וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לנפוש בצימרים היפים ביותר בצפון

בשיתוף צימרים בצפון, בשיתוף צימרים בצפון

5.5.2020 / 8:35

מחכים לפסק זמן? צרו בעצמכם את הזמן, ארזו תיק מזוודה קטן והגיעו לצפון לאירוח בצימר יפהפה. צימרים בצפון מזמן הפכו לטרנד. זה הזמן שלכם להתפנק ולשבור את השגרה

אחוזה בשחור לבן. יח"צ,
אחוזה בשחור לבן – רמת הגולן והכנרת – חד נס/יח"צ

ציון יום הולדת או סתם מחווה רומנטית בצימר הם מה שכל אחד צריך. תמיד נכון לשבור שגרה, לחגוג אהבה בשניים, לנפוש בלי דאגות בצפון הקסום. ביקרנו בעצמנו באזור הגולן והגליל, מצאנו צימרים בשפע, מפנקים ומומלצים ביישוב חד נס, בטבריה, בכרם בן זמרה במושב עבדון ובמקומות צפוניים נוספים. כולם מוכנים לקריאה הבאה שלכם. זה הזמן שלכם לקפוץ לבקר!

צימרים בצפון מלאים בהפתעות. "אחוזה בשחור לבן" - צימר מושלם למי שמחפש נופש זוגי או משפחתי. במתחם המבוקש תפגשו שלושה צימרים לאירוח מפנק ויוקרתי לכל מי שמחפש שלווה ונחת בצפון הירוק. לאוהבי הבריכות מובטחת בריכה מחוממת ומקורה. אחר כך תוכלו להמשיך בפינוקי הג'קוזי ספא והסאונה, ולקינוח - תיהנו מהמנגל בחצר השופעת, תנוחו בערסל, תשתזפו בהנאה בימי הקיץ החמים, רק אל תשכחו למרוח קרם הגנה על הגוף ועל הפנים. לאלו שיודעים לנצל היטב את החופשה - תוכלו ליהנות מעיסוי מושלם ומארוחת בוקר עבור תשלום סמלי נוסף, ובשבע דקות הליכה תזכו להיכנס גם לבריכה אולימפית ביישוב. סיום מושלם לחופשה ירוקה ופסטורלית.

אגדת כינרת. יח"צ,
"אגדת כנרת" - טבריה - רמת הגולן והכנרת/יח"צ

מחפשים צימרים בצפון לאוהבים או למשפחות ברוכות ילדים? הצימר היפהפה "אגדת כנרת" מצטיין במבנה משוחזר שהטורקים בנו לפני מאה שנים. אומנם לא מדובר באחוזת "הכלה מאיסטנבול", אך בהחלט תיהנו ממבנה שהפך לצימר מעוצב לראווה שכיף לשהות בו. בצימר תמצאו ג'קוזי, פינת אוכל כפרית, פינות ישיבה להתמרח בהן בהנאה, אפילו פלטת שבת למי ששומר על השבת ומגיע בסופ"ש. הפרגולה במרפסת תאפשר לכם לשתות קפה בשקט, ליהנות מהעצים, מהפרחים, מהחצר הנעימה. מיטיבי הלכת יוכלו לבחור להצטרף למסלולי ההליכה באזור, לבקר בחוף גיא הקרוב, לטבול בכנרת, להתפלל בקברי צדיקים, לטעום טעמים קולינאריים במסעדות מקומיות ועוד אטרקציות מופלאות שממתינות רק לכם בהרכב זוגי או משפחתי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נוף כרמים. יח"צ,
"נוף כרמים", גליל עליון, כרם בן זמרה/יח"צ

"נוף כרמים", גליל עליון, כרם בן זמרה

"נוף כרמים" - ארבעה צימרים יפים ממוקמים בגליל העליון ביישוב כרם בן זמרה. צימרים מרהיבים בעיצוב עתיק של אבן ועץ. תוכלו גם ליהנות מארוחת בוקר, מעשה ידיה של בעלת הצימר. אחרי ארוחת הבוקר, תוכלו להתרווח במדשאות, בפינות הישיבה, לטבול בבריכה הקרה או בבריכה המחוממת בעונת החורף הגשומה והרומנטית. הצעה מפתה במיוחד - לצאת עם כל בני המשפחה המורחבת למתחם הצימרים הקיימים, לחלוק את הימים והלילות עם מי שאוהבים בצימר מפנק וייחודי.

בקתות מול השקיעה. יח"צ,
"בקתות מול השקיעה" – מושב עבדון – גליל מערבי/יח"צ

"בקתות מול השקיעה" - מושב עבדון - גליל מערבי

מושב עבדון בגליל המערבי מאפשר לכם חוויית אהבה בלתי נשכחת בצימר יפהפה ומזמין. תיהנו בו מסאונה, מסרט קולנוע בפלזמה ענקית, מחלל מרווח ורומנטי, מבריכה, מג'קוזי, מפינות ישיבה לשכב בהן מול פלזמה ענקית, מחדר יפהפה, מחדר אמבטיה מאובזר בכל מה שריחני ונחוץ, ממנגל, מצמחייה שופעת יופי, ועל הדרך, תוכלו גם לבקר במסלולי טיולים, במסעדות אנינות טעם, בטיולי טרקטורונים ובאטרקציות נוספות עם מי שאתם אוהבים.

בשיתוף צימרים בצפון, בשיתוף צימרים בצפון
  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully