וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מה שלא תמצאו על המדפים - תמצאו באינטרנט

בשיתוף בסט סטור, בשיתוף בסט סטור

5.5.2020 / 14:53

מצאנו עבורכם חנויות און ליין שמחזיקות במוצרים שכבר ירדו מהמדפים הרגילים

רכישות באינטרנט. יח"צ,
רכישות באינטרנט/יח"צ

משבר הקורונה מסרב להיעלם ומה עושים אם חסרים מוצרים כאלה ואחרים שאינם נמצאים ברשתות המזון, כאשר רובנו תקועים בבתים והחנויות הרגילות סגורות?

באופן טבעי מחפשים לרכוש את אלו באינטרנט, ומי שמספק במשך שנים בשני אתרים נפרדים מוצרי חשמל ותאורה וציוד היקפי לסלולר ומחשבים במחירים נוחים הוא אבי מורי.

שוחחנו עם האיש ולמדנו ממנו על הפעילות האינטרנטית בימי הקורונה העכשווים.

אבי מורי בן 40, יזם מוכשר שהחליט לפני מספר שנים להקים שני אתרים אינטרנט גדולים שמכילים בתוכם את כל המוצרים, כולל הנדירים וקשים להשגה בשני תחומים שונים.

האתר הראשון הוא בסט לייט, לממכר כל המוצרים הקשורים לחשמל.

האתר השני הוא בסט סטור, לממכר כל המוצרים של עולם הסלולר ומחשבים, בנוסף יש גם מחלקה שלמה למוצרים נלווים לרכב.

רכישות באינטרנט. יח"צ,
רכישות באינטרנט/יח"צ

על הסיבה שבגינה נכנס לעולם הסחר באינטרנט מורי סיפר לנו: "לפני שנים עשיתי קורס לבניית אתרים, לאחר הלימודים בניתי לא מעט כאלו עבור לקוחות פרטיים, כולל חנויות און ליין ושם הבנתי את הפוטנציאל הגלום. רציתי להיות שונה ולכן החלטתי להתמקד בכמה מוצרים נצרכים באופן יומיומי, אבל על הדרך אספתי אלפי רכיבים שונים על מנת לתת שירות גם למי שצריך את המוצר הכי קטן, כאלו בדרך כלל חסרים או יורדים מהמדפים בשלב מסויים ברשתות הרגילות".

הציוד הרב שאסף מורי מוחזק בשני מחסנים גדולים, ברחובות ובתל אביב.

לצורך הכתבה שוחחנו גם עם מספר לקוחות שהזמינו דרך האתרים שלו מוצרים שהיו זקוקים להם, יגאל מאיר בן 48 מראשון לציון סיפר לנו: "אשתי אוהבת ריהוט שהוא רטרו ויש לנו במרכז הסלון שנדליר עתיק שעובר בירושה במשפחה כבר עשרות שנים. יש לו רכיב פנימי שקובע את פיזור האור והוא נשרף לנו, קודם לכן הסתובבתי בין כמה חנויות חשמל בכמה ערים בארץ ולאף אחד לא היה את המרכיב המתאים, בגלל שאני נמצא בח"לת בזמן הקורונה, היה לי מספיק זמן לשוטט באינטרנט ובמקרה הגעתי ל"בסט לייט". מגוון המוצרים הגדולים וקטנים שם יוצא דופן מרגיל, כולל דברים נדירים. לשמחת אשתי מצאתי את החלק שהייתי צריך, הזמנתי באינרנט ותוך פחות מ 48 שעות זה היה אצלי, אחלה חנות וירטואלית, מגוון עצום, שירות נוח ומחירים זולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רכישות באינטרנט. יח"צ,
רכישות באינטרנט/יח"צ

גם עינת פישביין בת 33 מנס ציונה ידעה לפרגן. "אני עובדת מהבית כגרפיקאית, עובדת על מחשב מסוג מק גם בימים אלו. לפני שבוע הייתי צריכה כבל מיוחד לחיבור המק לטלוויזיה על מנת לראות איך מצגת שבניתי נראית על מסך גדול וזה היה חסר לי. חיפוש מהיר באינטרנט הוביל אותי לאתר בסט סטור, קודם כל נדהמתי מכמות המוצרים שמצאתי שם, ביצעתי הזמנה והכבל הגיע תוך זמן קצר והמחיר היה הוגן לגמרי".

שאלנו את מורי מה היעד הבא שהוא מתכנן והוא סיפר: " אני קודם מחכה שמשבר הקורונה יהיה מאחורינו, אבל אני כבר בודק לגבי אפשרות של פתיחת חנות גדולה שתעבוד במקביל לשני האתרים".
אנחנו נמשיך לעקוב ועד אז, אם חסרים לכם מוצרים חשובים גם בימים אלו, בסט לייט ובסט סטור הם אתרים שכדאי לכם לבדוק, אלפי מוצרים שונים במחירים הוגנים ושירות משלוחים מהיר עד הבית.

אתר בסט סטור

אתר בסט לייט

בשיתוף בסט סטור, בשיתוף בסט סטור
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully