וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתור נזילות מים ללא הרס - איך לעשות את זה נכון?

בשיתוף תרמיטק, בשיתוף תרמיטק

5.5.2020 / 10:34

עם השנים מלאכת איתור נזילות הפכה לפשוטה, נוחה וקלה, בזכות הטכנולוגיה. בשנת 2020, האמצעים הטכנולוגיים הקיימים הינם מתקדמים ומדויקים ביותר כך שניתן לאתר נזילות מים ללא כל עוגמת נפש, פירוק רצפות או הרס של אזור המגורים שלנו. והכל תוך זמן קצר מאוד

מצלמנ תרמית. דרור ישראלי, תרמיטק,
מצלמנ תרמית/דרור ישראלי, תרמיטק

קיימים היום מספר מכשירים המשמשים לאיתור נזילות מים, ניתן לדמות מכשירים אלו לרנטגן של הבית. המכשיר השכיח ביותר הוא המצלמה התרמית, הידועה גם בשם מצלמת חום. המצלמה מציגה אובייקטים בצבעים שונים הצבעים המשקפים מידות חום שונות ופועלת על עיקרון טכנולוגי הנקרא דימות תרמי. המצלמה למעשה קולטת קרינת אינפרא אדומה הנפלטת מכל אובייקט.

גלאי אקוסטי הינו מכשיר העובד על גלי קול אשר יודע להשוות בין קול ועוצמה. ניתן לעזרתו לזהות פיצוצים בצנרת, כאשר יש פיצוץ נשמע זרימה חזקה וגבוהה.

גלאי אקוסטי. דרור ישראלי, תרמיטק,
גלאי אקוסטי/דרור ישראלי, תרמיטק

מערכת גז ידידותי לסביבה שאינו נפיץ או מסוכן. פעולות בדיקה במכשיר מתבצעות ב-2 שלבים: שאיבת המים מהצנרת, ולאחר מכן החדרת הגז לתוך מערכת המים. בעזרת חיישן ממוחשב שמטרתו "להריח" את הגז, ניתן לזהות את אזור הכשל. מערכת זו נפוצה מאוד כאשר ישנם מקרים של צנרת עמוקה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מערכת גז ידידותי לסביבה. דרור ישראלי, תרמיטק,
מערכת גז ידידותי לסביבה/דרור ישראלי, תרמיטק

סיב אופטי לצילום צנרת - המכשיר הנפוץ ביותר בענף. אחד מהמכשירים הראשונים שפותחו לצורך איתור נזילות מים. הסיב אופטי מאפשר להיכנס לפתחים קטנים מאוד על ידי המצלמה שמחוברת לסיב האופטי ניתן לזהות נזילה.

מצלמת סיב אופטי. דרור ישראלי, תרמיטק,
מצלמת סיב אופטי/דרור ישראלי, תרמיטק

גלאי לחות, כשמו כן הוא, מגלה לחות באזורים הרצויים. הוא שולח אות כ-4 ס"מ פנימה דרך הקיר או הקרמיקה ובודק את רמת הלחות.

גלאי לחות. דרור ישראלי, תרמיטק,
גלאי לחות/דרור ישראלי, תרמיטק

מאתר נזילות מומחה נעזר באחד או יותר מהמכשירים הנ"ל, משקלל מחשב ומסנכרן את התוצאות שהתקבלו מהמכשירים בשטח, וכך מזהה בצורה מדויקת ביותר את מקור הכשל והנזילה.
איך לבחור נכון מומחה לאיתור ללא הרס?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירת מומחה לאיתור הוא הניסיון. תמיד רצוי איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום לפחות עשור.

הסמכה מקצועית - בעל מקצוע מוסמך שעבר בחינות ומבדקים ובעל תעודות קבילות ומאושרות לאיתור נזילות על ידי גופים האחראים (כגון מכון התקנים, בית המשפט ועוד ). התעודות הנ"ל יכולות להיות מוצגות ללקוח הן בעת שיחת ייעוץ ראשונית והן בעת הגעה לשטח לביצוע שירות איתור נזילות.

אמינות - מומחה מקצועי אשר שמו הטוב צועד לפניו. לפני הזמנת שירות מומלץ לבחון חוות דעת ביקורות והמלצות על נותן השירות. מומחה מקצועי אמיתי ידאג לשקף ללקוחותיו את כל המידע הנחוץ, את הפתרונות ההוגנים והאמינים ביותר, שירות איתור נזילות מדויק וללא הרס מיותר.

לחצו כאן לאיתור נזילות מים ללא הרס עם המומחים בתחום >>

בשיתוף תרמיטק, בשיתוף תרמיטק
  • עוד באותו נושא:
  • נזילות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully