וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענף החתונות ייחלץ מהמשבר בעזרת "כריזמה"

בשיתוף מכללת "כריזמה", בשיתוף מכללת "כריזמה"

3.5.2020 / 16:39

על מנת ללמוד על הנעשה בימים אלו בתעשייה המושבתת וכיצד בכל זאת לנצל את המשבר לטובת ענף החתונות, פגשנו את עמית משולם, המייסד והמוביל של "אהבנו", הסטודיו הייחודי לצילומי חתונות ומייסד המכללה העסקית "כריזמה"

המשק הישראלי עובר בימים האלה את המשבר הכלכלי הגדול ביותר שידעה מדינת ישראל. הצעדים החריפים שנקטה הממשלה לסגירת המשק הביאו לקריסתם של המון בעלי עסקים עצמאיים, בעלי עסקים קטנים ובינוניים שסופגים בימים אלו פגיעות משמעותית בהכנסותיהם.

ללא תוכנית כלכלית מסודרת מצד הממשלה מצאו עצמם עסקים רבים בחזית המשבר.

מי שבין היתר ספגה פגיעה אנושה היא תעשיית החתונות והאירועים אשר אינה פעילה בימים אלו, היא מכילה בתוכה אנשי מקצוע רבים וביניהם: צלמים, מאפרות, מעצבי שיער לכלות, מפיקי אירועים, בעלי אולמות וגני אירועים, חברות הגברה ותאורה, שירותי קייטרינג ועוד.

על מנת ללמוד על הנעשה בימים אלו בתעשייה המושבתת וכיצד בכל זאת לנצל את המשבר לטובת ענף החתונות, ביקשנו לשוחח עם מספר אנשי תעשייה מובילים על מנת לקבל מספר טיפים שיכולים לעזור לאחרים לצלוח את המשבר.

אחד האנשים המוכרים בתעשיית החתונות הוא עמית משולם, המייסד והמוביל של "אהבנו", הסטודיו הייחודי לצילומי חתונות, כשבמקביל מלווה ומתווך בין מאות אנשי מקצוע שונים הקשורים לתעשיית החתונות והאירועים.

להפתעתנו כאשר פנינו אליו, מצאנו איש אופטימי שלא נותן למצב הנוכחי להרתיע אותו ועל כך סיפר לנו: "אני מקבל המון פניות בימים האחרונים מעמיתים שלי למקצוע ומסייע להם לעבור את המשבר, אך באותה הנשימה מהניסיון שצברתי לאורך הקריירה שלי, אי אפשר להרים ידיים ולחכות שמישהו, המדינה או כל גורם אחר, יעשה עבורי את העבודה.

"נכון שמדובר במשבר יוצא דופן ויש לא מעט חוסר בהירות לגבי עיתוי החזרה לפעילות, אבל דווקא הסיטואציה הזו היא הזדמנות גדולה להישאר בתודעה. מי שידע לנצל נכון את התקופה הזו להתייעלות ידע למלא את יומן העבודה שלו החל מהרגע הראשון שבו נחזור לעבוד כרגיל".

עמית משולם, המייסד והמוביל של "אהבנו", הסטודיו הייחודי לצילומי חתונות ומייסד המכללה העסקית "כריזמה". באדיבות המצולמים
"מי שידע לנצל נכון את התקופה הזו להתייעלות ידע למלא את יומן העבודה שלו". עמית משולם/באדיבות המצולמים

העיניים של משולם ברקו כשהמשיך לפרט באוזננו על מקרי קיצון מהעבר שמהם לא מעט אנשי מקצוע חכמים ניצלו וממש קמו מהקרשים בזכות הפעולות הפשוטות ביותר לפעמים.

"אני זוכר מקרה בו הגיע אלי בעל אולם אירועים שהכרתי לאורך השנים, אבל בשלב מסוים הפעילות שלו בשוק דעכה והוא לא הבין מה הוא עושה לא נכון", סיפר לנו משולם והוסיף, "שוחחתי איתו ולמדתי ממנו על השיווק שעשה לעצמו, גיליתי שהוא מפספס עולם ומלואו, הוא פשוט לא ידע לשמר את הלקוחות שעברו תחתיו.

היו אלה ימים שלפני ראש השנה ונתתי לו משימה, לשלוח כרטיסי ברכה לשנה החדשה בתיבות הדואר לכלל לקוחותיו, ממש כמו שהיו נוהגים לעשות קרובי משפחה וחברים בעבר, רק כדי לתת תזכורת למי שנהנו מהשירותים שלו כי הוא עדיין פעיל וקיים.

הפעולה הפשוטה הזו שינתה לגמרי עבורו את התמונה, יומן האירועים שלו היה מלא בשנה שלאחר מכן, כי הוא מינף את השיווק שלו כך שהפך לשיווק מפה לאוזן".

למדנו כי על מנת לאגד את כל הניסיון והידע שצבר ולהדריך אחרים, אנשי מקצוע חסרי ניסיון וגם מי שפעילים בשוק, משולם הקים מכללה עסקית, "כריזמה" שמה.

מדובר במכללה יוצאת דופן בנוף עולם הלימודים בישראל, זו מייעצת ומדריכה את כל מי שפעיל או מבקש להיכנס לעולם האירועים וחתונות בארץ, ואף נותן שירותי יעוץ עסקי לבעלי אולמות ושאר ספקים מתחום החתונות.

המכללה העסקית כריזמה. יח"צ,
עמית משולם מזמין את כל בעלי העסקים מתחום האירועים לבוא וליישם שיטות מעשיות בניהול שגרה וגם ברגעי משבר/יח"צ

משולם בנה שלושה מסלולי לימוד שונים:

שיטת 7 - מדובר בקורס שמועבר על ידי מיטב המרצים ואנשי המקצוע בתחום, זה מיועד לאנשי מקצוע שנמצאים בתחילת דרכם אך אינם יודעים מהיכן להתחיל וכיצד לבנות עסק מהבסיס.

במסגרתו מקבלים כלים מעשיים לשם כך והמודל הנלמד מתאים ליישום בכל תחומי המקצוע של עולם החתונות, צילום, איפור, ביגוד, מוסיקה ועוד.

מסלול 4 - מדובר בקורס מעשי וייעודי, קורס זה מותאם לבעלי העסקים הקיימים בעולם החתונות, מי שרוצים לבצע קפיצת מדרגה עסקית על מנת להגדיל רווחים ולהתרחב כאנשי מקצוע מובילים.

מודל אהב"ה - מסלול של אבחון, המלצות, ביצוע והטמעה בשטח, מודל זה נבנה במיוחד לבעלי אולמות אירועים, לאחר איסוף נתונים שהציגו תמונה קשה בתחום, בה בכל שנה נסגרים בין 10-15 אולמות בממוצע, כ-70% מהם בשל בעיות פיננסיות וניהוליות וכ-15% בשל ירידה בביקוש.

במסלול הייחודי הזה לומדים כיצד להסיר את המכשולים שגרמו לדעיכה ולהעניק כלים וליווי מקצועי לפיתוח עסקי משגשג מחדש.

משולם מזמין את כל בעלי העסקים מתחום האירועים לבוא וליישם שיטות מעשיות בניהול שגרה וגם ברגעי משבר כשצריך לנהל תקציב מחדש בהתאם למשתנים בלתי צפויים.

היתה לנו פגישה מרתקת עם איש מקצוע יוצא דופן, מי שמתבסס על אסטרטגיות יעילות שמפרידות בין רגש לבין מציאות קשוחה ולכן לא נרתע מהמשבר העולמי שפקד אותנו.

טלפון: 0503007687

לעמוד האינסטגרם של מכללת "כריזמה"

לאתר מכללת "כריזמה"

בשיתוף מכללת "כריזמה", בשיתוף מכללת "כריזמה"
  • עוד באותו נושא:
  • חתונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully