וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארומה, טעם, צבע, ריח: החנות הקסומה בת"א

בשיתוף "בוסתן" סניף תל אביב, בשיתוף "בוסתן" סניף תל אביב

4.5.2020 / 13:27

רגע לפני שמגיעים לדיזינגוף סנטר, אי אפשר לפספס את "בוסתן". הסניף התל אביבי של דב גרינר מקיים כבר שנים קשרים עמוקים עם הלקוחות, שחוזרים שוב ושוב כדי לקנות מוצרים טריים ובריאים ועל הדרך, לעשות מצווה

בוסתן סניף תל אביב. יח"צ,
סניף בוסתן/יח"צ

כנראה שכמעט כולכם טיילתם מתישהו ברחוב קינג ג'ורג המיתולוגי בתל אביב, בדרך לדיזינגוף סנטר. ואם עשיתם זאת, הרי שמטרים ספורים לפני המתחם, בין שלל החנויות הצבעוניות, בטוח נתקלתם בארומה המיוחדת היוצאת מחנות ''בוסתן'' שעל השדרה. מיד בהסטת המבט לעבר החנות מבחינים בשפע הצבעים, הריחות והטעמים יוצאי הדופן. החנות מעוצבת בקפידה ומכילה שלל מוצרים טריים ובריאים.

החנות היא אחד מסניפי רשת ''בוסתן'', רשת חנויות איכות המתמחה במכירת אגוזים, פירות יבשים, פיצוחים, תבלינים, קטניות ועוד מגוון מוצרי מזון איכותיים, דוגמת גבינות טבעוניות מיוחדות. סניף ''בוסתן'' בתל אביב נפתח לפני כ-13 שנים ובעלי החנות כיום הוא דב גרינר, שחלקכם תוכלו לזהות את קולו משידורי הרדיו. החנות הפכה לשם דבר בקרב תושבי תל אביב והאזור ודב הצליח לרקום קשרים הדוקים עם לקוחותיו, שמגלים נאמנות ופוקדים את המקום מדי שבוע לאורך שנים.

בחנות תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של מוצרי טבע ובריאות. החל מפירות יבשים השמורים בקנאות, אגוזים בשלל סוגים, פיצוחים קלויים וטבעיים, שמנים לבישול, גבינות טבעוניות, מוצרים ללא גלוטן ומוצרי שימורים מיוחדים. בנוסף, ב''בוסתן'' ניתן למצוא פולי קפה טריים, בעלי ניחוחות נהדרים, שנטחנים במקום על ידי דב. בחנות ישנה עמדה רחבה של תבלינים עשירים וייחודיים, שמהווים חגיגה של טעמים שניתן להוסיף לכל תבשיל. נוסף לכל אלו, את עינינו תפסה במיוחד עמדת חליטות התה במקום. מדובר ביותר מ- 40 סוגים שונים של חליטות תה, האופציה הבריאה ביותר למשקה חם ומנחם.

ההקפדה בחנות ''בוסתן'' של דב הינה על טריות ואיכות ללא פשרות. בשיחה עמו ניתן להבחין כי מאפיינים אלו הם שמייחדים את החנות שלו ותורמים לפופולריות שלה: "אני דואג באופן אישי להביא את המוצרים הכי טובים בשוק. הלקוחות שלי יודעים שבקנייה אצלי הם מקבלים את המוצרים הטריים ביותר, באיכות הטובה ביותר. התחלופה בחנות מהירה, כמעט בכל יום מתקבל מלאי מוצרים חדשים וטריים. הלקוח מקבל תמורה מלאה למחיר שהוא משלם".

בוסתן סניף תל אביב. יח"צ,
הכל טרי, הכל טעים/יח"צ

הטריות והאיכות בחנות אינם באים על חשבון השירות. כאמור, לדב וללקוחותיו מערכת יחסים אישית מרובת שנים. כל לקוח שנכנס לחנות זוכה ליחס ראוי וליעוץ במידת הצורך. בנוסף, לחנות ''בוסתן'' של דב יש מועדון לקוחות VIP, בעלי כרטיס חבר, הזכאים להנחות בקנייה בחנות ולמבצעים שווים במיוחד.

מעבר לכך, למערכת "המומחים" נודע כי הערך המוסף האמיתי של סניף ''בוסתן'' תל אביב טמון בתרומה לקהילה. בחנות קיים נוהג מזה שנים, לפיו על כל קנייה של מוצרי החנות ב-40 ש''ח, דב תורם שקל אחד לטובת ילדים חולי סרטן. לקוחות החנות מבינים שתוך כדי רכישת המוצרים האהובים עליהם, הם גם עושים מצווה חשובה ומסייעים בתרומה לקהילה. דב מתאר זאת היטב: "מבחינתי זוהי אחריות חברתית. הנושא מאוד קרוב ללבי וחשוב לי ברמה האישית".

אז בפעם הבאה שאתם מטיילים ברחובות תל אביב, חברי מערכת "המומחים" של וואלה! ממליצים לכם להיכנס לסניף ''בוסתן'' ברחוב קינג ג'ורג', ליהנות משלל מוצרי החנות ועל הדרך, גם לעשות מעשה טוב. לאלו מכם שמעדיפים לבצע קניות מהבית, בימים אלו החנות מבצעת משלוחים לכל תושבי תל אביב והאזור.

לפרטים והזמנות

''בוסתן'' סניף תל אביב, קינג ג'ורג' 49

036203230

דף הפייסבוק של החנות

https://www.bustan4us.com/

בשיתוף "בוסתן" סניף תל אביב, בשיתוף "בוסתן" סניף תל אביב
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל בריא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully