וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כיפת הברזל" של הקורונה בישראל: "קלין ביט" מונעת זיהומים ומטהרת מבנים

בשיתוף קלין ביט, בשיתוף קלין ביט

4.5.2020 / 8:08

בשבועות האחרונים עובדי החברה טיהרו וביצעו חיטוי מקומות רבים בהם היו חולי קורונה, בכל רחבי הארץ, באמצעות טכנולוגיה ייחודית שאושרה על ידי משרד הבריאות. הכירו את החברה שתחזיר אתכם לשגרה נקייה

קלין ביט. יח"צ,
קלין ביט/יח"צ

בשבועות האחרונים עובדי החברה טיהרו וביצעו חיטוי מקומות רבים בהם היו חולי קורונה, בכל רחבי הארץ, באמצעות טכנולוגיה ייחודית שאושרה על ידי משרד הבריאות. הכירו את החברה שתחזיר אתכם לשגרה נקייה

אין כל ספק כי נגיף הקורונה מדיר שינה מעיניהם של רבים מתושבי העולם בחודשים האחרונים. מתוך דאגה לבריאות הציבור, צוות המומחים ממליץ על צוות החיטוי של חברת קלין ביט, שנמצא כעת בחזית המאבק מול הקורונה. חברת קלין ביט מציעה פתרון טכנולוגי מתקדם לטיהור וחיטוי של מבנים ומשטחים. החברה עובדת בימים אלו ימים כלילות על מנת לטהר מקומות בהם שהו חולי קורונה.

חברת קלין ביט הוקמה לפני כשנתיים, על ידי יקי אגם, מייסד חברת קלין קור טכנולוגיות, המשקמת נזקי טבע. בעקבות תאונת דרכים שעבר, יקי אושפז תקופה ארוכה בבית חולים. במהלך האשפוז הבחין יקי כי החיטוי שחדר האשפוז עובר לוקה בחסר.

למעשה, למעט ניקוי בסיסי של רצפת החדר וניגוב עם מטלית ספוגה בכלור לא נעשה שום חיטוי משטחים יסודי. הסכנה בחשיפה מתמדת לזיהומים בבית החולים הובילה את יקי להקים את קלין ביט, לאחר קבלת כל האישורים המחמירים ממשרד הבריאות, המשרד לאיכות הסביבה ומכון התקנים הישראלי, קלין ביט הפכה לחוד החנית של הטיפול בזיהומים נרכשים בבתי חולים במדינת ישראל.

ליקי חשוב לציין כי המטרה שעמדה בראש מעייניו היא שליחות ובריאות הציבור "קלין ביט הוקמה כדי לעזור לעם ישראל ולהוריד את התמותה בבתי החולים מזיהומים נרכשים בבתי החולים, חיידקים ווירוסים".

כאמור, בימים אלו, אגם וצוות עובדי החברה נמצאים בחזית המאבק מול הקורונה. בשבועות האחרונים עובדי החברה טיהרו וביצעו חיטוי מקומות רבים בהם היו חולי קורונה, בכל רחבי הארץ.

בנוסף למקומות אלו, קלין ביט מספקת שירותים לכוחות הביטחון וההצלה, בתי חולים ואף מטהרת ומבצעת חיטוי מוסדות ציבוריים ופרטיים, מפעלים ומטוסים. כמו כן, החברה מעניקה שירות חיטוי וטיהור עבור מבנים ובתים פרטיים.

הטכנולוגיה של קלין ביט

היתרון המשמעותי ביותר של החברה הוא השימוש בטכנולוגיה ייחודית, שפותחה במקור על ידי צבא ארה''ב. הטכנולוגיה מבצעת חיטוי סביבתי מהיר ויעיל לנגיפים בעלי כושר הדבקה גבוה. תהליך החיטוי פשוט ומהיר מאוד והווירוס או החיידק מושמדים תוך 7 שניות מהמגע, הטכנולוגיה מותאמת לחיטוי חללים סגורים, חיטוי משטחים, חיטוי ציוד טכנולוגי ואף למקומות שאינם נגישים. החיטוי מתבצע ללא מגע אדם וכך נמנעת הדבקה של המפעיל.

קלין ביט. יח"צ,
קלין ביט/יח"צ

חזרה מהירה לשגרה

למעשה, מספר דקות לאחר החיטוי המקום נקי ומטוהר לחלוטין מכל פוטוגן זיהומי ומוכן לשימוש הציבור ללא כל חשש. זאת ועוד, החומר שבו משתמשים בתהליך החיטוי הינו חומר רפואי, ידידותי לסביבה, ללא שאריות רעלים או כימיקלים.

בנוסף, חשוב לציין כי הטכנולוגיה הייחודית של קלין ביט CLEAN BIT בעלת אישורים המחמירים ביותר של ארגוני הבריאות בעולם. למעשה, חברת קלין ביט היא החברה היחידה בארץ שיש לה את אישור משרד הבריאות לטיהור והשמדת קורונה.

יקי מדגיש כי החברה פועלת אך ורק בכפוף להנחיות ופרוטוקולים של ארגון הבריאות העולמי (WHO) לטיפול ועצירת מגיפות.

קלין ביט. יח"צ,
קלין ביט/יח"צ

בריאות הציבור

יתרונות אלו מבדילים את קלין ביט למול חברות רבות המספקות לכאורה שירותי חיטוי כנגד נגיף הקורונה. בעניין זה, ליקי חשוב להבהיר עניין משמעותי לטובת הציבור: "לצערי, חלק מהחברות מנצלות את הבהלה של הציבור מנגיף הקורונה, ומבטיחות שירות חיטוי אך בפועל משתמשות בחומרים לא נכונים, לא יעילים ולא מאושרים אצל שום גוף רגולטורי בישראל ובעולם, שאינם מגנים מפני הקורונה. יש גם אנשים שמגדילים לעשות, מתחזים לחברת חיטוי ומשתמשים במים, בחומרי הדברה ובחומרים זולים אחרים, שכמובן לא מטהרים את הקורונה, ואף קיים חשש לפגיעה בבריאות הציבור . מדובר בהטעיית הציבור וחשוב לשים לב לכך".

בימים טרופים אלו, חשוב לשמור על בריאותינו ובריאות הסובבים אותנו. חברת ''קלין ביט'' מספקת מענה לצורך זה ומספקת הגנה בטיחותית מפני נגיף הקורונה ומפני זיהומים נוספים. "אני מבטיח שחברת קלין ביט תמשיך במאבק מול הנגיף, נדאג לטהר ולחטא כל מקום שיבקש את שירותינו וכולי תקווה שנביא לעצירת התפשטות הנגיף בישראל".

''קלין ביט''
לפרטים והזמנות טיהור וחיטוי מבנים ומשטחים: 03-9161313
לאתר קלין ביט
לדף הפייסבוק של קלין ביט

בשיתוף קלין ביט, בשיתוף קלין ביט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully