וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגיות מאותגרת קורונה

בשיתוף כחול המרכז למיניות וזוגיות, בשיתוף כחול המרכז למיניות וזוגיות

5.5.2020 / 9:01

כך תנצלו את הזמן שמגיפת הקורונה "הפילה" עליכם לצורך שיפור האהבה והאינטימיות

כחול המרכז למיניות. יח"צ,
כחול המרכז למיניות וזוגיות/יח"צ

גם אתם בטח מרגישים שמשבר הקורונה שינה ברגע את החיים מקצה לקצה. משגרה רגילה שבה בבקרים כל אחד יוצא לדרכו נוצר מצב שבו כולם ביחד נמצאים תחת קורת גג אחת במשך ימים ולילות, בלי היכולת "לנשום אוויר" ועם קושי כלכלי שמכביד על הלב ומדיר שינה.

המציאות החדשה יוצרת מתח רב בזוגיות. מצד אחד צופים לנו דור של "בייבי בום קורונה" עוד 9 חודשים ומצד שני גל גירושים.

האם מדובר בגזרה משמיים או שיש לנו את היכולת לשנות, לשפר ולהפיק את המיטב דווקא מהמצב הקיצוני הקיים?

לצורך כך מפיק ומפיקה חברי מערכת "המומחים" יצרו קשר עם סיגל צוקר ואריק סגל, מהצוות המקצועי של "כחול המרכז למיניות וזוגיות", שמלווים בכל שנה מאות זוגות ויחידים מעל 16 שנים, בדרך לאינטימיות בריאה וחיי אהבה מלאי תשוקה
.
"כחול המרכז למיניות וזוגיות" מציע מגוון דרכים להוסיף אהבה ותשוקה לחיים בחנות באינטרנט וגם במרכז בקניון כיכר העיר בכרמיאל עם חנות למוצרי תשוקה ועונג וקומת מפגשים לסדנאות לזוגות ולקבוצות, יעוץ זוגי ואישי ועוד.

הצוות כולל שלושה אנשי מקצוע:

סיגל צוקר, מנחה ויועצת לאינטימיות ומיניות, היא בוגרת קורס מיניות בטיפול אישי וזוגי מטעם מגד, ביה"ס לפסיכותרפיה מתקדמת. מחברת רבי המכר פנטזיות למבוגרים בלבד וצעצוע של סיפוק, המדריך העברי הראשון לצעצועי מין, אותו חיברה עם אריק, בן זוגה ושותפה לצוות.

אריק סגל הוא עובד סוציאליMA בהכשרתו, מטפל ויועץ לגברים להתנהלות טובה יותר לבד, בזוגיות, באינטימיות ובמיניות.

רות טרכטמן, יועצת זוגית ומגשרת מוסמכת, מתמחה בטיפול קצר מועד בשיטות מגוונות.

שאלנו את סיגל, מהי הבעיה השכיחה ביותר בתקופה לוחצת שכזו? היא סיפרה לנו, "שגרה שוחקת שבה במשך כל שעות היום בני הזוג מתנהלים באינטנסיביות, אבל בערב כאשר הילדים הולכים לישון, כל אחד מהם מותש, סחוט ומתכנס בתוך עצמו, מבלי לשוחח האחד עם השני, כשלא פורקים רגשות ולא מבקשים תמיכה נפשית או רוצים בקשר אינטימי".

אריק הוסיף אספקט נוסף: "בימים כאלו של מתח וחרדה הרבה זוגות שוכחים שיש להם עוד תפקיד חוץ מ"אבא" ו"אמא", הם שוכחים להיות מאהבים, דווקא כשצריך יותר מתמיד את היתרונות שיוצרת הקירבה הזו ובזכותם אפשר לעבור את התקופה הקשה בקלות רבה יותר ואפילו להשביח את הזוגיות על הדרך".

סיגל הסבירה: "אף אחד לא מלמד אותנו איך להיות בני זוג טובים, איך לנהל את הזוגיות, אבל מערכת היחסים הזו משפיעה יותר מכל על האושר בחיים שלנו. אם לא מתמודדים עם בעיה, בטח ובטח אם היא נוגעת לאינטימיות וסקס, שאגב, הם שני דברים שונים לגמרי האחד מהשני, אזי הריחוק יגדל ומשם יהיה קשה לתקן".

סיגל ואריק הם בני זוג כבר 16 שנה ועבור שניהם מדובר בפרק ב', כך שניסיון החיים שלהם עוזר להם היום לעזור לאחרים לא לבצע את אותן הטעויות שהם עברו ועשו.

סיגל: "אפשר להסתכל על זה גם ככה - היופי במצב הזה, שהוא יוצר הזדמנות מיוחדת לשים את הזוגיות במקום גבוה יותר בסדר העדיפויות וליהנות ביחד, פשוט ליהנות. כל כך פשוט ובסיסי אבל הרבה זוגות לא מגיעים לזה. כשזוגות נהנים ביחד, צוחקים, בתקשורת מקרבת - האנרגיות טובות ומשפיעות לטובה אפילו על הבריאות".

אריק: "הנטייה היא להגיד 'זה המצב, צריך להסתדר עם מה שיש' וזה נאמר מתוך מחשבה שמה שיש זה בעצם לא משהו, אבל יש פה הזדמנות. אפשר לנצל את הזמן המשותף שנכפה עלינו".

כחול המרכז למיניות. יח"צ,
כחול המרכז למיניות וזוגיות/יח"צ

רוצים רעיונות? קבלו חמישה, ממשו לפחות שניים:

• שימו את הזוגיות בלו"ז! אין מקום לספונטניות עכשיו, זה לא יקרה אם לא תחליטו ותקבעו.

בזמן הזוגי - בלי ילדים, בלי טלפונים, בלי טלוויזיה ואולי גם בלי פיג'מה. הנושא: הזוגיות, האינטימיות, אתם. אתם המודל לילדים שלכם, היו מודל זוגי מעורר השראה.

• שחקו ביחד. קלפים, טוויסטר, מלחמת כריות, אמת וחובה - מה שבא לכם, העיקר לשחק. לייצר דינאמיקה זוגית חיובית ומהנה.

• התעניינו אחד בשני/ה - באמת. אפילו שאתם כל הזמן ביחד. "מה שלומך, באמת?" והקשיבו. היו שותפים וקרובים.

• למדו משהו חדש ביחד, אם יש משהו שמעניין את שניכם זה נפלא. אם לא, זו הזדמנות להכיר יותר את הנושאים שמעניינים את בני הזוג.

• יחסי המין כשמם כן הם - יחסים. התחילו אותם הרבה לפני שמגיעים למיטה, תנו לבני הזוג להרגיש נחשקים, סקסיים ואהובים. זכרו: ככל שתעשו פחות סקס תרצו פחות סקס ולהיפך.

הפתיחות והנוחות של סיגל ואריק לשוחח על אהבה, גם על זו שבתוך הסדינים הקסימה אותנו, הבנו שאתר האינטרנט שלהם משופע במאמרים ובטיפים שממש כדאי להכיר וסיגל סיפרה: "בגלל הפניות שאנחנו מקבלים מזוגות, שפתאום נמצאים במצב הזה עכשיו ובתכלס רוצים רעיונות לפעילויות בזמן הזוגי - השקנו מארז פעילויות דיגיטלי, "כיף בבידוד", בלי לצאת מהבית.

מדובר בפעילויות חווייתיות שבעזרתן בני הזוג יכולים לייצר שיגרה זוגית מעוררת, להכיר מזוויות חדשות האחד את השנייה, להתנסות בתרגילים משדרגי אינטימיות וחשק וביחד לנצל את הקורונה כדי ליהנות יותר מהזוגיות ומהימים המופלאים שעוד יבואו, באושר ובתענוגות.

כמובן שזה גם הזמן להתחדש בצעצוע, להעיז, להפתיע ולפנק - תיהנו ממשלוחים דיסקרטיים מהירים עד הבית ואם אתם זקוקים ליעוץ ותמיכה אישיים או זוגיים, השיחות נעשות דרך הסקייפ וטלפון.

לחנות

כיף בבידוד

אתר

בשיתוף כחול המרכז למיניות וזוגיות, בשיתוף כחול המרכז למיניות וזוגיות
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully