וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתקדמו: שרון לרמן תמתג את העסק שלכם

בשיתוף סטודיו שרון לרמן, בשיתוף סטודיו שרון לרמן

4.5.2020 / 16:17

בעולם הרשתות החברתיות והדיגיטל, אתם חייבים מיתוג יעיל ונכון לעסק שלכם. סטודיו שרון לרמן - ייעוץ ומיתוג לעסקים הוא המקום עבורכם

סטודיו שרון לרמן - ייעוץ ומיתוג לעסקים. יח"צ,
"אני מבינה מהם מאפייני העסק, מי הם המתחרים, מי קהל היעד, מה המוצר שלנו, לאיזה כיוונים נרצה לפנות ומהו היתרון היחסי על פני המתחרים". שרון לרמן/יח"צ

סטודיו שרון לרמן - ייעוץ ומיתוג לעסקים, בניהולה של שרון לרמן, הוא המקום שעתיד לייצר לכם מותג שיזוהה עם העסק שלכם ויבדל אתכם מהמתחרים. לרמן בת ה-38 נמצאת בתחום מיתוג העסקים כבר עשר שנים וכמו כן היא גם מרצה לעיצוב גרפי במכון אבני בתל אביב.

בעולם מוצף במסרים, הסחות דעת ופרסומות, מיתוג נכון של העסק ישפר את חוויית המותג. "להיות מותג פירושו ליצור שפה אחידה וקונספט ויזואלי שהעסק שלכם יזוהה עמו ועם זאת, יצירת המותג הינו תהליך ארוך שדורש מחשבה ותכנון" סיפרה לרמן.

עורכות הדין, הילה שבירו ואורית ידוב-כהן, סיפרו על המפגש שלהן עם שרון: "אני ושותפתי פתחנו משרד עורכי דין ובעקבות המלצות רבות הגענו לשרון. כבר במפגש הראשוני שרון גילתה סבלנות רבה, נתנה טיפים ועצות והיתה מאוד קשובה לנו. לאורך כל התהליך היא היתה אדיבה ומאוד זמינה גם בשעות מאוחרות בלילה. התוצאות לא היו שונות - העיצוב יצא בדיוק כמו שרצינו. שרון קראה אותנו במדויק. אנחנו מרוצות ומאוד שמחות שבחרנו בשרון ובהחלט נמליץ בעתיד לכל מי שיצטרך''.

סטודיו שרון לרמן - ייעוץ ומיתוג לעסקים. יח"צ,
בעולם מוצף במסרים, הסחות דעת ופרסומות, מיתוג נכון של העסק ישפר את חוויית המותג. שרון לרמן/יח"צ

הסטודיו מעניק ייעוץ בכל הקשור למיתוג עסק חדש, החל מבחירת שם העסק וסלוגן, ועד עיצוב ובניית אתרי אינטרנט ודפי נחיתה, עם כל שירותי העיצוב הגרפי, הפרסום והשיווק הדיגיטלי במקום אחד.
לפני שלרמן ניגשת לשלב העיצוב, שרון מבצעת מחקר שוק, בודקת מי קהל היעד, מי המתחרים, איזו שפה כדאי שתהיה למותג, הצבע הנכון עבורו ועוד. מעבר לכך, היא בונה ומעצבת אתרי אינטרנט, מנהלת דפי פייסבוק ואינסטגרם, עוסקת בכל הקשור לעיצוב גרפי, דבר אשר מעניק לה את האפשרות לעצב ללקוחות קטלוגים, חוברות אריזות למוצרים. באמתחתה מגוון לקוחות גדולים שעושים גם אירועים וכנסים, הסטודיו דואג לעצב את הביתנים עבור הכנסים והתערוכות.

איך את יוצאת לדרך מול עסק חדש?

"ראשית אני מבינה מהם מאפייני העסק, מי הם המתחרים, מי קהל היעד, מה המוצר שלנו, לאיזה כיוונים נרצה לפנות ומהו היתרון היחסי על פני המתחרים. חשוב להכיר כמה שיותר את מאפייני העסק ואת הלקוח - זהו שלב קריטי להצלחת התהליך''.

ומה השלב הבא?

''אני חושבת על הכיוון אליו נוביל את העסק: ניתוח כל המאפיינים שהעלו והפיכתם לקונספט ויזואלי ייעודי לעסק. הקונספט כולל שפה מיתוגית - פונטים, וצבעוניות מתאימה. איך כדאי לרשום את המותג - האם הסלוגן יהיה בעברית או אנגלית? האם בכלל יש צורך בסלוגן או שכדאי דווקא תיאור העסק? מה יבדל אותנו מהמתחרים"?.

שרון לרמן עושה שימוש בכל העזרים הדרושים על מנת לקדם את העסק שפנה אליה. היא בונה חבילות מיתוג הכוללות, מעבר ללוגו ושפה גרפית, גם ניירת משרדית, הקמה ועיצוב דפי פייסבוק ואינסטגרם, כרטיסי ביקור, באנרים, מודעות פרסומיות, עיצוב קטלוגים, מחברות ספירלה, חוברות ועוד. בשיתוף פעולה מלא היא תעזור לכם לבנות לוגו נכון, לבחור צבעוניות מתאימה, לגבש קונספט ויזואלי ולאחר מכן, להחליט באיזה פלטפורמות לפרסם, למי לכוון את הפרסום ובכך לקדם את העסק שלכם.

סטודיו שרון לרמן - ייעוץ ומיתוג לעסקים
טלפון: 054-2033003
שעת פתיחה: א-ה 9:30-19:00
כתובת: קיבוץ גת.
לעמוד הפייסבוק של סטודיו שרון לרמן - ייעוץ ומיתוג לעסקים
לעמוד האינסטגרם של סטודיו שרון לרמן

סטודיו שרון לרמן - ייעוץ ומיתוג לעסקים. באדיבות המצולמים
בונה חבילות מיתוג הכוללות, מעבר ללוגו ושפה גרפית, גם ניירת משרדית, הקמה ועיצוב דפי פייסבוק ואינסטגרם ועוד. שרון לרמן/באדיבות המצולמים
בשיתוף סטודיו שרון לרמן, בשיתוף סטודיו שרון לרמן
  • עוד באותו נושא:
  • מיתוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully