וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד בכיף: המשחקים החינוכיים שתאהבו לשחק עם הילדים

בשיתוף artNsmart, בשיתוף artNsmart

3.5.2020 / 17:44

בעקבות משבר הקורונה והבידוד בבתים, הורים רבים מגלים קושי רב כיצד להעביר את הזמן עם הילדים. המשחקים מבית היוצר artNsmart יספקו לכם שפע של אפשרויות ללמד את הילדים חשבון וקריאה בצורה מהנה באמצעות משחקים

artNsmart. יח"צ,
"artNsmart" היא חברה אשר קיימת כבר כעשר שנים, מדובר בעסק משפחתי שעליו נוספו אנשי מקצוע ויוצרים שונים/יח"צ

במערכת "המומחים" התגייסנו למשימה: למצוא את האפשרויות שעומדות בפני ההורים והילדים כאחד, לצורך כך שלחנו ל 2,500 קוראי מערכת רשומים, הורים לילדים קטנים, שאלון ובו ביקשנו ללמוד כיצד הם מצליחים לנצל את הזמן הפנוי לפעילות חינוכית מהנה.

חלק נכבד מהתשובות הוביל אותנו ל- "artNsmart", חברה המתמחה בבניית משחקים לפיתוח מיומנויות אצל ילדים החל מהגיל הרך ועד שלב בית ספר היסודי. ב - "artNsmart" יוצרים תכנים לימודיים דרך סיפורים והרפתקאות מגוונות, על מנת להעניק לילדים מוטיבציה עצמית לפעול ולא כתוצאה מאילוץ או הוראה של גדולים.

מפיקה של המערכת שוחחה עם צופי קלקודה, מבעלי החברה, מעצבת מוצרים ומשחקים, היא גילתה לנו עולם ומלואו.

"artNsmart" היא חברה אשר קיימת כבר כעשר שנים, מדובר בעסק משפחתי שעליו נוספו אנשי מקצוע ויוצרים שונים, בין היתר גליתה שמאלץ-סקל, יזמית חינוכית, מורה וגננת עם תואר שני בחינוך, שלמה אריאל, ד"ר בבלשנות, סופר ופסיכולוג, וכולם יחד שמו לעצמם מטרה, ליצור משחקים לפיתוח מיומנויות הילדים בסגנון מיוחד.

artNsmart. יח"צ,
משחקי artNsmart/יח"צ

על תפיסת עולמם סיפרה לי צופי: "אנחנו מאמינים שהלמידה צריכה להיות מעניינת, מסקרנת וחווייתית, אבל בלי גירויים מיותרים שיכולים לגרום לילדים להיבהל או לקפוץ מדבר אחד לשני, כפי שקורה בלא מעט משחקים או תכנים בטלוויזיה.

אין בתכנים שלנו שום סממני אלימות ואנחנו מקפידים כי הכל יהיה רגוע וחיובי, כך שאם נעשתה טעות אף ילד או ילדה לא נזרקים מהמשחק, אלא שהטעות משמשת כהזדמנות ללמוד משהו חדש".

כל התכנים הם תכנים דיגיטליים כאשר ניתן להוריד אותם על גבי המחשב או להפעיל אותם על גבי דיסק און קי, מעבר לאתר ישנם גם מספר אפליקציות וכולם עוברים בימים אלו שדרוג נוסף.

שוחחתי עם מספר מהלקוחות שענו על השאלון, אחת מהן, עינב רוזן, אמא לשלושה ילדים סיפרה לי: "אני כבר 5 שנים רוכשת את התוכנות הממוחשבות, הבן הגדול שלי נהנה מהם קודם לכן ועכשיו אני מעבירה אותם לאחים שלו.

המשחקים חוויתים, מהנים, מעודדים, מחזקים והכי חשוב הילדים לומדים ועוד בבידוד שנכפה עלינו".

לאתר חברת artNsmart

artNsmart. יח"צ,
משחקי artNsmart/יח"צ

ליאורה פלדמן פרגנה גם היא: "מדובר בתוכנת למידה מעולה לילדים, דרך נהדרת ללמד את הילד הקטן פיתוח מיומנויות וידע בסיסי בגיל הרך ולקראת כיתה א'. מבחינתו זה ממש משחק, מבחינתנו רווח כפול ומכופל, גם לומדים, גם העשרה, דרך חווייתית מעבר לחוברות המסורתיות ובמיוחד עכשיו בימי הקורונה יש לזה ערך מוסף".

שני המוצרים המובילים של "artNsmart" הם:

הראשון הוא סדרת "לימודיסק", סדרה לימודית המתאימה לילדים מגיל שנתיים ועד תשע ומחולקת לארבעה סיפורי הרפתקאות על פי גיל, מטרות תוכן ורמות שונות.

בכל סיפור לוקחים את הילדים למסעות לימוד מרתקות ומרגשות והייחודיות באה לידי ביטוי בכך, ששמו של הילד מדובב בכל הפעילויות.

במהלך ההרפתקה, הדמות הראשית במשחק משבחת את הילדים על ההתקדמות וכך יוצרים תחושת מעורבות בתוך החוויה עצמה. המשחק אינו תחרותי, אינו מוגבל בזמן ואין בו מרכיבי לחץ.

המוצר השני הוא "לומדים לקרוא ביער זימיזמה", מדובר בשיטה ללימוד קריאה וכתיבה הכוללת תוכנה דיגיטאלית חווייתית ופעילויות ואביזרים בעולם האמיתי.

מטרת המשחק היא להתחבר לעולמם של ילדי דור האלפא ובכך להפוך תהליך מסובך ומורכב של לימוד הקריאה לחוויה מהנה ומצליחה עבור הילדים. התכנה פותחה כשיטה ייחודית ללימוד הקריאה, בשילוב השיטות הפונטית וההוליסטית.

זימיזמה משלבת רמת משחוק גבוהה, שירים מדליקים, סיפור מסגרת, חוברות עבודה להדפסה, דמויות ייחודיות המשמשות כתומכי זיכרון, מערכת תגמולים ואזור מיוחד להורים.

בעקבות משבר הקורונה ב "artNsmart" החליטו למכור את כל התוכנות ומשחקים בגרסת הורדה במחירי מבצע מיוחדים.

הורדת לימודיסק במחיר של 69 שקלים וזימיזמה ב 129 שקלים התשלום הוא חד פעמי.

לומדים חשבון: משחקי יסודות לגיל הרך

בשיתוף artNsmart, בשיתוף artNsmart

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully