וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחשת לבצקים: סדנאות האפייה מבית מותג הקונדיטוריה של נעה עינת

בשיתוף נעה עינת, בשיתוף נעה עינת

5.5.2020 / 9:49

עולם הקונדיטוריה והאפייה עבר שדרוג של ממש בשנים האחרונות, בתמיכת עולם הדיגיטל, שמביא לנגד עינינו קינוחים ומאפים מעוררי תיאבון. עם זאת, רמת הדיוק הנדרשת בקונדיטוריה מובילה אנשים רבים להירתע מניסיונות אפייה ביתיים, שמא הניסיון יהפוך לכישלון

נעה עינת. גל בן זאב,
נעה עינת/גל בן זאב

בדיוק לשם כך פתיחה נעה עינת, קונדיטורית מוכרת בעלת ניסיון של שנים בתחום, סדנאות אפייה נגישות ומותאמות לקהל הרחב.

נעה היא בוגרת של קונדיטוריית ''בישולים'', ועל אף גילה הצעיר (25), לרשותה רזומה עשיר להתהדר בו. "הרומן שלי עם אפייה החל בגיל 12 כשהכנתי עוגת שמרים פשוטה, שהבעירה בי את הניצוץ שהפך לאש, שמסמלת את התשוקה שלי לאפייה". במקביל ללימודיה בתיכון עבדה נעה בקונדיטוריה מובילה, ואף הוציאה תעודת קונדיטור. בגיל 18 עבדה במסעדה מובילה בבלגיה, בעלת שני כוכבי מישלן. עם חזרתה לארץ, נעה עבדה בתור קונדיטורית במסעדות המוכרות ביותר בישראל ואף השתתפה בתוכנית ''משחקי השף קונדיטור'' ברשת 13. לאחר סטאז' במסעדת שני כוכבי מישלן נוספת, הפעם בצרפת, נעה הפכה לשפית קונדיטורית של ''וויסקי בר מוזיאון'' במתחם שרונה.

אחת המטרות שנעה שמה לנגד עיניה היא להתחבר לכל אותם אנשים שהתאהבו באפייה כמוה, אך חוששים לאפות בשל חוסר ידע או החשש מפני כישלון. נעה יצרה סדנאות אפייה מגוונות, המתאימות לאנשים ללא ניסיון כלל באפייה, ואף סדנאות אפייה למתקדמים. "המטרה שלי היא לפתוח את עולם הקונדיטוריה בפני הקהל הרחב. להציג לכולם שקונדיטוריה זה עולם פשוט וכל אחד יכול ללמוד. לצערי אנשים מוותרים על האהבה שלהם לאפייה ומוותרים בגלל הדעה הרווחת שאפייה זה רק לדייקנים. זה לא נכון, באמצעות למידה מודרכת אפשר להיות קונדיטורים טובים".

נעה עינת. מרין קויפמן,
נעה עינת/מרין קויפמן

בסטודיו של נעה עינת בקריית אונו יש מגוון רחב של סדנאות המתאימות לכל דורש. כל סדנה מועברת מנקודת התחלה בסיסית ועד לאפיית מוצר מוגמר. מגוון הסדנאות מהן תוכלו להינות: סדנת מלוחים שבה לומדים להכין פיצות ופוקצ'ות מבצק מיוחד, סדנת קינוחים מיוחדים הכוללים קרמבו אמיתי, פחזניות, מוס שוקולד לבן ועוד, סדנת שמרים, סדנת עוגות בחושות, סדנת פרווה וסדנת עוגיות מיוחדות. כמו כן, מומלצת במיוחד סדנה לחג השבועות, שבסיומה תוכלו להכין שולחן חג חלבי חגיגי שיעורר השתאות בקרב כל האורחים שלכם.

הסדנאות מיועדות גם לחובבים שמעוניינים בחוויה מרתקת של לימוד אפייה מקונדיטורית מקצועית. חווית ההתנסות המעשית באפייה בסדנה מיוחדת במינה ומתאימה מאוד גם כבילוי בשעות הפנאי. בסדנאות התלמידים מתנסים בעצמם בהכנת המוצרים, בהדרכת נעה, ואף יוצאים עם קופסה שבתוכה התוצרים שהכינו במהלך הסדנה. בנוסף, נעה מספרת כי לאור הביקוש נוספו סדנאות פרטיות מיוחדות לחברות מובילות במשק, שיוצרים גיבוש צוותי תוך כדי חווית האפייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נעה עינת. שרית גופן,
נעה עינת/שרית גופן

מותג הקונדיטוריה של נעה עינת מתגאה גם בקינוחי שולחן מהודרים לחברות ולאירועים חשובים. מדובר בקינוחים מעשי ידיה של נעה, שמעבר לטעם הממכר מהווים אטרקציה ומושכים את העין בכל מקום שבו הם מוצגים. ניתן לרכוש גם עוגות מיוחדות בהזמנה מראש. שירות נוסף שנעה עוסקת בו הוא ייעוץ וסיוע בבניית תפריטי קינוחים למסעדות מובילות.

לאחרונה, בעקבות משבר הקורונה, נעה יצרה סדנאות דיגיטליות מיוחדות עבור הקהל הרחב שזמינות לרכישה באתר. הסדנאות בנויות בצורה ייחודית, כך שכל אחד יכול לבחור מוצר מסוים שהוא מעוניין ללמוד כיצד להכין אותו, ולרכוש את הסדנה המתאימה. יחד עם המתכון המפורט הלקוח מקבל סרטון מקצועי של נעה שמסביר את כל השלבים להכנה, מרשימת המצרכים ועד המוצר המוגמר. במהלך הסרטון ניתן להכין את המוצרים יחד עם ההדרכה של נעה בסרטון, בו זמנית, וכך נסללת הדרך הקלה ביותר להכנת כל מוצר שחלמתם לשלוט בהכנתו.

היתרון הגדול של הסדנה הדיגיטלית הוא שהיא מאפשרת לכל אחד לצפות בתכנים בזמן ובמקום שמתאים לו. בנוסף, באתר תמצאו גם את הבלוג ''הלוחשת לבצקים'', בו תמצאו מגוון רחב של מתכונים מבית היוצר של נעה.

אופציה מיוחדת הקיימת אף היא באתר - רכישת שובר מתנה לסדנה עבור היקרים לכם. אין ספק כי מדובר במתנה ייחודית לכל אחד שחובב אפייה. כמו כן, באתר תוכלו להצטרף גם כחברי מועדון של מותג הקונדיטוריה של נעה, במסגרתו תקבלו הנחות על הסדנאות של נעה, הנחות קבועות בחנויות של מוצרי אפייה שונים, ואירועים שווים במיוחד לחברי מועדון בלבד.

קוד קופון לרכישה באתר: walla10

לאתר של נעה

לדף הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף נעה עינת, בשיתוף נעה עינת
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully