וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות שתעניק יחס אישי לכלבים והחתולים שלכם

בשיתוף ג'וי בוקס, בשיתוף ג'וי בוקס

5.5.2020 / 15:04

תומר ולימור, בני זוג ממרכז הארץ, לא הסתפקו בגידול ארבעה כלבים וחתולה. הם חשו שחסרה להם התאמה אינדיבידואלית לכל בעל חיים, שהוא עולם ומלואו. אז הם פתחו את ג'וי בוקס, שם אפשר למצוא מארזים מותאמים ושליחים עד הבית

מארז ג'וי בוקס. יח"צ,
מארז של ג'וי בוקס/יח"צ

המוטו הידוע אומר ש"עושים באהבה, או לא עושים בכלל". במקרה של תומר ולימור, בני זוג ממרכז הארץ, מדובר בדרך חיים. האהבה שלהם לבעלי החיים היא הסיבה העיקרית לפתיחת JoyBox, חנות אינטרנטית למוצרי מזון וציוד לבעלי חיים.

לשניים יש ארבעה כלבים וחתולה שהם מגדלים בביתם, והיד עוד נטויה: "כנראה שאם היה לנו יותר מקום, היינו מרחיבים את המשפחה". לאחר מספר שנים בהם תומר ולימור היו רוכשים עבור הכלבים והחתולה שברשותם מזון ומוצרים שונים, הם הרגישו חסך מסוים בחוויית הרכישה. "הרגשנו שמתייחסים לכל הכלבים והחתולים בצורה אחידה ומבחינתנו כל אחד הוא עולם ומלואו ולכל אחד מהם מגיע יחס שונה בהתאם לצרכיו". בעקבות כך, עלה במוחם של הזוג רעיון שמשלב מענה לצורך הקיים ומאפשר להם לעסוק במה שהם אוהבים יותר מכל - בעלי חיים.

תומר ולימור הקימו את JoyBox, חנות אינטרנטית מיוחדת במינה, המשווקת מוצרי מזון וציוד לבעלי החיים. "עבורנו, בעלי החיים הם חלק בלתי נפרד מהמשפחה. הם כמו הילדים שלנו, אנחנו מפנקים אותם, חוגגים להם ימי הולדת. הרעיון של ג'וי בוקס הוא להתייחס לבעל החיים שברשותנו כאינדיבידואלים ולא כקולקטיב. לא כל בעלי החיים הם אותו הדבר ולא לכולם יש את אותם צרכים. ג'וי בוקס מבקשת לספק חווית קנייה מיוחדת ואישית יותר". ניתן לראות ביטוי לדברים של תומר באמצעות רכישה באתר ג'וי בוקס.

באתר יש מגוון רחב של מארזים המכילים צעצועים ומזון: החל ממארזים קטנים ונוחים לכל כיס ומארזי יום הולדת מיוחדים ומרגשים, ועד למארזים גדולים ומפנקים, שיגרמו לכלב שלכם לכשכש בזנב בהנאה. כמו כן, ניתן להתאים מארז באופן אישי עבור בעל החיים שלכם. תומר ולימור ישמחו לייעץ ולהכין מארז בהתאמה אישית לכל לקוח. בנוסף, בקניית מארז בג'וי בוקס, שמו של בעל החיים שהמארז מיועד לו מתנוסס על המארז, מה שמעניק תחושה אישית. המארז נועד עבורו. בקניית מזון או כל ציוד אחר עבור בעל החיים, הוא יקבל גם הפתעה מותאמת וארוזה באופן ייחודי עבורו. תומר מוסיף: "כל חווית הקנייה בג'וי בוקס מותאמת לבעל החיים המסוים באופן אישי. אפילו כשהשליח מגיע למסור את החבילה הוא משתמש בשמו של בעל החיים בהזדהות הלקוח". אהבנו.

הלקוחות של ג'וי בוקס. יח"צ,
הלקוחות המרוצים/יח"צ

חשוב לציין כי בנוסף לחוויית השירות, לג'וי בוקס יש מבחר גדול של מזונות מהאיכותיים בארץ. תומר ולימור משתמשים בניסיון רב השנים שלהם בהאכלת משפחת בעלי החיים הפרטית שלהם, ויודעים לבחור את המזונות הטובים ביותר עבור בעלי החיים שלכם. לדוגמה, אם הכלב או החתול שלכם אלרגי למזון מסוים, המארז יותאם באופן אישי עבורו.

תהליך הרכישה מתבצע דרך החנות האינטרנטית, אתר מעוצב נהדר וידידותי מאוד למשתמש. הלקוח רוכש דרך האתר את המוצרים והם מגיעים עד לפתח ביתו עם שליח. בג'וי בוקס מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ, בהתחייבות אספקה של עד ארבעה ימים מביצוע ההזמנה באתר. "הרעיון לפתוח חנות אינטרנטית נועד על מנת לשרת את כלל תושבי המדינה, שיוכלו לקבל עד לפתח ביתם את המוצרים הטובים ביותר לבעלי החיים שלהם".

כמו כן, באתר ג'וי בוקס תוכלו להכיר את משפחת הכלבים והחתולה שהובילו את תומר ולימור להקים את העסק. בדף האינסטגרם של ג'וי בוקס נוצרה קהילה של משפחות עם בעלי חיים, שמשתפים בסרטונים נהדרים את הכלבים והחתולים שלהם נרגשים לקבלת המארזים המפנקים שקיבלו מג'וי בוקס.

תומר ולימור ממליצים לכלל הלקוחות להתאים את המארזים בהתאם לאופי הכלב או החתול שלהם, על מנת ליצור מארז ייחודי ומרגש, אך בכל זאת ביקשנו מהם להמליץ על מארז אחד שמתאים לרוב סוגי הכלבים: "מארז Super Fun Box בהחלט יכול להתאים ברוב המוחלט של המקרים. מדובר במארז גדול שכולל את החטיפים והצעצועים הנמכרים בעולם".

JoyBox חנות מזון וציוד לכלבים וחתולים

לחנות האינטרנטית

לדף הפייסבוק

לדף האינסטגרם

בשיתוף ג'וי בוקס, בשיתוף ג'וי בוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully