וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאימה את עצמה אליכם: רשת הסופרמרקטים החדשה

בשיתוף הסל שלי, בשיתוף הסל שלי

4.5.2020 / 13:47

"הסל שלי" היא רשת סופרמרקטים שכונתיים איכותית, שחרטה על דגלה לשמור על הסניפים מסודרים, נקיים ועם חוויית הקנייה הטובה ביותר ומציעה מחירים עממיים. שלושה סניפים כבר משגשגים, עוד שניים בדרך

רשת הסל שלי. יח"צ,
שלושה סניפים קיימים, עוד שניים בדרך. הסל שלי/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת "המומחים" הבוחנות בתי עסק צומחים, לא יכולנו להתעלם מרשת סופרמרקטים שכבר התבססה בשלושה מקומות ובקרוב תיפתח שני סניפים נוספים, רשת "הסל שלי". שתי מפיקות חברות המערכת יצאו להכיר את הבעלים של הרשת, שמחזיקה במוצרי פרימיום במחירים לכל כיס.

רשת "הסל שלי" הוקמה לפני כשלוש שנים בלבד ובמהרה צברה פופולריות רבה במקומות בהם פתחה סניפים, בית חשמונאי, גדרה ופתח תקווה. שני הסניפים הבאים יהיו בהרצליה ואור עקיבא. המנהל הוא גם הבעלים, אהרון רון עזר, אשר מאחוריו שנים בהן עבד בתחום הקמעונאות. הוא החליט להשתמש בניסיון שצבר על מנת לפתוח רשת בעלת קונספט ייחודי, סופרמרקטים שכונתיים איכותיים, עמוסים בסחורה, במחירים עממיים.

הגענו לסניף בגדרה על מנת להתרשם מקרוב והתחלנו את הסיבוב במחלקת הפירות וירקות. הדברים שתפסו לנו את העין יותר מכל: הסדר, הניקיון המופתי ואיכות הסחורה. בניגוד למקומות אחרים בהם ביקרנו, בסניף "הסל שלי" לא מצאנו ירקות מפוזרים או עלים על הרצפה, מה שהשתלב בצורה מושלמת עם הטריות שעל המדפים השונים.

אחד הלקוחות שערך מסע קניות, יהושע שלום, בן 58, סיפר לנו: "אני אוהב לתת הזדמנות למקומות חדשים וכך עשיתי גם עם הסניף הזה. אני מוכרח לציין שגם כמה חודשים טובים לאחר שהוא נפתח איכות השירות, הניקיון והסחורה ממשיכים להיות גבוהים כאילו היה זה יום הפתיחה. מבחינתי זה הסניף הכי טוב בעיר". גם אתי חרזי, תושבת רחובות, פרגנה: "אני אוהבת את העובדה שזהו מקום לא גדול והכל מסודר בצורה נוחה לקניות. אני מגיעה בעיקר בזכות הקצבייה שיש פה, בשרים טריים ואיכותיים".

רשת הסל שלי. יח"צ,
רשת הסל שלי/יח"צ

למדנו כי הקצבייה שייכת לרשת חיצונית בשם "מעדני גורמה", אשר פרוסה בכמה רשתות מזון ועשרות קצביות בכל רחבי הארץ. "מעדני גורמה" מייבאת באופן עצמאי את מירב הבשרים מארגנטינה ומאירופה ומחזיקה את זני הבקר הטובים ביותר, כאשר אלו עוברים מיון קפדני. במקביל, הרשת גם מפתחת מוצרים ייחודים, אותם ניתן למצוא בסניף "הסל שלי".

על תפיסת עולמו סיפר לנו הבעלים רון: "הקמה של סופרמרקטים שכונתיים, שמעניקים שירות אישי ללקוח עם מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים גם מול הרשתות הגדולות. בנוסף אנחנו שמים דגש על חוויית הקנייה, כי לפי דעתי היא זו שחשובה יותר וההוכחה לכך היא הצמיחה הגדולה שלנו תוך מספר שנים".

בעקבות משבר הקורונה, בשלושת הסניפים תגברו בימים האחרונים את שירות המשלוחים, הזמנות ניתן לעשות דרך עמוד הפייסבוק של הרשת, הטלפון ובהודעות וואטספ אישיות למנהלי הסניפים. בקרוב מאוד יעלה גם אתר אינטרנט, דרכו ניתן יהיה לערוך קניות משלט רחוק.

"הסל שלי", רשת בהתהוות בזכות שירות איכותי, ניקיון מופתי וניהול חכם של בעלים שיודע לקרוא מצוין את דפוס הצרכן הישראלי. כל הסניפים כשרים לפסח ובכל ימות השנה.

מספר טלפון: 08-9577322

לדף הפייסבוק

בשיתוף הסל שלי, בשיתוף הסל שלי
  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully