וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאטת feel: הדיאטה על בסיס צמחים שעושה פלאים

בשיתוף FEEL, בשיתוף FEEL

5.5.2020 / 12:00

לכאורה, אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים יותר בחים מאשר ירידה במשקל. אבל דווקא פעולה זו קשה לנו במיוחד כי היא דורשת שינוי הרגלים. הנה הדיאטה שתעזור בתהליך

FEEL. יח"צ,
FEEL/יח"צ

סקרים שנעשו לאורך השנים האחרונות בכמה מוקדים בעולם מצאו כי רוב רובם של האנשים שפצחו בדיאטה קבעו לעצמם יעד שנע בין הורדת 5 עד 15 קילגורמים עד חצי שנה, אך בפועל ממוצע ההצלחה עמד על 2.2 קילוגרמים בלבד. בעוד בחיים עצמם רובנו עומדים ביעדים קשים הרבה יותר, לימודים, עבודה או ענייני משפחה, בכל הנוגע למשקל הגוף שלנו הדבר נראה כמו משוכה בלתי ניתנת למעבר, מדוע?

רוב הדיאטות דורשות שינוי בהרגלי החיים

התשובה מתחלקת למספר סיבות שונות והעיקריות הן מוצרי הרזייה לא איכותיים והעובדה שרבים לא טורחים לשנות את דפוס החיים. בעלי feel חיפש במשך שנים רבות פתרון שיכלול בתוכו את שתי הסיבות הללו.

הבעלים בעצמו התקשה לאורך תקופה ארוכה להתמודד עם משקל יתר, אך בשלב מסויים כאשר הרגיש כי ההשמנה פוגעת בביטחון העצמי שלו ומסכנת את בריאותו, הוא הציב לעצמו מטרה למצוא את הנוסחה המנצחת, חיפש ומצא - דיאטת Feel. על כך הוא סיפר: "קראתי עשרות מאמרים ברחבי הרשת על דיאטות, המלצות של מאמני תזונה, רופאים ורוקחים, אחד הדברים שתפס את תשומת ליבי היה הניסיונות לשלב בכל השיטות השונות צמחים, לשם כיוונתי ולבסוף מצאתי את שחיפשתי".

FEEL. יח"צ,
FEEL/יח"צ

דיאטה שעובדת מעצמה - הסוף לתופעת ההשמנה

בחיפושו הוא נעזר במעבדה מקומית אשר עמלה על הניסיונות במשך קרוב לעשר שנים ובסופן רקחו פורמולה שבבסיס שלה עומדים שני צמחים שונים, ג'ימנמה וגוארנה.

ג'ימנמה הוא צמח מטפס ממשפחת האסקלפיים ובמקור הוא מגיע מהודו, שם הוא משמש כתרופה טבעית לסוכרת מזה מאות שנים. החומר הפעיל בצמח מורכב מקבוצת מולקולות מסוג טריטרפן סאפונין הידועות כחומצות ג'ימנמיק ונמצא כי הוא יכול להפחית את רמת הסוכר בדם ולכן מנטרל את הטעם המתוק בפה.

גוארנה הוא שיח טרופי בעל פירות אכילים הגדל ביער האמאזונאס, בין היתר הוא מכיל קפאין ולכן ניתן למצוא אותו גם במשקאות אנרגיה מסויימים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
FEEL. יח"צ,
FEEL/יח"צ

שילוב כוחות מהטבע ללא חומרים כימיים

"מצאנו כי השילוב של השניים ביחד עם רכיבים נוספים שרקחנו בפורמולה מוביל לשחרור שומנים בצורה טבעית לגמרי", סיפר הבעלים והוסיף, "מעבר לתחושת שובע שנוצרה ובזכות הכוח האנרגטי שלה, קל לרצות להיות בתנועה כך שניתן לשלב פעילות גופנית תוך כדי".

השילוב של תזונה נכונה עם פעילות ספורטיבית הוא שילוב עליו ממליצים מאמני הכושר השונים.

במשך כל חייו הבעלים היה סקפטי לגבי שיטת דיאטה שיכולה לעבוד, רק לאחר שניסה בעצמו את הפורמולה של Feel הוא הבין כי עלה על נוסחה שיכולה לעזור גם לאחרים.

בגלל הסקפטיות שמובנת מאליה, הבעלים החליט כי כל מי שינסו את הפורמולה ויכשלו ביעד של הורדה במשקל תוך זמן קצר, כספם יוחזר להם מיד, עד כדי כך האמונה שלו במה שיצר מוחלטת.

האם אתם יכולים להיכנס לסטטיסטיקה של Feel, כמי שניסו דיאטה מחדש והצליחו לעמוד ביעדים? אנחנו נשמח לשמוע על כך, בהצלחה.

רוצים להצטרף למהפכה? מוזמנים ליצור קשר בטל' 03-555-9-333 או לבקר באתר.

למארזי כמויות במחירי מבצע, היכנסו לקישור

לסיפורי הצלחה כנסו לאתר

עמוד הפייסבוק

בשיתוף FEEL, בשיתוף FEEL
  • עוד באותו נושא:
  • דיאטות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully