וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכושר בעל שיטת העבודה הייחודית

בשיתוף עומר אלג'ם, בשיתוף עומר אלג'ם

4.5.2020 / 15:07

עומר אלג'ם רק בן 21 והשתחרר משירותו הצבאי, אבל כבר עכשיו יש לו קהל נאמן של מתאמנים, שנעזרים בתוכנית העבודה הייחודית שלו, המבוססת על תזונה נכונה, אימונים על בסיס משקל גוף וליווי אישי

עומר אלג'ם מאמן כושר. יח"צ,
רק בן 21. אלג'ם באימון/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" בדבר הכוכבים העולים במקצועות השונים, הגיעה לאוזננו שמועה על מאמן כושר אישי יוצא מגדר הרגיל בשם עומר אלג'ם. הוא רק בן 21 ובעוד מספר שבועות ישתחרר מהשירות הצבאי, אך כבר עכשיו הוא סוחף אחריו עשרות מתאמנים מרחבי הארץ בזכות תוכנית עבודה ייחודית, המבוססת על תזונה נכונה, אימונים על בסיס משקל גוף וליווי אישי. הלקוחות של אלג'ם מעידים כי התוכנית עזרה להם לחולל שינוי של ממש. אחת ממפיקות המערכת יצאה לפגוש את עומר וחזרה מוקסמת מבחור צעיר ששואף להגיע רחוק.

אלג'ם חי ונושם את עולם הספורט מגיל צעיר. בתיכון קמפוס קריית שרת בחולון הוא למד חמש יחידות בחינוך הגופני ותעודת מאמן באתלטיקה קלה ועד לפני כשנה עוד שיחק כדורגל בקבוצת הפועל ראשון לציון. במהלך השירות הצבאי הוא גם למד וסיים קורס מאמני כושר באחת המכללות הפעילות בתחום בישראל.

בשיחה עמו, אלג'ם סיפר על הייחודית שמבדילה אותו לעומת תכניות של מאמני כושר אחרים: "הפגישה הראשונה מבחינתי היא החשובה מכולן, כי בה אני לומד לפרטי פרטים את האדם שעומד מולי, מה הקשיים שלו, לאיזו מטרה היא או הוא מבקשים להגיע. אני לומד את סדר היום שלהם, מתי הם מתעוררים בבוקר ומתי הולכים לישון, כל דבר שיכול לעזור לי לבנות להם תוכנית עבודה מסודרת לחודשים קדימה, החל מהתפריט, סוג אימונים והיכן לתת דחיפה נפשית כדי שלא ישברו ברגעים הקשים".

הפגישה הראשונה עם עומר היא ללא תשלום או התחייבות ולאחריה אי אפשר לסרב להזדמנות לעבוד מול איש צעיר שרעב לטרוף את העולם. אלי דהאן, בן 48 מחולון, עובד עם אלג'ם כבר כמה חודשים וסיפר: "בתור גבר מתבגר ניסיתי הכל ושום דבר לא עבד. שום דיאטה לא החזיקה מעמד וגם אם ירדתי במשקל, הכל עלה בחזרה לאחר תקופה קצרה. עומר הכיר לי את השיטה החדשה שגיבש ובה הוא מאמין. בתחילה הייתי סקפטי, אך הוא עמד על שלו ולא ויתר לי ואני מודה לו מקרב לב על שעשה זאת, שהכניס אותי למשפחת המתאמנים שלו. הוא סלל עבורי את הדרך כפי שאף אחד לא עשה קודם לכן והיום אני נמצא במקום אחר לגמרי. הורדתי 17 קילו, אני אוכל בצורה מאוזנת ובריאה וממש נהנה לעשות פעילות גופנית. זו שגרה ששינתה לי את החיים". לאחר שלושה חודשים, גם הבת של דהאן החלה לפעול ולהתאמן תחת הדרכתו הצמודה של עומר.

עומר אלג'ם. יח"צ,
עומר אלג'ם/יח"צ

בראש ובראשונה דוגל אלג'ם בשיטה המבוססת על תזונה נכונה ולכן בפגישת הייעוץ הראשונית הוא מבצע שקילה וסריקה של המתאמנים, כולל בדיקה של אחוזי שומן ומסת שריר, כך שהוא מקבל תמונה מלאה והיקפית של הגוף. משם הוא יודע להתאים תפריט ומניסיונו הוא יודע כי לא מספיק רק לבצע אימונים וחייבים לשלב את כל הדברים יחד בצורה מאוזנת וחכמה.

האימונים עצמם הם בסגנון טאבטה. מדובר באימונים בפרקי זמן מדויקים המחולקים למספר סטים שונים, כאשר בכל סט עובדים על דופק גבוה עם מנוחה קצרה ומשלבים אימוני כוח ואירובי על משקל הגוף. כך נמנעים מפציעות מיותרות של משקולות.

על תפיסת עולמו סיפר עומר: "הידיעה שאני עוזר לאחרים להגיע לתוצאות ולהגשים חלומות היא זו שמנחה אותי וגורמת לי לאושר וסיפוק אדירים. אני מרגיש שמצאתי את הייעוד שלי בחיים ולכן אני מקפיד להתמקצע עוד ועוד, על מנת לתת חבילה כוללת של תזונה ושיפור איכות החיים לרבים ככל האפשר".

הפגישה עם עומר אלג'ם הייתה מרתקת. מאמן כושר שאין ספק שבעתיד הקרוב השם שלו יגיע לבתים נוספים בישראל.

מספר טלפון: 052-5709206

עומר אלג'ם מאמן כושר. יח"צ,
עומר אלג'ם מאמן כושר/יח"צ
בשיתוף עומר אלג'ם, בשיתוף עומר אלג'ם
  • עוד באותו נושא:
  • מאמן כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully