וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר סוגר מעגל דרך הפלאפל המקורי

בשיתוף פיתה בר אירועים, בשיתוף פיתה בר אירועים

4.5.2020 / 16:34

איתן חבה שיחק בבני יהודה ונבחרת ישראל, ואז מצא את ייעודו: הוא מכין אוכל טעים, ממש טעים. ב"פיתה בר אירועים", חבה, בליווי צמוד של אביו ממנו למד, מכין אוכל רחוב באווירה ביתית לכל אירוע משמח

איתן חבה פיתה בר אירועים. יח"צ,
איתן חבה סגר מעגל/יח"צ

במערכת "המומחים" אנחנו אוהבים למצוא ולסקר בתי עסק צומחים, לכן אנחנו קשובים להצעות של קוראי המערכת הקבועים, שנוהגים להמליץ לנו על מי שהם חושבים שראויים לכתבה.

לפני מספר שבועות, אחת הקוראות הסבה את תשומת ליבנו ל"פיתה בר אירועים" וסיפרה כי הם העניקו לה שירות במסיבת יום הולדת משפחתית וזו הייתה חוויה מוצלחת במיוחד בזכותם. הדבר עורר את סקרנותו של עורך המערכת והוא ביקש לבדוק לעומק במי ובמה מדובר והמפיקה שלנו יצאה לדרך ופגשה את איתן חבה, הבעלים ומפעיל של דוכני אוכל רחוב איכותיים.

חבה, בן 40, הוא כדורגלן לשעבר של קבוצת בני יהודה ונבחרת ישראל. לאחר שתלה את הנעליים הוא היה בעלים של מסעדת פלאפל ושווארמה בגבעתיים, שהצליחה בקרב לקוחות העיר, אך התקשתה מול הבירוקרטיה של העירייה, דבר שלא השאיר לאיתן ברירה אלא למכור את המקום ולעבור לתחום עסקים אחר בו היה פעיל במשך 14 שנה.

לאורך השנים, לבו של איתן תמיד פעם בחוזקה כאשר חשב להמשיך את המסורת של אביו, שהיה בעלים של מסעדת פלאפל ושווארמה מיתולוגית בשכונת התקווה. בסופו של דבר, זה קרה לו ממש במקרה: "לאחר שכל חיי גרתי בתל אביב, עברתי עם המשפחה ליישוב שערי תקווה. כדי שהילדות שלי יתאקלמו חברתית בצורה מהירה הן היו מזמינות חברות לחצר ואני הייתי מכין להן ארוחות של פלאפל חם וטרי. השמועה הגיעה גם להורי הילדות. אחת מהן, חברה שלנו שיש בבעלותה גן פרטי ביישוב, ביקשה ממני שאכין עבורה בלילת פלאפל למסיבת סיום. התביישתי לעשות זאת אבל אזרתי אומץ ואמרתי לה שאני כבר אכין ואטגן עבורה את כל הארוחה.

תוך כדי המסיבה היא נכנסה בסערה למטבח ואמרה לי כי כל האורחים פשוט משתגעים מהטעמים ודורשים לדעת בתוקף היכן קניתי את כדורי הפלאפל. אמרתי לה שתגיד כי רכשה אותם בראש העין, אולם היא התעקשה שאכנס ואציג את עצמי. עשיתי זאת וכל האורחים ניגשו והודו לי על המטעמים. בלילה, כמו בכל לילה, אני נוהג לחשוב עם עצמי איך עבר היום שלי. באותו לילה התקשתי להירדם, כי הבנתי שאלוהים בירך אותי ביכולת להכין אוכל טעים. תוך שבוע כבר היה לי שם לעסק והרצתי דוכן שעבר בין חברים ותוך זמן קצר כבר התחלתי לקבל הזמנות לאירועים".

פלאפל פיתה בר אירועים. יח"צ,
פלאפל פיתה בר אירועים/יח"צ

"פיתה בר אירועים" ערוכים לכל אירוע וחגיגה, חתונות, בריתות, חינה, ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות, מסיבות סיום של בתי ספר, הרמות כוסית בחברות ועוד. בנוסף, איתן סגר מעגל ואביו, הרצל חבה, מלווה אותו מקרוב בכל האירועים. הלקוחות של איתן הם אנשים פרטיים, חברות וארגונים ובין היתר הוא כבר הספיק להעניק שירות לאמדקוס, HP, חברות בתעשיית הבידור ולא מעט סלבריטאים.

נעמה זוהר, לקוחה של איתן, סיפרה על שירות ההסעדה שקיבלה מ"פיתה בר אירועים": "על טעם ואיכות לא מתפשרים, נקודה. מי שלא טעם את הפלאפל, המבורגרים וסביח של פיתה בר לא יודע מעדנים אמיתיים מהם. אני קיבלתי שירות ואיכות מתובלת בקסם אישי של איתן, איש נדיר בשקט הנפשי שלו וביד המקצועית, כאשר הכל היה טעים ונקי". גם קרין עסיס פרגנה בגדול: "זו הייתה הפקה לא מהעולם הזה. איכות ומקצועיות ברמה הכי גבוהה. איתן הפיק עבורנו ארוחה לחגיגות יום עצמאות של 300 איש, זה היה מושלם".

תוך כדי תנועה, שירות האוכל של "פיתה בר אירועים" התפתח מעבר לפלאפל. כיום הם מכינים לעיניי הלקוחות שלל ארוחות נוספות, כולל סביח, המבורגר אנגוס, קבבוני טלה, נודלס, פיש אנד צ'יפס ועוד.

אם גם לכם יש מסיבה בקנה, קחו בחשבון את מי שיכול להכין לכם אוכל רחוב בטעמים של בית.

להזמנות אירועים ניתן לצור לקשר במספר - 0503655558

לאתר פיתה בר אירועים

לעמוד האינסטגרם

לדף הפייסבוק

המבורגר פיתה בר אירועים. יח"צ,
המבורגר פיתה בר אירועים/יח"צ
בשיתוף פיתה בר אירועים, בשיתוף פיתה בר אירועים
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully