עשויה ממיצוי טבעי של צמחים, בחלקם נדירים, שידועים כמחזקי סיב השערה ומעודדי גדילה מחודשת.

שורשים. יח"צ,
"שורשים"/יח"צ

על אופן יישום השיטה הסביר לנו אחד היועצים הבכירים של החברה, רפאל קורן: " לפני שאנחנו מאפשרים למטופל להתקדם ולהתחיל להשתמש במוצרים שלנו, אנחנו בוחנים מספר פרמטרים יבשים על מנת לגלות האם הוא מתאים בכלל לשיטת שורשים: אנחנו בודקים מה גיל אותו אדם שפנה אלינו, מתי הוא התחיל לאבד שיער, מהן נסיבות ההתקרחות. חשוב להבין שאנחנו יכולים לעזור רק למטופלים שיש להם שיער על הראש, גם אם מדובר בשיער דליל. השיטה לא מתאימה למי שכבר קרחים לגמרי.

"הטיפול עצמו פשוט מאוד וקל ליישום. הוא כולל 3 פעולות פשוטות שיש לבצע מדי יום. סך הכל כמה דקות, קל מאוד לשלב אותו בסדר היום הרגיל בלי שום הפרעה. ובאמת, יש לי לקוחות שמטיילים בכל העולם - דרום אמריקה, הודו, איפה שתתקע סיכה במפה. הם פשוט לוקחים אתם את הערכה בתיק לכל מקום, וממשיכים לדאוג לשיער שלהם. מה שכן - חשוב מאוד להקפיד לבצע את הטיפול באופן יומיומי".
למדנו כי מרבית הפונים אל "שורשים" הם גברים בגילאי 18 עד 34, כאשר 84% מהפונים מסיימים את הטיפול במלואו בהצלחה. שוחחנו עם אחד מלקוחות החברה שהשלים בהצלחה את הטיפול, שמו שמור במערכת מטעמי דיסקרטיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שורשים. יח"צ,
"שורשים"/יח"צ

"איבדתי את השיער שלי במהירות כבר בגיל צעיר, למרות שלאבא שלי ולאחי יש שיער מלא. זה ממש הפריע לי, גרם לי לאבד את הביטחון העצמי ולהרגיש פחות טוב עם עצמי. חיפשתי פתרון והפכתי עולמות. קראתי על כמה תרופות, אבל לא רציתי להכניס לגוף שלי כימיקלים. חבר המליץ לי על הטיפול הטבעי של "שורשים". בהתחלה הייתי סקפטי לגמרי, אבל ברגע שהנשירה המשיכה לא היתה לי ברירה אלא לנסות. האמת היא שהייתי די בהלם כשקלטתי תוך חודשיים שלא רק שהנשירה שלי הפסיקה, אלא מקומות שבהם היה שיער דליל התחילו להתמלא מחדש".

אילן רפאלי עדכן אותנו כי בקרוב הוא מצרף לחברה שותפים נוספים על מנת לקחת אותה לגבהים חדשים, ולספק ללקוחותיה מוצרים נוספים שישפרו אפילו יותר את מצב השיער. בתכנון גם ליין לבעלי זקנים וליין לנשים. רפאלי מספר שבמערכות החברה כבר הצטברה רשימת המתנה של נשים, שמחכות שתיפתח גם עבורן האפשרות להשתמש בשיטה הייחודית הזאת.

אם מיום ליום אתה רואה על הראש יותר קרקפת חשופה ופחות שיער בריא, ולא מוכן להשלים עם זה - "שורשים" יכול להיות הפתרון שאותו אתה מחפש.

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף שורשים, בשיתוף שורשים
  • עוד באותו נושא:
  • התקרחות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully